neuvoja

sekaisin

pakko purkaa itseäni jossain..mulla on nii vitun paha olla itseni kanssa..
Oon seurustellu nykyisen kihlattuni kanssa 6 vuotta,kihloissa ollaan oltu ny 2 vuotta. Muutettiin yhteen vuosi sitten ja nyt alkaa jo tuntua siltä etten enää halua olla koko miehen kanssa..
Itse asias en edes tiedä tarkkaan mistä se johtuu..tai no osasyy voi toki olla et se olen aina mä joka tiskaa,siivoo ja tekee ruokaa..Asiasta on keskusteltu jo liian monta kertaa eikä asiat siltikää oo mihinkää päin muuttunu..
Olin tossa viikonloppuna bilettämässä serkkuni kanssa (kihlattu ei HALUNNU lähteä mukaan), ja törmättiin siinä sitte kihlattuni hyviin ystäviin..Juteltiin siinä kaiken näköistä ja huomasin etten kertaakaan suoranaisesti ikävöiny miestäni..Ja ikävintä tässä kaikessa on että oon jo kauan aikaa tuntenu jonkimmoista kummaa vetovoimaa kihlattuni hyvää ystävää kohtaan..Puhuttiin asiasta tämän ko. ystävän kanssa ja hoksattiin ettei tunne ollukkaa niin yksipuolinen.Olen todellakin uskollista sorttia, eikä homma edennyt keskusteluasteelta pidemmälle, ja hyvä niin.
Nyt vaan tuntuu, ettei oikein tiedä mitä tekisin..Nykyinen kihlattuni oo ollu mun ensimmäinen vakava suhde, alotettiin seurustelemaan mun ollessa vasta 14-vuotias,eli paljon on näkemättä jäänyt, jos näin voidaan sanoa.
tuntuu niin vitun pahalta,kun ei osaa olla mitenkään päin ja tuntuu et pää sekoo ihan justiinsa.Tuntuu hirveältä ajatella, miltä kihlatustani tuntuu kun lopulta joudun kertomaan, etten rakasta sitä enää..en jaksais enää valehdella itselleni..mitä mä nyt teen??

3

566

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jopo

kihlattu ei HALUNNU lähteä mukaan

Mikä limanuljaska! Ei halunnut lähteä SUN kanssa. Itserakas paskiainen se on. Kannattaisi hylätä samantien.

• kohtalo.

et voi loputoomasti ajatella muiden tunteita.jos on opaha olla,niin turha enää kiusta itseään.tee itse omat päätökses.

• sama tilanne

Seurusteltu 6,5v, kihloissa kohta 2v ja olin just täyttämässä 14 vuotta kun alettiin serustelemaan.. Ja tuntuu ettei enää rakasta. Erota toisaalta haluaisin,mutta en tiedä osaisinko olla enää yksin.
      Niin mekin muuten kohta vuos asuttu yhessä ;)
      Tosin mies tiskaa.

Onko teillä nyt jo tilanne muuttunut?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      107
      6842
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      91
      5105
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      111
      3349
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3232
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      28
      2391
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1746
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1391
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1332
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1246
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      1014
    Aihe