Tuntuu jotenkin typerältä, että olen etsinyt sopivaa T-paitaa kohta viikon verran.
T-paitoja tuntuu olevan lähinnä kolmea eri tyyppiä.
1) Hihansuista kireitä ja lyhyitä. En halua esitellä mitätöntä hauistani.
2) Helmasta helevetin pitkiä. Näyttää typerältä hameelta kun pitää farkkujen päällä (farkkujen leikkauksesta on muuten kanssa yksi valitus...).
3) Hihansuista kireitä ja lyhyitä, sekä helmasta helevetin pitkiä.
Ehkä osasyynä on myös ruumiinrakenteeni. Vaikka olen vain 170 senttiä pitkä, ovat sopivat T-paidat yleensä L-kokoa. M-kokoiset on yleensä vähän hintahtavan näköisiä; kiristävät onneksi vain selästä ja rinnasta, ei mahasta.
Toistaiseksi T-paitoja olen etsinyt kahdesta eri H&M-kaupasta, Intersportista ja Stadiumista. Valtiona muuten on Ruotsi. Suomessa T-paidat löytyivät Cittarista ja Prismasta...
Onko joku muu huomannut samaa ongelmaa, vai olenko yksin?
Niistä farkuista vielä. Ainakin Lee Cooper ja Continental -merkeissä tuo vyötärön takaosa nousee typerän korkealle. Ilmeisesti ne on tarkoitettu niille, jotka haluvat housujen roikkuvan: korkea vyötärö estää paljaa perseen näkymistä. Itse haluan kuitenkin pitää housut ylhäällä, joten vyötärö menee naurettavan korkealle -> paidan helmaa ei voi tunkea housujen sisään.
vuodatusta
swensson
3
357
Vastaukset
- ihan ekaksi
nuo marketti ryysyt laatumerkkeihin joita ruotsista saa mitä esim suomesta ei kuten stone island jne...
- kokemuksesta puhun
istuu hyvin päälle...laadukkaita jne.
- Tyyliniekka
"> paidan helmaa ei voi tunkea housujen sisään."
Paidan helmaa ei farkkujen kanssa yleensä tule tunkea housujen sisään. Normaalisti ei näytä hyvältä.
T-paita on tietysti vähän väistämättä vaatekappale, jossa sitä olematonta/olemassa olevaa hauista joutuu väistämättä jonkin verran esittelemään, koska mitkään telttamaiset T-paidat eivät oikein istu nykymuotiin. Vaihtoehtona ovat tietysti esim. kauluspaidat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h572960Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062741- 332459
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382451Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151559- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061257- 1771213
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060