Tuli tässä mieleen, että onko muilla samanlaista ongelmaa kulmakarvojen kanssa, että kulmakarvat on "eriparia". Itselläni vielä roikkuvat luomet, toinen enempi ja toinen vähempi, joten kulmakarvat ei todellakaan ole samalla tasolla. Yleensä sanotaan ettei kulmakarvoja saisi nyppä yläpuolelta, mutta mun on ainakin pakko nyppiä jotta saisin ne edes jotenkin samalle tasolle. Onko muita kohtalontovereita?
Kulmakarvat
5
1333
Vastaukset
- herpertti
miksi kulmakarvoja ei saa nyppiä yläpuolelta?
- kauneusalan ihmisten
sääntö vaan. Pakko munkin on nyppiä myös yläpuolelta, tekee siistin säväyksen kun tummat hajakarvat on poissa. Ja aloittajalle sanoisin että samma här, eriparia on kulmakarvat mullakin. Kannattaa nyppiä sekä ylhäältä että alhaalta että saa ne suunnilleen edes samalle tasolle.
- meikäläisellekin!
Minulla on kasvojen oikea puoli ihan hiukkasen alempana kuin vasen ja se näkyy valokuvissa ja peilissä kun olen paikoillani. Ystäväni on sanonut, että joskus hänkin sen huomaa mutta kun yleensä liikun jollain tapaa ja puhua pälätän paljon niin sitä ei niin huomaa.
Saa nähdä miten vanhemmiten käy...Olen nyt 45v ja näyttäisi siltä, että lievää putoamaa on jo tapahtunut. Silmien rajausväri on täytynyt jo jättää käyttämättä koska se todella korostaa oikean silmän pienuutta ja alempana oloa! Olen joskus yritänyt meikata paksumman viivan oikealle yläluomelle ja siten "nostattaa" ilmettä mutta se saa näyttämään hutsumaiselta...
Kulmia olen aina nyppinyt sieltä ja täältä tarpeen mukaan koska hajakarvoja kasvaa välillä ties minne. - eri parit
Oletteko kiinnittäneet huomiota, että näkyykö esim. kuvissa. Koska ihmismieli/keho on välillä outo, saattaa peiliin katsoessa kasvot tehdä tepposet. Voi esim. toinen suupieli nousta hitusen, sitten luulee että suu on vino vaikkei sitä ole. Samoin kulmakarvojen kanssa, saattaa tietämättään käyttää pieniä lihaksia kasvoissa, nostavat toista kulmakarvaa... Mutta toki voivat sitten olla eri pariakin. Esimerkkinä annan vielä uutistoimittajan, en muista onko näkynyt ruudulla nyt vähään aikaan, mutta kolmosen vaalea, noin 40v. nainen. Hän puhuessaan käyttää jotain pieniä lihaksia ja toinen kulmakarva elää aivan omaa elämäänsä.
- ruusu
Mitä jos menisit kosmetologille,nypityttämään (kirjotetaanko se noin!:D) sun kulmakarvat.Sillon pystyisit kotona ite myöhemminki samalla tavalla nyppimään ne.Ja sanoisit siellä nimenomaan että haluat ne(kulmakarvat) samalle tasolle!Varmuuden vuoksi vaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313994- 412679
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut412667Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82425- 302393
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3122230- 381969
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461643Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t481592- 1411497