KAIKKI EFEXORISTA!!!

Kerro...

Oletko käyttänyt, olitko tyytyväinen...Mitä haittavaikutuksia, mitä aloitusoireita? Kuinka pian alkoi purra masennukseen?
Tappoiko erotiikan?
Olen aloittelemassa efexoria...
Kertokaa kaikki kokemukset, please?!

6

1082

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vee

googleen hakusanaksi.sieltä saat luettavaa ja paljon.
      mun mielestä hyvä lääke.

• mimmuli

Itse aloitin 2 viikkoa sitten 37,5 annoksella, nyt tuplattiin. Odottelen mitä seuraa. Keskivaikea masennus.

• 7-päivää

Seitsemän päivän käytön kokemus:
      Suu kuivuu, huippaa niin että ihmiset katsoo kadulla pitkään kuin humalaista, näössä jotain häikkää, siis ei näe kunnolla, hikoilua, väsymystä, voimattomuutta ja nyt kaiken huipuksi koko suun limakalvot turvoksiin, punaisena sekä täynnä rakkulaa.
      Siinä oli minun kokemukseni tästä helvetin myrkystä, käyttö loppui siihen, niinkuin kaikkiin muihinkin vastaaviin, sillä oli jo viides eri lääke ja kaikista karseita sivuvaikutuksia.
      Mieluummin olen masentunut kuin tapan itseni noilla myrkyillä.

• 7-päivää

Tappoi laakista sen erotiikan, orgasmia ei saa tekemälläkään.

• ansku
        7-päivää kirjoitti:

Tappoi laakista sen erotiikan, orgasmia ei saa tekemälläkään.

mulla kaikista paras lääke kaikista. Oireita vain noin viikon, ja siitten häviävät. Toimii uiseimmilla, ja seksikin toimii paremmin, kuin useimmilla muilla lääkkeillä.

• ???????????????
        ansku kirjoitti:

mulla kaikista paras lääke kaikista. Oireita vain noin viikon, ja siitten häviävät. Toimii uiseimmilla, ja seksikin toimii paremmin, kuin useimmilla muilla lääkkeillä.

Mitä yleistämistä se on jos joku saa valtavasti haitallisia sivuoireita lääkkeestä, eikä se sovi hänelle.
        Sillonhan pitää välittömästi lopettaa sellaisen syönti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4399
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3273
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1368
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      999
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      996
    7. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      25
      990
    8. 153
      985
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      914
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe