raskausarvet

minttu

Mun mies jätti mut roikkuvan mahan ja raskausarpien takii...otti tilalle muijan, jolla muksut huostaanotettu. Nyt bilettää ja tää meitin isi ei ees käy muksui kattoon.

11

2659

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kikka

      Mun ukko myös älä sure, joskus kaipais toista,mut ei uskalla ku pelkää et toinen inhoo!!

    • Rakkausarpiin

      Eikö sillä naisella (jolla lapset ovat huostaanotettuja) ole sitten raskausarpia? Roikkuva vatsa kohenee helpommin jos niin haluaa kun arvet pääkopassa. Mun mies seikkaili yhteen väliin minusta lihavemman ja rumemman ja erittäin alkoholisoituneen naisen ja erittäin huono moraalisen naisen kanssa, ja kaiken kukkuraksi jotkut miehet sanoivat, että mieheni löysi paremman. Olihan sen toki minua parempi monessakin asiassa. Osaa paremmin iskeä miehiä, pystyy menemään sänkyyn tarvittaessa miehen kuin miehen kanssa, huomattavasti parempi viinipää kuin minulla. Puheliaampi kuin minä, ainakin viinipäissään. Osaa "ilon" ottaa elämästä irti. Minä taas tuhlaan aikaa ruoanlaittoon, opiskeluun, työssä hyvin pärjäämiseen, ulkoiluun ja hyviin elämäntapoihin. Siis olen myös tylsempi tyyppi kuin tämä mieheni uusi aito rakkaus. "Mutta pienen tytön täytyy aina puolustaa moraalinsa linjaa oikeaa" eikös se Satu Pentikäinen joskus laulanut näillä sanoilla. Isoilla tytöillä on tilaa omantunnonkin suhteen temmeltää enempi tässä moniarvoisessa ja kirjoisessa maailmassa.

      • mikä tylsä!

        Et sitten muistanu pitää hauskaa tai paremminkin viettää aikaas miehes kanssa kaikilta noilta "tärkeiltä" touhuiltas..
        Moraalinvartijapyhimyksen kanssa EI halua kukaan elää.
        Ristinsä kullakin, mutta sädekehä taitaa puristaa pahasti.


      • sisäänrakennettu
        mikä tylsä! kirjoitti:

        Et sitten muistanu pitää hauskaa tai paremminkin viettää aikaas miehes kanssa kaikilta noilta "tärkeiltä" touhuiltas..
        Moraalinvartijapyhimyksen kanssa EI halua kukaan elää.
        Ristinsä kullakin, mutta sädekehä taitaa puristaa pahasti.

        Meillä on kaikilla omat moraaliset rajansa, lapsillakin. Sen tiedän, että tylsä arkinen ihminen olen, ja minulle vain on tärkempää tehdä työtä niin kuin sisimmässään tunnen sen oikeaksi ja opiskella ja pyrkiä elämässä eteenpäin ja kasvaa henkisesti. En viihdy kaljakuppiloissa, vaikka lasiin en sylkäisekään hyvässä seurassa, ja nauran makeasti. Itsestään huolehtiminen on minulle hyvinvoinnin yksi peruspilari, se tekeen minut onnelliseksi, kunhan se säilyttää tietyt rajat. Moraaliin kuuluu myös ettei tietein tahtoin satuta toista, ja ´jos niin käyt niin osaa myös anteeksi pyytää. Suomalsisessa kulttuurissa on yksi erikoinen piirre se jos jotain tietää itsestään hyvää tai on itse tyytyväinen omaan elämään niin se on heti huono asia, ja helposti yritetään lyödä toinen alas, ettei vain olisi onnellinen. Sehän riippuu ihan kuinka suuri sädekehä päänpäällä on sehän voi olla pienikin ja onko kallellaan mihin suuntaan vain. Ei sen sädekehän tarvitse olla aina turmioksi ja ´jos se ei pahasti näy eikä kuulu, lämmittää vain omaa päätä, ja siitähän voi olla apua muillekin.


    • on siis

      itsetuhoinen idiootti. Hyvä, että pääsit hänestä eroon. Löydät vielä miehen, joka osaa arvostaa sinua.

    • roikkis

      Ja tasan on raskausarpiakin roimasti. Kiitos kahden tenavan. Vatsani on siis todella häijyn näköinen enkä sille enää voi mitään. No ehkä hirmulla rahanipulla. Johtuu kuulemma heikoista vatsalihaksista? Omasta mielestä perinnöllinen kun muistelen mummollanikin olleen. No kuitenkin menin tossa vuosi takaperin naimisiin upean miehen kanssa. Seurustelun alkuaikana en kehdannut mennä edes saunaan ja seksikin on musta noloa vaan kun huomasin että mut hyväksytään näikin niin enää ei ole valittamista
      minkään suhteen.

      • vitun idiootit..

        Ja lapsiko se ite itsensä sinne sun mahaan pani ihan vaan vahingonilosta et saa sun mahan roikkumaan? jos noin paljon katkeroituu siitä et maha alkaa roikkua niin ei ois kannattanu hankkia lapsia. kyllä pitäs aikusen, (tai mistä mä tiedän et oot joku pelle teini ollu kun muksut väänsit) tietää mitä tapahtuu kun raskaaksi hankkiutuu, ärsyttää tollaset ihmiset jotka inisee et paikat meni ja synnytys sattu ja kaikki on lasten vika. en voi muuta kuin sanoa halveksivasti et haistakaa vittu ja toivottavasti teidän lapset ei ikinä joudu kuulemaan tollasia katkeria syytöksiä!!


      • äiti27..
        vitun idiootit.. kirjoitti:

        Ja lapsiko se ite itsensä sinne sun mahaan pani ihan vaan vahingonilosta et saa sun mahan roikkumaan? jos noin paljon katkeroituu siitä et maha alkaa roikkua niin ei ois kannattanu hankkia lapsia. kyllä pitäs aikusen, (tai mistä mä tiedän et oot joku pelle teini ollu kun muksut väänsit) tietää mitä tapahtuu kun raskaaksi hankkiutuu, ärsyttää tollaset ihmiset jotka inisee et paikat meni ja synnytys sattu ja kaikki on lasten vika. en voi muuta kuin sanoa halveksivasti et haistakaa vittu ja toivottavasti teidän lapset ei ikinä joudu kuulemaan tollasia katkeria syytöksiä!!

        Mä sain lapsen jälkeen muodot,pyöreyttä pyllyyn ja roimasti itsetuntoa!! urheilijana olin luukasa ennen lasta, maha ei roiku kun vähän jumppaa ja jos vähän pömpöttää niin hitto tää masu on paljon söpömpi kuin se pyykkilauta!! Miehiä olis tyrkyllä, mutta mun oma kulta on mun maailman napa.. =) Muutaman meinasin noita pikkupaholaisia vielä hankkia..


    • myös

      yritä jaksaa lastesi kanssa. luulenpa, että kaikilla äideillä on raskausarpia. minullakin, kun 3 lasta on.ja vatsa roikkuu.ja mies on täysi ääliö jos ei sitä ymmärrä. ansaitset parempaa.

    • Vaimo

      Höpö,höpö sun roikkuva maha ollut se oikea syy miehesi lähtöön.Pani sinun syyksi oman kypsymöttömyyden.Hyvä, että pääsit tuollaisesta nulikasta eroon.
      Sinulla ja lapsilla on varmasti parempi ilman ukkoasi.Kokoa itsesi ja rakasta lapsiasi.Olet heille maailman paras äiti ja ihanat muistomerkit kannat nahassasi)))

    • Anonyymi

      Sellaista elä on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe