Hei
Onko Hesassa enään missään noin pieniä aikuisten kenkiä. Kristiina lopetti ja nyt pitäisi saada talvi saappaat ja kävely kengät. Mutta ongelma on toi koko. Monessa mallissakin 35 on liian iso. Ja lasten osastolta ei löydy aikuiseen makuun siistejä malleja?
t. pieni jalkainen nainen
kenkiä
25
11809
Vastaukset
- netistä
www.yoox.com - siellä on pieniä talvikenkiä vaikka millä mitalla ja naisellisen kauniita :) Minkähänlaiset ovat Piccola Donnan kenkävalikoimat Unioninkadulla Helsingissä?
- P-I
Piccola Donna Unionikatu 30 www.piccoladonna.fi
- Myy Pieni- ja Isokenkäisistä
Pienijalkaisten kannattaa poiketa TURKUUN ;D) Vaateliike PIKKUNAISIA -liikkeessä on ihania extrapieniä KENKIÄ ja valikoimaa riittää. Nokkelimmat huomasivat varmaan, että sieltä saa myös kenkiin väriltään täydellisesti sopivat vaatteet, jotka todella istuvat alle 160 cm pitkille. Katso tarkemmin: www.pikkunaisia.net
- keijukainen
Mä kävin myös metsästämässä kenkiä 34-35 jalkaani ja löysinkin useammat sopivat Pertti Palmrothin liikkeestä, ainoa on että hinta on aika suolainen, mutta mitäpä et maksaisi että kenkä on hyvin istuva ja sopiva (ei pyöri jaloissa). Itse ostin mokkaset saappaat ja hintaa oli 159e, mutta aikuisella noi kai kestää monta vuotta (toivottavasti).
- smallshoe
eikö teistä muista pienistä/pienijalkaisista naisista tunnu kovin "persjalkaiselta"? minä vieroksun ihan kokonaan korkkareita ja saapikkaita, kun tuntuu että on niin läntä, että näyttää hassulta. hullun vaikea on sitä paitsi löytää 34-35 kenkiä. juhlakengät varsinkin on painajainen..
pieni on kaunista, vai onko?- Nimetön
Ihania pieniä kenkiä (ja talvijalkineita) ei ole
yhtään vaikea löytää; suunta Pikkunaisiin Turkuun
ja yllätyt - kauppa pursuaa pieniä jalkineita juhlaan ja arkeen!! kurkkaa www.pikkunaisia.net
- Katja
Hei!
Haluatko osallistua kyselyyn, jonka tarkoituksena on kartoittaa pienien kenkien tarvetta ja saatavuutta? Opiskelen jalkinesuunnittelua ja valmistun pian ensi vuonna 2006. Kysely on osa opinnäytetyötäni ja toivon että voin tulevaisuudessa tarjota pieniä kenkiä pieni jalkaisille naisille! Lähetän kyselyä s-postitse tai kirjeitse.- mielelläni
jos sillä saadaan tulevaisuudessa pieniä kenkiä kauppoihin.
Kyselyn voit lähettää osoitteeseen
[email protected]
t.minnis - Katja
mielelläni kirjoitti:
jos sillä saadaan tulevaisuudessa pieniä kenkiä kauppoihin.
Kyselyn voit lähettää osoitteeseen
[email protected]
t.minnisHei!
Laitoin kyselyn sinulle s-postilla. Kiva kun kiinnostuit aiheesta!
terv. Katja - Maaria
Hei! Minuakin ärsyttää kun en löydä ikinä sopivia jalkineita pienille jaloilleni. Koko 36 on liian iso juhlakenkänä. Joten voisin myös vastata kyselyysi, jos saisimme lisää pieniä kokoja kenkäkauppoihin! S-postini on [email protected]
- Pienet Jalat
- xlshoes24-7.fi
Uusi Suomalainen naistenkenkien verkkokauppa josta löytyy kokoja 32-35 ja 42-45!
www.xlshoes24-7.fi
- mirkku9001
http://www.joyboots.fi
Nettikaupasta löytyy iso valikoima kokoja alkaen 35:sta, ja jos Turussa päin liikkuu niin varastomyynti on raisiossa. Itse olen naantalista ja olen useammat kengät tilannut 35:en jalkaan heiltä. Ja aivan ihania kenkiä. - Mörkö1
Helsingistä Fredrikinkadulta löytyy kauppa nimeltä Bellissima, mistä saa pieniä ja isoja kokoja. Itselläni koko 33 ja puoli ja valikoima on ihana ja laaja.
- size 34
Muita pieni- ja isojalkaisten kenkäkauppoja Helsingissä?
- Minijalka
size 34 kirjoitti:
Suuntaa pienet jalkasi Pikkunaisiin Turun keskustaan, sieltä löydät pienen koon kengät naisille juhlaan ja arkeen, koot 32-35. Valikoima on tosi laaja!
- xlshoes24-7.fi
Uusi Suomalainen naistenkenkien verkkokauppa josta löytyy kokoja 32-35 ja 42-45!
www.xlshoes24-7.fi - xlshoes24-7.fi
size 34 kirjoitti:
www.xlshoes24-7.fi - _Lettu
xlshoes24-7.fi kirjoitti:
www.xlshoes24-7.fiHeips! Haluan kiittä sinua aivan valtavasti, kun kerroit tästä kenkien verkkokaupasta. Olen 20 vuotias nuori nainen, ja kengän kokoni on 33. Minun on ollut aina hankala löytää itselleni ihania kenkiä, ja nyt, kun kävin tässä verkkokaupassa mihin lisäsit lnikin, niin purskahdin aivan onnesta itkuun. Kerrankin voin saada sellaiset kengät mistä olen voinut vain koko ikäni unelmoida.
KIITOS!!!!!!!! :)
- KatiAnne
Stockallalta ta Sokosesta
- xlshoes24-7.fi
Uusi Suomalainen naistenkenkien verkkokauppa mistä löytyy kokoja 32-35 sekä 42-45!
- 34
tuossa vielä yksi paikka missä netissä pieniä kenkiä
http://www.marjoxs.fi/Marjoxs nettimyynti.html - annulia81
Itse ostan Lui & Lei (italialaisesta) kaupasta kenkäni Helsingistä paikan päältä. Sieltä löytyy kenkiä kokoa 34 alkaen sekä aivan jättikokoisille jaloille. Sinne vaan! :)
- KIITOS
Kiitos ketjusta!!! Iso ilo saada tietoa näinkin monista paikoista, joista saa pieniä kokoja.
T: Taas yksi lastenosastoja kolunnut- Andyp
Verkkokaupassa www.andypola.fi on naistenkenkiä koossa 32-35
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379