Rekattujen ketju 100%

Leny

Kokeillaanpa sitä rekattujen palstaa tällä ketjulla. Puheen aiheet voisi joku muu keksiä. Katsotaan onnistuuko. Ei varmaan rekkaamattomien ole vaikea pysyä poissa tästä kokeilusta.

21

1869

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leny

Jokuhan tuolla tölväisi Ruuneperia Treffi-risteilystä. Tyypillistä puskahuutelua. Siinä risteilyllä tapasimme muutamia palstaystäviä ja se oli oikein mielenkiintoinen kokemus. Mukavia ihmisiä. Silloin todettiin, että "tämä on uusittava." Pitänee jossain vaiheessa ottaa juttu esille taas.

• my.mm.eli

rekkaamattomien kannatusketjussa, että jos joku rekattu häiriköi rekattua rekattujen ketjussa niin mistäs sitten apu! Voi taivas ja pyhä yksinkertaisuus ;)) Tietysti seriffi poistaa ala-arvoiset kirjoitukset sieltäkin! Miten ihmeessä tämä voi olla näin vaikea asia ymmärtää?
        Enpä viitsi tässä muihin ko. asiaan liittyviin viesteihin kommentoida, vaikka syytä olisi. Ihmettelen vain.

Ihmettelihän se hienosto/herrasrouvakin kun Hilda-neiti sanoi itsensä irti seitsemännen palvelusvuoden jälkeen. Lähtöhetken koitettua talon rouva kysyi: "No, miten Hilda viihtyi perheessämme?"
        No, Hilda siihen, että: "Kylhä mie hyvin ku ol oma huone ja kaik, mut se minnuu vähä harmittaa ku siin miun huonee seinäl ol taulu jos luk, jotta Herra on sinun kanssasi joka päivä, mut eihä hää käynt ko kolme kertaa".

• my.mm.eli kirjoitti:

rekkaamattomien kannatusketjussa, että jos joku rekattu häiriköi rekattua rekattujen ketjussa niin mistäs sitten apu! Voi taivas ja pyhä yksinkertaisuus ;)) Tietysti seriffi poistaa ala-arvoiset kirjoitukset sieltäkin! Miten ihmeessä tämä voi olla näin vaikea asia ymmärtää?
        Enpä viitsi tässä muihin ko. asiaan liittyviin viesteihin kommentoida, vaikka syytä olisi. Ihmettelen vain.

Ihmettelihän se hienosto/herrasrouvakin kun Hilda-neiti sanoi itsensä irti seitsemännen palvelusvuoden jälkeen. Lähtöhetken koitettua talon rouva kysyi: "No, miten Hilda viihtyi perheessämme?"
        No, Hilda siihen, että: "Kylhä mie hyvin ku ol oma huone ja kaik, mut se minnuu vähä harmittaa ku siin miun huonee seinäl ol taulu jos luk, jotta Herra on sinun kanssasi joka päivä, mut eihä hää käynt ko kolme kertaa".

Tuskin rekattu rupeaa loukkaavaksi ja jos rupeaa on tällainen helppo banneroida l. estää palstalle pääsy.

Moniko moninikki tulisi vaikkapa risteilylle?

"mä vaan" kohtaisi henkilön "samaa mieltä", joku olisi "kalpeana hiljaa" ja keskustelisi "hilpeänä kaljan" kanssa.

• Sinikynä

Laitoin ihan tarkoituksella tuon kuluneen sanonnan toisinpäin, että saataisiin hieman uutuuden viehätystä tänne?!
        Lenyn ajatus siitä risteilystä on hyvä ja kannatettava.
        Minulla oli pätevä syy jäädä pois siitä ensimmäisestä risteilystä, mutta toiselle lähden kiljuen mukaan.
        Jos ei se pihkanan Sauli Niinistö olisi ominut sitä "puolivallattoman leskimiehen" titteliä, niin minä olisin voinut ottaa sen itselleni.
        Nyt mun täytyy keksiä joku vastaava.
        Miten olisi arvoisat leskirouvat ja neidit tämmöinen, kun "hulvaton läskileski"?
        Ihan vakavasti sanottuna, kevättalvi voisi olla sopiva aika järjestää uudelleen nikattujen rekkien kevätilotteluristeily.
        Mitäs siitä sanotte Leny ja kumppanit?

• Leny
        Sinikynä kirjoitti:

Laitoin ihan tarkoituksella tuon kuluneen sanonnan toisinpäin, että saataisiin hieman uutuuden viehätystä tänne?!
        Minulla oli pätevä syy jäädä pois siitä ensimmäisestä risteilystä, mutta toiselle lähden kiljuen mukaan.
        Jos ei se pihkanan Sauli Niinistö olisi ominut sitä "puolivallattoman leskimiehen" titteliä, niin minä olisin voinut ottaa sen itselleni.
        Miten olisi arvoisat leskirouvat ja neidit tämmöinen, kun "hulvaton läskileski"?
        Ihan vakavasti sanottuna, kevättalvi voisi olla sopiva aika järjestää uudelleen nikattujen rekkien kevätilotteluristeily.

Lähtö olisi vuorostaan, siis jos talvella lähdetään, Helsingistä. Tätä pitää nyt välillä lämmitellä ja haudutella. Eiks´vaa? Ja sitten siellä Hesassa päin asuvat tutustuvat tarjontaan ja ehdottelevat meille ideoitaan.

• señora lyyli
        my.mm.eli kirjoitti:

täällä saap joskus lukkee tosi hauskoja juttuja ja tuo oli niin mahtava,että veet silmissää sai nauraa.
        tykkään tuommosista vitseistä, ne on ko omast eletystä elämästä ,vaikkei minul isäntä käynt kertaakaa, enneko pappi sano aamen.
        kiitos huumorista
        terveisin lyyli

• Sinikynä kirjoitti:

ja kun se puolivallaton leskimies seurusteli erään minun sukulaisen kanssa, mutta loppui aikanaan...

• my.mm.eli

ettei kukaan keksi mitään puheenaihetta!

Oli vain yksi kirjoitus iltapäivän aikana, sama - tuhanteen kertaan jo aikaisemmin luettu! Ja sekin jo poistettu, onneksi.
      Entäs:

- Kaavailtu kuntauudistus. Mikä olisi sopiva määrä kuntia Suomessa? Nykyinen määrä, siis yli 400? 100? Viikko sitten Hesarissa esitetty 45? Vai ??? Pääministeri Vanhanen sanoi tänään radion haastattelutunnilla, että asia on kenttätutkimusvaiheessa. Eikö nyt olisi ”kansan” aika julkituoda mielipiteensä asiasta? Vai eikö asiasta olla mitään mieltä, valitetaan sitten jälkeenpäin? Vai onko niin ettei kiinnosta senioriväestöä?

- Sveitsiläisen lääketehtaan rahastus lintuinfluenssarokotteella. Jota ei vielä ole olemassa, mutta laitetaan valtiot maksamaan kymmeniä miljoonia euroja rokotteen jonotuspaikasta. Varmaa tuloa lääketehtaalle, jos käykin niin, että koko pandemiauhka kuivuu kokoon. Niin kuin kävi sarsin kohdalla.

Onko näihin kellään mitään sanottavaa? Vai haluatteko kevyempää pohdittavaa?

• Kuntauudistuksesta keskusteltaessa yrittää pieninkin poliittinen nilkki esiintyä suurena asiantuntijana.

Eiköhän olisi hyvä keskustella ja pohtia asiaa ennen päätöstä. "Hosuen ei tule kuin ..."

Lintuinfluenssasta vouhotetaan turhaan. Miten ja missä influenssaa on tarttunut ihmiseen? Ehkä yhteen kananhoitajaan Kiinassa.

Lääketehtaille tulee hyvä tilaisuus rikastua. Lääkehän käy hyvin kauppansa jos Valtio rokotuttaa (turhaan) koko kansan.

Meiltä ymmärtämättömiltä kansalaisilta ei kysytä mitään, maksatetaan kyllä.

• ihmettele vainen

Leny-nikillä ei ole milloinkaan ollut havaittavissa oikeata asiaa.
      Kertoisitko muut rekatut nikkisi saman tien?

• tuota mieltä,perusteletko.
        Minusta Leny on hyvin asiallinen ,myös huumoria viljelevä kirjoittaja,mietippäs vielä.

• Onkos se jossakin määrätty että pitää olla "oikeata"asiaa.
        Minusta on kiva kun tänne saa kirjoitella,asioista mitkä mieltä painaa ,tai ei paina.

• on asiattomuus 100%, sitä ei Leny tarkoittanut. Ymmärsitkö nyt?

• my.mm.eli

tunnistin tämän kirjoittajan :-DD
        Päivällä ajattelin, etten kirjoita tähän "oksaan", mutta kun Ruuneperi, SkillaN ja Muorikin ;) niin tulen seuraksenne. Varmaan kohta vesuri heilahtaa, ja mennään yhdessä samaan silppuriin. On rattoisampaa. Vanhaa sanontaa lainaten "joukossa tyhmyys tiivistyy" :-DDDD Sitähän tuo kirjoittaja on meille jo kauan "rautalangasta vääntänyt". Jatketaan vain luupäinä, kiusallakin :-DDDDDDDDDD

• Leny

Kun näet Lenyn nimimerkin, jätä väliin. Ei ole lukupakkoa. Käypä peilin eteen ja kysy tuo nikki-kysymys kysymys siltä, jonka peilistä näet.

Leny ei kirjoita koskaan oikeaa asiaa sanoit. Voitpa olla oikeassa, sillä lasten ja hullujen suusta totuuden kuulee.

Tämä on leppoisa 70 ikäisten kahvipöytä. Oletko koskaan istunut ystäviesi kanssa sellaisessa pöydässä. Ja jutustellut. Ei tämän foorumin tarvitse aina olla mikään väittelykisa.

Leppoisuus on itseltäsi pahasti kadoksissa, kun systemaattisesti kävit jokaisen mollaamassa.

• mirjamarja
        muori67 kirjoitti:

Onkos se jossakin määrätty että pitää olla "oikeata"asiaa.
        Minusta on kiva kun tänne saa kirjoitella,asioista mitkä mieltä painaa ,tai ei paina.

Täytyy nyt osallistua ketjuun, kun kerran olen oman nimimerkin ottanut. Eläkeläinenkin saattaa tällä tavalla yht´äkkiä intoutua.
        Ehkä minä joskus tulen kirjoittmaan jonkun mielipiteenkin.

• saara.dma
        mirjamarja kirjoitti:

Täytyy nyt osallistua ketjuun, kun kerran olen oman nimimerkin ottanut. Eläkeläinenkin saattaa tällä tavalla yht´äkkiä intoutua.
        Ehkä minä joskus tulen kirjoittmaan jonkun mielipiteenkin.

On mukavaa kun tulee uusia kirjoittajia. Tämä on ainakin minulle ihan hedelmällinen harrastus, koska on kiva kirjoittaa ja tämä on hyvä forum. Intoudu vaan ja kirjoittele!

• Pääsky64

vaan kun minä kirjoitan viestin niin alle tulee kirjoitus ,poista oma viestisi,.En ole vielä poistanut ihmettelen sitä äijää joka siellä pelleilee.Toinen on pitsiä palstalla ja toinen masentuneista palstalla. Katsotaan vieläkö parin päivän perästä tulee .

• Malviina

vaan tarkoitettu mahdollisuudeksi poistaa oma viestinsä jos tulee katumapäälle kirjoitettuaan jotain harkitsematonta ja mahdollisesti jotain toista henkilöä loukkaavaa.

• Malviina kirjoitti:

vaan tarkoitettu mahdollisuudeksi poistaa oma viestinsä jos tulee katumapäälle kirjoitettuaan jotain harkitsematonta ja mahdollisesti jotain toista henkilöä loukkaavaa.

voi humauttaa loukkaavan henkilön kirjoituksen pellolle siinä samalla kun poistaa oman kirjoituksensa!

• Pääsky64

vasta yksi asia kerrallaan tässä oppii.Kokeilempa sitä Lapin ukon saagaan lähteekö. Tulipa erikoinen viikonloppu,ensin jääty järvi ja sulaa kohta perään. Kerkesi yhden päivän jäällä luistella ja tehdä jäälyhtyjä.Aamulla jo sulana.

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      318
      8703
    2. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      205
      4764
    3. Olen väsynyt tähän

En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy
      Ikävä
      35
      3870
    4. Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?

Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas
      Maailman menoa
      200
      2691
    5. Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD

Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17
      Maailman menoa
      126
      2268
    6. Olenko mies sinun mielestä outo?

Saat vastata rehellisesti.
      Ikävä
      53
      1820
    7. Maailman laiskin eläin: persu

Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s
      Maailman menoa
      111
      1808
    8. Millasia unelmia sulla on?

onko unelmia...?
      Ikävä
      66
      1753
    9. Miten usein toivot

Tai olet toivonut että olisimme lähekkäin vai toivotko ollenkaan?
      Ikävä
      191
      1504
    10. Minneapolisin tapauksesta hyvä video

Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh
      Maailman menoa
      355
      1415
    Aihe