Gothic Lolita tyylihän on kotoisin japanista, eikä ole aivan tavallisen goottityylin tapaista. Kertoisiko joku tälle friikille jotain siitä - mitä vain.
Mitä se oikeastaan on?
Tyylikriteerejä?
Sivuja netissä?
Gothic Lolita
5
1257
Vastaukset
- ukkkkkxl
http://www.morbidoutlook.com/fashion/articles/2002_07_gothiclolita.html
Siinä vain yksi esimerkki monista, tuolla hakusanalla löytyy helvetisti linkkejä joten eikun etsimään niin tarvitse odotella että joku viitsii vastata viestiisi. - Takeshita
Käväise vaikkapa Harajukun ostoskadun läheisyydessä... sieltä löytyy monia näin pukeutuneita varsinkin viikonloppuisin. Itsekin olen ottanut sieltä muutamia kuvia mutta netistä löytyy helposti paljon infoa...
- ZombieDoll
Gothic Lolita on tietääkseni tyylisuuntaus jossa on risteytynyt perinteinen goottikäsite japanilaisen söpöilyn kanssa. Paljon pitsiä, tylliä, saparoita, mitä tahansa jota voi luonnehtia synkeällä tavalla suloiseksi.
Myös j-rock bändit (eli japanilaiset rockbändit) harrastavat tätä pukeutumistyyliä, esimerkiksi Malice Mizerin Manaan kannattaa tutustua jos on Gothic Lolitasta kiinnostunut. - Raven-chan
Elikkäs kannattaa käydä Wikipediassa katsomassa tietoa ja googlata kuvia. Enfant Terriblestä löytyy ompelukaavoja ja vinkkejä. Nettikauppoja ovat mm.Angelic Pretty,Baby the stars shine bright ja suomalaisia nettikauppoja ovat esim. Harajuku ja sweet-sweet-shop.
- ihanvinkiksi
öhh tuo harajuku ei ehkä ole ensimmäinen kauppa jonka puoleen kannattaa kääntyä kun miettii lolitan hankkimista... lisää suomalaisia nettikauppoja tyyliin liittyen vaikka cloudberry lady ja pretty pretty ja oliko niitä nyt muitakin vielä?? joku millä oli vissiinkin hassu nimi ja karseeta kamaa x,D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole202232Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742173Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä422053Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma511427- 741366
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46893Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?60855Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8771- 52743
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi33734