Simple Plan Suomeen? Jos haluat niin pane nimesi:
http://www.petitionspot.com/petitions/sptakassuomeen
Kiitti! :)
SIMPLE PLAN SUOMEEN!
13
716
Vastaukset
- heh
Simple Plan on erittäin kaukana punkista.
- Fat-Mike
Siis ihQ daaaaa!!!!1!11 tottakai simple plan ja good charlotte on punkkii ja niiq green daykin. Ja mäki oon siis fani. Ärsyttää kaikki jotka sanoo että gd ei olis punkkiiiii daaaaa!11
T: prinsessa-92- hahahahah
simple plan,good charlotte ja green day!! ei oo vittu ikinä kuullu sanaa punk tai soitannu muuta ku poppii!!!!!! vittu ne on iha anaalist!!! sä et varmaa tiedä mikä on punk!!!!!!!! perkule mua vituttaa noi!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- figu
hahahahah kirjoitti:
simple plan,good charlotte ja green day!! ei oo vittu ikinä kuullu sanaa punk tai soitannu muuta ku poppii!!!!!! vittu ne on iha anaalist!!! sä et varmaa tiedä mikä on punk!!!!!!!! perkule mua vituttaa noi!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hmm.. simple plan ei ole punkkii eikä se myöskään ole poppii. EI EI EI. simple plan on sanonut että ne soittaa rokkii. joten olkoon se vaikk asitä mutta älkää kinastelko AINA mikä bändi se on
- Mcr
hahahahah kirjoitti:
Ihan tiedoksi green day on punk-rockia ! Nauroin kun väitit vastaan ettei olisi ? Xd troloo et ees tiiä mikä on punkkii !!! Sp on punkkia myös ! -,-
- alakulon_urkupiste
mä en halua mitään simple plania suomeen.ei tollasii wannabe-punkbändejä tänne kaivata.
- vaan
nimen omaan he eivät leimaa itseään punkin piiriin vaikka näin kaikki silti tekevät,sanoivat subtv:n haastattelussa itse että ei edes yritäkään olla punk vaan tekevät omaa juttuaan mutta tosin kyllähän se pop-punkkia vivahteiltaan onkin ja hyvää sellasta,tykkään kyllä.joten jos jätetään nää jutut omaan arvoonsa.mitä sitten jos joku vahingossa kirjottaa jostain good charlotesta tai ym.tällaset bändit niin sanotaan että väärä palsta,ei missään nimessä tänne...jos vaan vähän poikkee suunnasta...pilkun nussimista tämäkin homma:D
- kaimaani..
vaan kirjoitti:
nimen omaan he eivät leimaa itseään punkin piiriin vaikka näin kaikki silti tekevät,sanoivat subtv:n haastattelussa itse että ei edes yritäkään olla punk vaan tekevät omaa juttuaan mutta tosin kyllähän se pop-punkkia vivahteiltaan onkin ja hyvää sellasta,tykkään kyllä.joten jos jätetään nää jutut omaan arvoonsa.mitä sitten jos joku vahingossa kirjottaa jostain good charlotesta tai ym.tällaset bändit niin sanotaan että väärä palsta,ei missään nimessä tänne...jos vaan vähän poikkee suunnasta...pilkun nussimista tämäkin homma:D
Ei helvetti Simple Plan on pahempi kuin jopa Good Charlotte!Niin wannabepaskabändi!
- .....
kaimaani.. kirjoitti:
Ei helvetti Simple Plan on pahempi kuin jopa Good Charlotte!Niin wannabepaskabändi!
idiootit!
- figu
se että sinä et halua simple palniä suomeen ei ole kenenkään pään vaiva. luulis että tuota tarvitsee edes muille kertoa.
- tv5te
IHAN VAAN TIEDOKSIII NE ON TULOS SUOMEE TOS KESÄL! SIIS SIMPLE PLAN!
on muuten vähä paska bändi - geewayyy
LOPETTAKAA TUO SP:EESTÄ PASKAN PUHUMINEN !
Simple Planin keikka oli aivan mahtava ja ne pojat kyllä osaavat hommansa.
Turha teidän tänne tulla vittuilemaan miten paska bändi se on !
Simple Planin musatyyli on sellasta popahtavaa rokkia !
voin sanoa teitä kaikkia tyhmiksi jotka väitätte ettei Green Day ole Punkkia !
Saatana mun paidassa lukee "Punk´s not dead" ja vittu green day soittaa punkkia...! siitä on turha väittää vastaan (kokenut fani.) musta on huvittavaa lukea teitä pikku lissuja jotka eivät tiedä näistä hyvistä bändeistä yhtään mitään !
Kuunnelkaa hyvää musiikkia ! :) - trololouu
NIMENOMAAN !!!!!! JA GREEN DAY ON PUNK-ROCKIA ! :DD siitä on turha väitellä... sama asia sekin että mcr on EMOA ! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818