Onko nuorella lihavalla naisella oikeasi mitään toivoa parisuhdemarkkinoilla?
Onko
11
893
Vastaukset
- kokemus puhuu
eikä tarvi olla edes kovinkaan lihava. Normaalikaan ei riitä.
- jjjjjjjjjjjjjjj
myös erittäin lihaksikas tumma asianajaja tyyppiä. Turha edes yrittää laihduttaa, kun ei kuitenkaan pysty nuita kaikkia saavuttamaan.
- karkoski
Kyllähän niitä nyt on kaikennäköisiä ja -kokoisia ihmisiä parisuhteissa. Mutta tietysti, jos se vaan suinkin on mahdollista, niin kyllähän painon pudottaminen parantaa mahdollisuuksias. Omasta olostasi puhumattakaan...?
- Jos vain
Alat vaan treenaamaan paljon. Olen itse ollut samassa tilanteessa (mies) etten kelvannut kenellekään ylipainoisena. Aloitin kovan treenin huhtikuusta lähtien, mikä oli siinä mielessä helppoa että olen kuitenkin pitänyt urheilusta aina, ja nyt olen laihtunut jo yli 15 kg minkä seurauksena muutama typy on ollut kiinnostunut. Vielä on kilojen takia hikeä valutettava, mutta työtä on tehtävä jos jotain elämältä haluaa, ellei ole kovin onnekas.
- oppiaikäkaikki
Miehet voi sanoa, ettei haittaa, mut ei ne huoli kuin mallimittaisia, vaikka itse on tavallisia. Mutta jos laihdut, niin älä ota sellaista miestä (sitten voit jo ottaa..) joka arvostaa sun ulkonäköä.
- Oldie...
Tähän tulee taas kasa kaikenlaisia katkeria vastauksia. Fakta on kuitenkin, että ylipainolla ei ole juurikaan väliä tiettyyn rajaan asti (raja riippuu tapauksesta, mutta nyrkkisääntönä voinee käyttää vaikka n. 20-25% ylitystä "normaalipainosta").
Useimmiten paljon pahempia esteitä ovat esim. huumorintajuttomuus ja/tai hengen köyhyys. Kuka oikeasti jaksaisi katsella mallin mitoissa olevaa kaunotarta, joka olisi vaikkapa hirveä kitisijä tai muuten vaan perusnegatiivinen luonteeltaan? - tötterstöm
ei ole.
PS. tai tiedän yhden _superläskin_ joka kuulemma seurustelee. En tiedä minkä näköisen miehen kanssa. - normi
Ei liian lihavilla eikä liian laihoilla eikä aina normaalipainoisillakaan.
Tarvisi olla varmaan joku JennaJameson-klooni, mut sittenki kelpais vaan panemiseen :(- DWd
Älähän nyt yleistä. Mulle ainakin kelpaa nuo kaikki vaihtoehdot.
- heh
heeeeee, kunka vaikeaa elämäsi onkaan. Minulla menee hyvin elän onnellisessa parisuhteessa vaikka olenki huomattavan ylipainoinen. Kuinka sinulla??
- palsta..
Anteeksi sinkku olen väärällä palstalla koska enhän olekkaan mikään sinkku.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h352875Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062681Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv322403Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491914- 271559
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021203- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025