Ketä kyllästyttää

sinkkuelämä

Mä en laita enää tikkuakaan ristiin sen vuoksi, et saisin aikaan parisuhteen poikasta. Turhaan siihen tuhlaa aikaa ja energiaa. Nykyään ottaa päästä jo kun näkee vapaan miehen. Ne on kuin huutomerkkejä mulle, jotka muistuttaa et niille ei kelpaa edelleenkään, ei millään yrittämisellä eikä yrittämättä jättämisellä. Mä en uhraa enää sekuntiakaan sille miltä mä kenenkään mielestä näytän tai vaikutan. Tosi alentavaa yrittääkään turhaan. Mä en tee tuttavuutta enkä yhtään ainoatakaan aloitetta enkä tuhlaa aikaani mihinkään tekemisiin ja turhiin bileiltoihin, en vaikka väkisin pakotettaisiin. Motivaatiota ei kertakaikkiaan ole. Olen niin kyllästynyt, et en haluaisi ketään, vaikka kultavadilla kannettaisiin eteen. Inhoan kaikkia sinkkuja ja tätä ihmisten teeskentelyä ja näyttelemistä. Maku on mennyt kokonaan, mä muutan jollekin uudelle planeetalle, mistä saa karkoituksen, jos edes ajatteleekaan parisuhdetta tai sen etsimistä!!!!!
Tuleeko joku mukaan?

8

1080

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oldie..

Menolippu samaan mestaan kiitos.

• FD#"rf

Miksei kelpaisi? Oletko miettinyt mitä vikaa sinussa voisi olla, jos et kerran kelpaa?

• syitä löytyy

olen ja sitä ovat ihmetelleet muutkin aivan liikaakin, että mikä tässä on. Syitä on laidasta laitaan ehdotettu. Samalla lailla on vikoja kuin muissakin.

• se sama
        syitä löytyy kirjoitti:

olen ja sitä ovat ihmetelleet muutkin aivan liikaakin, että mikä tässä on. Syitä on laidasta laitaan ehdotettu. Samalla lailla on vikoja kuin muissakin.

Noniin, eli vika ei ole pelkästään miehissä. Kyllä niitä sinustakin löytyy. Mutta kerrohan millaista miestä etsit ja millainen itse olet?

• kokematon85

Sign me up,Scotty ! Joo,erakoitumista olen itekin ajatellu,kun alkaa kyllästyttämään sinkkuudessa kaikki. Ei kehtais enää edes yrittää...

• framed on blood

Tulen mukaan heti,

• xor

Juu tulen mukaan, mutta mä tartten ehdottomasti oman planeetan. Toki puolikin planeettaa riittäis jos vois olla sata varma, ettei törmää sinkku naaraaseen..

• vup

tuttuja tunteita, mutta ei se nyt ihan kokonaan kannata luovuttaa vaikka ei enään aktiivisesti kumppania etsisikkään..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      138
      9808
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      148
      5383
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      39
      3982
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      131
      3595
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2654
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1906
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      359
      1572
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      98
      1567
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      73
      1418
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1376
    Aihe