Postimyynneistä

Dark Angel

Sellaista kyselisin että mitä postimyynti-firmoja käytätte tilatessanne vaatteita?

Onko tuotteet laadultaan hyviä?

Mitä kokoja vaatteista löytyy?

Mille ikäryhmille suunnattuja?

Kiitos vastauksistanne jo etukäteen ja hyvää syksyn jatkoa kaikille..=)

38

25317

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katjuupajuu

      Käytän Catalogia enimmäkseen, myös väliin Cellbessiä.

      Vaatteita löytyy naisille kummassakin firmassa 60 asti (itse kokoa 56).

      Vaatteita löytyy niin nuorempien kuin vanhempienkin makuun (itse olen 24.v), tosin pienemissä kovoissa on nuorekkaampia vaihtoehtoja enemmän.

      Vaatteitten laatu vaihtelee vaatteesta riippuen, mutta olen huomannut, että laatu kulkee aika hyvin käsikädessä hinnan kanssa.

      Itse tosin tilaan yleensä alta 10€ vaatteita ja hyvin ne ovat kestäneet, tosin housujen haarat tuppaavat väliin hankautumaan puhki :(

      • tähhäh

        Mikä Catalog? Kun näpään catalog.fi painuu ellosin sivuille -ja se vasta on roskaa.


    • Irkku

      Hobby Hallista ostin tänä syksynä 2 paitaa 46-48 kokoa. Hinta oli 29.90/kpl. Olen tosi tyytyväinen. Hyvää ja helpohoitoista kangasta, kaunis malli ja 2 värivaihtoehtoaa. 10 pistettä!

    • posteljoonipate

      muutamia. Ihan työkseni olen seuraillut erinlaisia postimyyntimainoksia mitä asiakkaille tulee. Monet niistä ovat aika tuntemattomia nimiä.

      klingel lahdessa en löytänyt nettiosoitetta, mutta tässä on puh numero tilaajalle:
      010-6338400

      Kai siitä saa tilattua esitteen ainakin? kokoja näyttäis olevan ainakin 50 ja joissain 54 kin muutamissa.

      olipas: www.klingel.fi

      itse löysin siitä tosi monta tyylikästä asua joista joudun jotain jättämään pois tilauksesta, kun on niin kauniita. mielestäni sellaisia 30-50 vuotiaisen vaatteita. Miehillekkin on muutamia. naisten kenkäkoot 42 asti.

      Toinen on ainakin: åshild puh: 0800-90600 email: [email protected] se on ruotsinkielinen yritys, mutta ihan mukiinmeneviä vaatteita. Ja koot samoja kun edellisessä.

      Sitä kolmatta en nyt enää muista, mutta siinä oli kokoja 60 asti, harmi...

      • mirjapl

        hei!

        en saanut auki www.ashild.se

        oletteko muut onnistuneet???


      • posteljoonipate
        mirjapl kirjoitti:

        hei!

        en saanut auki www.ashild.se

        oletteko muut onnistuneet???

        itse käynyt netissä katsomassa. Se on muutenkin ihan pieni kuvasto, taisi tippua jonkun lehden välistä joskus ensimmäinen kappaleeni. Onnistuiko se toinen postimyynti? se on mielestäni paljon monipuolisempi. Sain juuri entistä paksumman kataloogin kotiin.


      • mirjapl
        posteljoonipate kirjoitti:

        itse käynyt netissä katsomassa. Se on muutenkin ihan pieni kuvasto, taisi tippua jonkun lehden välistä joskus ensimmäinen kappaleeni. Onnistuiko se toinen postimyynti? se on mielestäni paljon monipuolisempi. Sain juuri entistä paksumman kataloogin kotiin.

        olen jopa jo tilannut tuotteita klingeliltä. netissä löytyy www.klingel.se

        nyt vaan jäi kaivelemaan se åshild


      • posteljoonipate
        mirjapl kirjoitti:

        olen jopa jo tilannut tuotteita klingeliltä. netissä löytyy www.klingel.se

        nyt vaan jäi kaivelemaan se åshild

        Se ei ole ihan niin hyvä kun klingel, siinä on hiukan "mammavaatteita" mutta jokunen ihan mukiinmeneväkin. niin en löydä muutakuin puh numeron 0800-90600 ja helsingin postilokeron. Mutta näitä esitteitä on ruotsinkielisten naistenlehtien välissä tahi joskus jopa takakannessa, voisit joskus vilkaista kun olet lehtiosastolla.

        Tahi soittamalla numeroon voisi varmaan saada esitteen?


      • mirjapl
        posteljoonipate kirjoitti:

        Se ei ole ihan niin hyvä kun klingel, siinä on hiukan "mammavaatteita" mutta jokunen ihan mukiinmeneväkin. niin en löydä muutakuin puh numeron 0800-90600 ja helsingin postilokeron. Mutta näitä esitteitä on ruotsinkielisten naistenlehtien välissä tahi joskus jopa takakannessa, voisit joskus vilkaista kun olet lehtiosastolla.

        Tahi soittamalla numeroon voisi varmaan saada esitteen?

        kiitos, kun jaksat vastailla. soittelen sinne.


      • posteljoonipate
        mirjapl kirjoitti:

        kiitos, kun jaksat vastailla. soittelen sinne.

        Mitäs tässä itsekin sain selailtua klingelin kuvaston nyt pitäis alkaa kohta tilaamaan, harmi ei taida heilläkään nettisivut pelata, täytyy tilata vanhanaikaisesti...! Se on sellainen postimyynti, että taitaa tulevaisuudessa pärjätä hyvin noiden isompien kokojen ansiosta ja ehkä kuitenkin hiukan laadukkaampaa vaatetta kun elloksessa, noh anttilasta en ole tilannut enää vuosiin, kun sielä oli huonosti kokoja en tiedä heidän tuotteistaan.

        Lähdenkin purkamaan elloksen pakettia, kun en eilen ehtinyt. Tilasin viidet jazzhousut liikuntaan, kun mielelläni heitän joka päivä pyykkiin lenkin jälkeen.

        Mukavia kokeiluja sinulle ;-)


      • LESYNI

        olen ostanut peter hahnilta, ovat aika kalliita,on saksalainen, mutta parhaiten löytyy laatua, mutta kun olen allerginen polyesterille täytyy olla mielellään puuvillaa ja viskoosia,vain vähän tretsiä... käytän n.48 on kyllä usein 52 asti...kokoni on siinä ja siinä,että saan vielä aika kaunista...isoimpien naisten ja vanhempien aika ongelmallista, meille ei haluta tehdä kauniita vaatteita.. suunnittelu vain nuoremmille,koska hekin ovat nuoria !..........


      • LESYNI
        LESYNI kirjoitti:

        olen ostanut peter hahnilta, ovat aika kalliita,on saksalainen, mutta parhaiten löytyy laatua, mutta kun olen allerginen polyesterille täytyy olla mielellään puuvillaa ja viskoosia,vain vähän tretsiä... käytän n.48 on kyllä usein 52 asti...kokoni on siinä ja siinä,että saan vielä aika kaunista...isoimpien naisten ja vanhempien aika ongelmallista, meille ei haluta tehdä kauniita vaatteita.. suunnittelu vain nuoremmille,koska hekin ovat nuoria !..........

        hankala on myös ,kun kokonumerot ,ei ole kansainvälisiä, itselläkin menee n.46-48 Joskus 50 on aika vaikeaa saada onnistuun sopiva koko..


    • baula

      käytän ellosta, josefssonia ja h&m:a.. Laadussa ei ole ainakaan valittamista ollut, koot vaihtelee, itse olen kokoa 44-50 vaatteesta riippuen.. Ärsyttää vaan suunnattomasti se että heti kun koko menee yli 46 niin alkaa muotikin muuttua "tätimäiseksi".. Miksi niitä samanlaisia trendikkäitä vaatteita ei voi valmistaa vaan isompina versioina..

      • Niksu

        Oletko katsellut vain plus-mallistoja? Tavalliselta puoleltakin löytyy isompia kokoja ja ihan nättejä vaatteita. :)

        Käytän ite lisäksi Halensia.
        Ei-nettikauppoja: Lindex (mielestäni kivoja vaatteita), Seppälä, Kappahl, (Anttila, saa myös netistä) jne.

        Citymarketista löysin tosi nätit ja isot stretch-farkut - ihan trendikkään näköiset. :D Koko 52 tipahtaa päältä ilman vyötä, joten ainakaan ei tartte liian pienissä kipristellä.


    • 75125

      Käytän Åshildiä (ei netissä), Ellosta, hyppyhallia ja Atelier Goldner Schnittiä (en nettiä).
      Åshildilla suht koht kivoja kuteita. Koot on meille vähän rintavillekin sopivia, laatu ihan OK. Ellos käyttää niukkoja mitoituksia Hobby Hall aika mukavia mittoja. Laadullisesti E hyvin vaihteleva tosin hinta-laatusuhde melko OK. HH koot vaihtelevia, laatu OK. Kallein Atelier... on muotia mittojen mukaan, eli sieltä löytyy kunhan tietää omat mittansa. Hinta on melko huimaava, mutta laatu onkin sitten omaa luokkaansa.

      • Entinen asiakas

        Eivät ne mitään mittojen mukaan ole tehtyjä, mitat annetaan siksi, että saavat valittua lähimmäksi oikean koon valmiista valikoimasta. Varsinkin kun koot ovat niin omituisia että valitsemalla sen mitä yleensä käyttää, ei välttämättä saa oikeata kokoa. Mutta aivan samoinhan on muissa postimyynneissä, oma koko läytyy kunhan mitat ovat tiedossa. AGS:n valikoimassa on tosin esim. lyhyempiä housuja enemmän kuin monella muulla, mutta taas leikkaukset eivät mielestäni istu läheskään jokaiselle. Ehkä mallisto on parhaimmillaan henkilöillä joiden vartalo on malliltaan kuin päärynä tai tynnyri. Olen myös pettynyt vaatteiden hinta-laatu-suhteeseen kun tuotteet on kutenkin valmistettu ihan samanlaisena massatuotantona likuhihnalla halpatyövoiman maissa kuin muillakin liikkeillä. Vaikka annetaankin ymmärtää muuta


    • kisuwoman1

      Cellbexeltä löytyy kokoja,numeroon 64 asti.ite olen 56 kokoinen. Klingeliltä löytyy joinkun verran,kokoja 52-56.

    • Lulu-lei

      Olen tilannut Anttilasta tämän syyskauden vaateita .Keinonahalla somistetun mekon ,puolihameen sekä mustavalkoisen neuleen.Koot 46 ja xxl koot ovat olleet sopivia ja laadukkaan tuntuisia ja näköisiä.Yllätyn todella ,en ole tillannut Anttilasta muutamaan vuoteen vaateita.Minusta vaateiden laatu on parantunut huomattavasti .Olen kertakaikiaan kyllästynyt paikkakuntani kauppoihin ,minulle ei tarjota muuta kuin tunikoita..Kannataa etsiä sellainen nettimyymälä joka tarjoaa oman maun mukaisia vaateita.

    • mummeli34

      Klingel ja Cellbes ovat niitä kookkaiden ladyjen vaatekauppoja..Laatu on todella hyvä ja kokoja riittää 38-62

    • koko58

      Sori vaan, mutten tajua miksi kukaan alle kokoa 50 edes kutsuu itseään isoksi.

      • fndöjafdlösdj

        Jollakin taitaa olla huono päivä.... Terv. koko 62 :)


    • LESYNI

      Olen kokoa 48 pituutta 170 sm sanon aina olen kookas nainen,olin nuorena 40 k. miten sitä vanhemmiten kasvaa ?

    • lesyni

      olen 1 aikuisen tytön isoäiti, en siitä huolimatta esittele itseäni" mummoksi " vierastan nimitystä?

      • Asian_sivusta

        Miten tuollainen asia liittyi postimyyntikysymykseen ja vieläpä hyvin vanhassa viestiketjussa.


    • shoppaaja

      Karmashop, aivan ihana puuvillatunika, eilen tilasin ja tänään postiluukusta.

    • hyviä

      Zalando,Ellos,Bootz,H&M

    • emmybel

      Tein just eilen tilauksen Cellbesistä. Olen tilannut sieltä nyt muutaman kuukauden ajan ja olen kyllä suht. tyytyväinen. Joitakin vaatteita on mennyt palautukseen mutta useimmat ovat käyneet hyvin minulle. Nyt tilasin kesäksi pari tunikaa ja kahdet housut sekä kahden kappaleen paketin pitkiä teepaitoja.

    • sarafo

      Verkkokaupoista olen ostanut noiden tässä jo mainittujen Elloksen, Cellbesin ja Hobby Hallin lisäksi Sarafaanilta, Voglialta ja Juveniilista.

    • vanhempitäti

      Ennen Ellokselta, nykyisin Cellbesiltä, Klingeliltä tai muu verkkokauppa, joka myy jotakuinkin nättejä, värikkäitä vaatteita kokoa 58-62 Suomessa ja maksun voi maksaa laskulla tai verkkopankissa. Visaa en tykkää käyttää netissä.

      • Korttia_käyttävä

        Visa on turvallisempi netissä kuin pankkikortilla maksaminen, koska jos tavaraa ei tulekaan niin Nets palauttaa rahat tilille.
        Olen pitänyt Elloksesta juuri tuon kanta-asiakasedun vuoksi jolloin saan ostokset laskulla ja sille on pitkä maksuaika. Kanta-asiakas saa myös ylimääräisiä alennuksia.


      • vanhempitäti

        Jep, laskulla maksan minäkin yleensä - jos en saa, jätän tilaamatta. Pankkikorttimaksut vain isoimmista nettikaupoista tyyliin verkkokauppa tms., jonka yleisesti tiedetään luotettavaksi.


    • Anonyymi

      K0RONA AIKANA EN OSTA MITÄÄN ?

    • Anonyymi

      lopeta en osta mitään korona aikana ?

    • Anonyymi

      EN KÄYTÄ POSTIMYYNTI LIIKKEITÄ , ONKO SELVÄ ? ?

    • Anonyymi

      höpö höpö en käytä ,miten tän saa loppumaan ?

    • Anonyymi

      Zalando ja Boozt sekä jotkut urheiluliikkeet. Kokotaulukko on tärkeä olla sivuilla näkyvillä. Olen noin 160 cm, mutta sopivin koko on M (38/40). Housujen lahkeenpituus ainakin sellainen tieto, jota tarvitsen virheostosten välttämiseksi.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      3377
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1945
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1261
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe