Mistäs moinen johtuu ja miten asia kannattais hoitaa?
Kun kuntelen mp3 soitintani välillä laite toimii aivan normaalisti ja ei ole ongelmia. Välillä taas koko homma sekoo ja musiikki alkaa ikäänkuin pätkiä... kuulokkeista tulee vähän väliä sellasia sekunnin kymmenesosan pätkiä.. "zäp zäp zäp" yleensä se ei lähde pois sammuttamalla tai muullakaan konstilla. Mutta joku sattuma laittaa sen välillä toimimaan. Kun laitan soittimen kiinni koneeseen ja siirrän musiikit esim winampille niin laite toimii normaalisti usb:n kautta.. ja samoten radio kuuluu moitteetta. Aluksi tuo ei ollut häiritsevää, mutta nyt tuo on ikäänkuin lisääntynyt kokoajan ja kuuntelu on suorastaan tuskallisen raivostuttavaa.
mikä avuksi??
Creative Muvo n200 1GB pätkii.
6
694
Vastaukset
- ;-D
No tuo räpsiminen ei olekkaan mikään ihme noissa Creativen soittimissa. Jotku sanoo että se tulisi ainakin joissakin malleissa kun taustavalo kytkeytyy päälle? No on se vika missä tahansa onhan noissa paremman luokan lehdissä kuten Tekniikan maailmassa tuosta räpsimisestä mainittukin. Paras ratkaisu apuun on myydä tuo pois ja ostaa TM:ssä ja Hifi lehdessäkin hyvin pärjännyt iPod shuffle.
http://www.apple.com/fi/ipod/- kunttu12
En tiiä pystyykö tuota nyt kellekkään enää myymään, mutta onnistuiskohan stockmanni hyvittämään tosta, vai laittaako ne uuden vaan tilalle.
Oispa tullut vähä luettua noita juttuja ennenku menee ostamaan hölmänä kaikkee.
Huono tuuri sinäänsä että oon hävittäny kaikki laput ja liput kuittia myöten. - 1stMacFinn
kunttu12 kirjoitti:
En tiiä pystyykö tuota nyt kellekkään enää myymään, mutta onnistuiskohan stockmanni hyvittämään tosta, vai laittaako ne uuden vaan tilalle.
Oispa tullut vähä luettua noita juttuja ennenku menee ostamaan hölmänä kaikkee.
Huono tuuri sinäänsä että oon hävittäny kaikki laput ja liput kuittia myöten.Onhan sulle nyt sitten lohtuna kuitenkin se, että onhan toi paljon parempi kuin iPod... ja halvempi...
- ajuri
..myymään hyvää laitetta,vaan mene nyt heti Creativen sivuille ja lataa uudet ajuripäivitykset!
Mulla oli sama homma,ja ongelma hävis ku suoritettiin noi päivitykset kuntoon! :)- Päivittäjä
Kiitos erinomaisesta vastauksesta. Jostain kumman syystä ihmiset kuvittelevat soittimien olevan kodinkoneita jotka toimivat kuten jääkaapit. Itse olen alusta asti käynyt tsekkaamassa firmwaret creativen saitilta. Jatkuvasti tulee uusia jotka parantavat vaikka virrankulutusta.
- -ö-
Päivittäjä kirjoitti:
Kiitos erinomaisesta vastauksesta. Jostain kumman syystä ihmiset kuvittelevat soittimien olevan kodinkoneita jotka toimivat kuten jääkaapit. Itse olen alusta asti käynyt tsekkaamassa firmwaret creativen saitilta. Jatkuvasti tulee uusia jotka parantavat vaikka virrankulutusta.
"Jostain kumman syystä ihmiset kuvittelevat soittimien olevan kodinkoneita jotka toimivat kuten jääkaapit. Itse olen alusta asti käynyt tsekkaamassa firmwaret creativen saitilta. Jatkuvasti tulee uusia jotka parantavat vaikka virrankulutusta."
Nyt on kyllä pakko sanoa, että oma iPod on juuri kuin jääkaappi tai vaikka saunan kiuas. Se vain toimii, kunhan muistaa ladata välillä.
En ole _kertaakaan_ käynyt Applen saitilla hakemassa siihen yhtään mitään, koska se hoitaa sellaiset automaattisesti ilman että minun täytyy asiasta erikseen huolehtia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t503317- 151710
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171641- 351634
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251392Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401312- 611259
Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901085Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221013- 127962