tarinani on tämä.
olin ihastunut kantapaikkani portsariin siitä sekunnista kun ensikertaa näin hänet. vei melkein vuoden ennenkuin uskalsin tehdä mitään. pikkuhiljaa aloimme juttelemaan, tutustuttiin siinä,
ajattelin että hän voisi rikkoa myytin narsistisesta kusipääportsarista.
ajattelin ylipäätään häntä ihmisenä, en portsarina, eihän ihmistä voi kokonaan määrittää vain työnsä puolesta.olihan hän paljon enemmän kuin vain töissä siellä. hän opiskeli yms.. olisin pitänyt hänestä, siitä miehestä, todella juuri sellaisena kuin hän on. en katsonut kyseistä ihmistä minkään ruusunpunaisten silmälasien läpi, sillä kun juttelimme, näin myös hänen huonoja puoliaan. olin nähnyt niitä jo ennenkuin edes puhuimme. Olinhan tarkkaillut häntä jo niin kauan, että minulla on ollut aikaa muodostaa mielipiteeni hänestä. hän on pidättyväinen, ehkä vähän ujo (tai sitten se oli penseyttä ja ylimielisyyttä, vaikea sanoa enää.) Hän on vähän työporukassaankin sellainen yksinäinen susi, tykkää mieluummin seistä hieman erillään muista.
tein aloitteen, menin juttelemaan, hän tuntui kiinnostuneelta, kyseli. myöhemmin hän alkoi juttelemaan itsekin kanssani, loi lämpimiä katseita ja mulkoili vihaisesti kauempaa miehiä, joille juttelin. hän tarkkaili minua, muisti mitä olin aiemmin jutellut, huolehti jopa koulunkäyntini sujumisesta=),
joten pikkuhiljaa aloin toivoa jotain ja sanoin hänelle lopulta tunteeni.senkin jälkeen kun olin kertonut tunteeni, hän ei sanonut mitään, mutta oli ystävällinen ja otti kontaktia.en uskaltanut kysyä että mitä hän ajattelee minusta. hän katsoi kyllä minua senkin jälkeen, hänen katseensa tuntui seuraavan minua kaikkialle minne menin. Mutta hän ei tehnyt mitään. niinpä juttelin useiden miesten kanssa, olin tuttavallinen, halailin, ehkä tahallani provosoin. halusin että hän olisi mustasukkainen. hän olikin, ainakin mulkoili aika tavalla miehiä joiden seurassa olin. sitten näin hänen pitelevän jotain tusinabilebarbia sylissään omistajan ottein, pitelevän kauan. hän katsoi minua silmiin ja piti sitä toista sylissään. se tuntui hirveältä.
päätin etten enää tuhlaa aikaani ajattelemalla tälläistä ihmistä.
ehkä näin siinä miehessä jotain sellaista hyvää mitä hänessä ei koskaan ollutkaan.
luulen, että hän ei olisi alunperinkään ollut arvoiseni.parempi unohtaa.
portsari
5
616
Vastaukset
- Plört
"...Mutta hän ei tehnyt mitään. niinpä juttelin useiden miesten kanssa, olin tuttavallinen, halailin, ehkä tahallani provosoin. halusin että hän olisi mustasukkainen. hän olikin, ainakin mulkoili aika tavalla miehiä joiden seurassa olin. sitten näin hänen pitelevän jotain tusinabilebarbia sylissään omistajan ottein, pitelevän kauan. hän katsoi minua silmiin ja piti sitä toista sylissään. se tuntui hirveältä.
päätin etten enää tuhlaa aikaani ajattelemalla tälläistä ihmistä.
ehkä näin siinä miehessä jotain sellaista hyvää mitä hänessä ei koskaan ollutkaan.
luulen, että hän ei olisi alunperinkään ollut arvoiseni.parempi unohtaa."
Voi sua, bimboparkaa, hehe. Ihan hauska juttuhan tuo oli. - Asiasta huvittunut
"juttelin useiden miesten kanssa, olin tuttavallinen, halailin, ehkä tahallani provosoin. halusin että hän olisi mustasukkainen. hän olikin, ainakin mulkoili aika tavalla miehiä joiden seurassa olin. -- sitten näin hänen pitelevän jotain tusinabilebarbia sylissään omistajan ottein, pitelevän kauan. hän katsoi minua silmiin ja piti sitä toista sylissään. se tuntui hirveältä.
päätin etten enää tuhlaa aikaani ajattelemalla tälläistä ihmistä."
Kaksinaismoralismin ehdottomia helmiä! Kiitos iltanauruista. Minä puolestani tulin siihen tulokseen, että olisi täyttä ajanhukkaa edes yrittää neuvoa tuollaista tytsyä.- morsian.
Juu sai kyllä hyvät naurut tuosta stoorista, mutta mitäpä tästä taas opimme, älä luota portsariin!!! :D Ei yleistetä juu mutta onpahan tullut niin monta pokea nähtyä, etenkin jos kyseessä on joku yökerho tms, joilla on sormukset sormissa ja sormet pimujen helman alla..
- Toinen asiasta huvittunut.
Sitä saa mitä tilaa. Sä yritit saada miestä mustasukkaiseksi halailemalla muita miehiä ja hän teki saman tempun sulle halaamalla jotakin blondia. Jos mies kerran on ujo, eikä uskaltanut tehdä sen kummempaa aloitetta, niin olisit itse tehnyt sen. Pyytänyt rohkeasti puh.numeroa, ja vaikka kahville jokskus. Mutta ei, sun tyhmän piti esittää pelleä miehen silmien edessä. Hyvä sä !
- Beavis
Et sit yhtään parempaa keinoa löytäny et ois suhde kehittyny -.-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h493295- 342945
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv402491Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151589- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070