täällä mukavimmat keskustelijat?
Onko jotain henkilöä, jonka juttuja jopa odottelet?
Ketkä ovat
10
839
Vastaukset
- Tuuranputki
Laitan nyt tähän pari:
annah ja Rhanna ovat fiksuja naisia. - ainakin
ja saapaskin menettelisi (on meinaan kova kommentoimaan), jos vaan antaisi muidenkin mielipiteille vähän väljempää tilaa.
- Sivustaseurannu
Kikka ei todellakaan ole mukavin kirjoittelija. Todella tyly on muita kohtaan ja haukkuu artisteja.
- Kikka
Thaks!:)
Saapas on ihan OK. ja muitakin mukavia on , mutta en nyt muista niitä kaikkia nimimerkkejä, kun monilla ne vaihtelee. - Kikka
Sivustaseurannu kirjoitti:
Kikka ei todellakaan ole mukavin kirjoittelija. Todella tyly on muita kohtaan ja haukkuu artisteja.
Eiköhän kaikki artistit tiedä olevansa sellaisessa ammatissa ,että saavat kyllä kaikenlaiseen arvosteluun tottua...positiiviseen ja negatiiviseen.
- rita
Tuo tuntui tosi kivalta :)Täällä on ihan mukava kirjuutella,joskus tulee käytettyä aika värikästä kieltä mutta eikös sitä kuulukin ilmaista itseään ;D
- ainakin
rita kirjoitti:
Tuo tuntui tosi kivalta :)Täällä on ihan mukava kirjuutella,joskus tulee käytettyä aika värikästä kieltä mutta eikös sitä kuulukin ilmaista itseään ;D
täällä on mielestäni ihan sallittua kertoa kaikenlaiset mielipiteet. Eniten pidän teissä kahdessa siitä, että todellakin sanotte suoraan oman mielipiteenne, mutta annatte tilaa myös muiden mielipiteille. Ei kun lisää kirjoituksia vaan!
- garyonline
Ampparin kanssa ollaan muutenkin samoilla linjoilla...
Kaikkien kanssa tulee ihan kohtuullisesti juttuun. Toisten kanssa paremmin ja toisten huonommin.
- QueenOfTheDawn
eriävät mielipiteensä, jokainen meistä varmaan joskus kirjoittelee ajatuksiaan liiankin suoraan mutta näinhän se keskustelu syntyy...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925278
- 564121
- 252229
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282068Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151464
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201066- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991