Suttuinen tatuointi??

Starfish

Otin vajaa 3 vkoa sitten lapaluiden väliin tähden mallisen tatuoinnin. Olen rasvannut sitä päivittäin ja muutenkin hoitanut annettujen ohjeiden mukaisesti. Öisin olen nukkunut t-paidassa, jotta tatuointi ei hankaantuisi. Tatuoinnista on lähtenyt kaikki rupi, mutta tatuointi näyttää tuhriinuneelta/levinneeltä. Sen reunojen ulkopuolellakin on väriä ja se näyttää suttuiselta. Olen menossa loppuvkosta käymään tatuointiliikkeessä, joka teki kyseisen tatskan, mutta osaako kukaan sanoa mitä tatskalleni on oikein tapahtunut? Otin edellisen tatskani 4 vuotta sitten alaselkään, mutta sen kanssa ei ollut mitään tällaisia ongelmia!

7

3581

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heli

hei voin vain arvailla, miksi tatuointisi meni pilalle, mutta äkkiseltään tulee mieleen vain, että tekijässä on ollut vika...
      oliko tekijä sinulle ennestään tuttu tai oliko paikka muuten hyvämaineinen?

ulla ei tullut omien tatskojeni kohdalla rupea käytännössä ollenkaan ja tatskat parani hyvin. eli jos sinulla tatskan päälle tuli paksu rupi, niin silloin on rasvaus ollut liian vähäistä...

Mutta minun kaveri kertoi yhden jutun, missä tatuoinnin oli tarkoitus olla pysyvä, mutta oli lähtenyt kahes viikos pois niinkuin henna tatuinti...joten ammattitaitoinenm tekijä ei varmaan ollut.

• snow

En osaa sanoa mistä moinen johtuu, mutta rupeakaan ei saisi periaatteessa tulla ollenkaan. Itse otin tatskan kolme viikkoa sitten eikä rupea ole tullut ollenkaan, koska olen rasvannut sitä useasti. Alussa rasvasin parin 2-3 tunnin välein ja nyt vähän harvemmin. Eli kannattaa rasvata paljon. Missähän kävit laittamassa tatuointisi?

• ViBES

2-3 tunnin välein!?! Kuulostaa työläältä. Mä oon aina rasvannu sen 2-3 kertaa päivässä ja hyvin on kuvat jääny iholle.

• snow
        ViBES kirjoitti:

2-3 tunnin välein!?! Kuulostaa työläältä. Mä oon aina rasvannu sen 2-3 kertaa päivässä ja hyvin on kuvat jääny iholle.

Työlästä se oli joo, mut oli vaan pakko niin usein ettei pääse arpeutumaan, kun sitä mä en halunnut tapahtuvan. En tosiaan enää rasvaa kuin kerran pari päivässä eli esim.suihkun jälkeen ja hyvin on parantunut. Eikä ole lähtenyt arpea.

• Starfish
        snow kirjoitti:

Työlästä se oli joo, mut oli vaan pakko niin usein ettei pääse arpeutumaan, kun sitä mä en halunnut tapahtuvan. En tosiaan enää rasvaa kuin kerran pari päivässä eli esim.suihkun jälkeen ja hyvin on parantunut. Eikä ole lähtenyt arpea.

...rupihan on aivan normaalia, koska tatuointi on itseasiassa "haava", jossa on väriä. Otin tatuointini tunnetussa paikassa ja tekijä osaa kyllä hommansa.

• Heli
        Starfish kirjoitti:

...rupihan on aivan normaalia, koska tatuointi on itseasiassa "haava", jossa on väriä. Otin tatuointini tunnetussa paikassa ja tekijä osaa kyllä hommansa.

Ainut vaan jos paksu rupi lähtee ennen aikojaan pois niin silloin lähtee ruven mukana myös väriä, se voi viedä isojakin alueita kuvasta mukanaan...Helpommalla pääsee, kun rasvaa usein eikä anna kuvan kuivahtaa ja kunnon rupea ei sillon tule.

• yoru
        ViBES kirjoitti:

Tatuoinninhoidon perussääntö on, että rasvaa runsaalla rasvalla 3-4kertaa päivässä, tai jos alkaa kutiamaan/kuivumaan. Rupea ei pitäis tulla. Itselleni ei tullut rupea ja rasvasin tuon 3-4kertaa päivässä puoltoist viikkoa ja sit puolviikkoa 2-3krt päivässä....eli 2 viikkoa oli "hoitoaika".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      6336
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      39
      4062
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3373
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      13
      3044
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2332
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2317
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      162