Erottiin yli neljän vuoden suhteesta n. kuukausi sitten.. Viikko sitten menin käymään exän luona ja yöksihän jäin ja sitä jatkui koko viikon.. Lauantai päivänä vielä nähtiin ja oli oikeen mukavaa. ex puhui ettei ole menossa suuntaan eikä toiseen vielä hetkeen.. haluaa kuulemma elää vain itselleen ja että tunteilleen hän ei voi mitään-----> sanoi rakastavansa tod paljo. Seuraavaksi nähtiin sunnuntaina ja hän kysyi oliko mul naisia viikonloppuna.. vastasin et jotain pientä juttuu.. Niin sit hän sanoi että oli hänelläkin ollut jotain säätöä... Eli mix se haluu tietää et onko mulla ollut joitain.. siksikö et saa kertoa mulle et sillä on ollu...Haluaako exäni siis vain jotenki kiusata mua....
Mitä tarkoittaa????
pettynyt
1
1042
Vastaukset
- esztelle
Mulla on pitkä avoliitto lopahtanut samaan tyyliin, eli hetken aikaa kierrettiin toisiamme, päädyttiin hetkeksi yhteen, erottiin taas, oltiin taas viikko pari yhdessä ja kaiken aikaa puntaroitiin tulevaisuutta. Oli aika kuluttavaa aikaa! Ei se rakkaus välttämättä mihinkään koskaan katoa, uusista säädöistä kyseleminen on ikään kuin tunnustelemista kuinka paljon toinen on mennyt omaan suuntaansa. Ei sun exäsi halua sua kiusata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311806
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161632Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3291042- 611040
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen91945- 66891
- 46791
- 1780
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9711Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta63694