Pikkuletit

janessa

Oon meinannut laittaa pikkuletit(hiuspunteista)
mutta ois kiva jos joku tääl kertos vähä et millasta niiden kanssa on olla?
Pilaako omia hiuksia kuin paljon?
Ja kauanko noin voit pitää niitä?
Entäs peseminen?

Kiitos tosi paljon vastauksista =)

2

475

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyttö vaa...

Itselläni oli kahtena kesänä pikkuletit päässä. Mutta en taida edes tietää että mitä ne hiuspuntit on. :) Oli pikkulettien kanssa muutamat ekat päivät vähän omitusta mutta kyllä siihen tottuu nopeasti. Minulle ne laittoi mun serkku joka oli ammatiltaan kampaaja. Niitä oli päässä yli sata. että aikaa siinä meni mutta lopputulos oli loistava! Pidin ekana kesänä niitä jotain kolme-neljä kuukautta,ja toisena kesänä pari kuukautta. ´Tiedoksi vain sitten että niitä varsinaisia lettejä ei kyllä puhtaaksi saa. Koska letit ovat sen verran tiiviitä että ei sinne pesuaineet pääse. Että enimmäkseen kannattaa pestä sitä päänahkaa ettei se kutise. Ja avaaminen... Ei kannata tehä niin että aukasee ne kaikki samana päivänä samaan aikaan jos tajuat. ekaks teimme minulle niin ja siinä meni päänahka! Toisena kesänä temme niin että otimme kaikista leteistä narut ja kuminauhat pois ja annoimme niitten aueta itsestään. Silloina oli aika kivan näköset hiukset kun osa oli auki ja osa letillä. :) No tässä minun kokemuksista,toivottavasti sait jotain irti. x)

• Ollut

... muutaman kerran.

Kaverin kanssa tehtiin toinen toisillemme, ilman ammattilaisen apua. Puntit ostettiin eräästä itämaisesta kaupasta (8€/puntti; 2punttia kokopään letitys 1 puntti kun laitettiin "raitoja" letteihin).

Tulee tosi hienot kun vaan jaksaa tehdä kunnolla... aikaa siihen tosiaankin menee 2-4 päivää (ihan kuinka niitä jaksaa väkertää).

Muistuttaisin vielä, että letit kannattaa aloittaa 4-way tekniikalla eikä niin kuin tavallinen letti aloitetaan ja tosissaan kannattaa pestä vain päänahkaa!

Postosta sen verran, että mä tein ainakin niin kun avasin lettejä, että avitin niitä auki ihan ohuella virkkuukoukulla... en osaa oikein kunnolla selittää, mutta hyvin lähti.

Ja kannattaa muistaa sellainen asia, että ihmiseltä lähtee n. 100 hiusta päivässä, joten ei kannata kauhistua hiustenlähdön määrää kun otat letit pois!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3141
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1600
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1462
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1369
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1324
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      156
      1236
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1178
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1009
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe