Tilasin äsken Catalog.fi:stä vaatteita. Eikä millään malttais odottaa että ne tulee kotiin. Meneekö se 2 viikkoa vai yli että vaatteet on kotona? Ekaa kertaan tilaan vaatteita jostain joten jännittää että mitä sieltä tulee.. No toivottavasti ees joku sopii.. Mites, onko se tuotteiden palautus helppoa? vai kannattaako edes kun vaatteet niin edullisia?
Catalog
8
1210
Vastaukset
- jjuiiuh
Olen jo useampaan kertaan tilaillut ja noin 2 viikossa paketti tulee lähipostiin, joskus voi mennä vähän pitempään. Vaatteet on ihan OK, tuohan myy Elloksen ja Josefssonin "ylijäämätavaraa".
Palautus toimii ihan normaalisti, eli sulla on 14 vrk aikaa palauttaa tuotteita halutessasi, ilman sen kummempaa syytä. Monesti olen palauttanut osan ja rahat on aina tullut tilille n. 1-2 viikossa.
Täytät vaan paketissa olevan palautuslapun, ilmoitat tilinumeron ja pakkaat palautettavat takaisin laatikkoon ja lätkäiset sen palautustarran paketin päälle. Sitten vain viet postiin, ei maksa sulle mitään.
Itse olen ollut tyytyväinen vaatteisiin, ja parastahan on ne hinnat.. satasella saa jo ihan järjettömän läjän vaatetta :)- Mie
Jos tilaa laskulla, ei tarvitse maksaa pakettia hakiessa mitään, vaan lasku tulee kotiin myöhemmin ja siinä huomioidaan palautettujen tuotteiden hinnat. Noh... miten sen nyt selittäisi paremmin... Eli jos tilaa postiennakolla, joutuu maksamaan kaikista tuotteista heti postissa, jos laskulla, niin vasta myöhemmin.
Itse teen usein niin, että tilaan monia eri kokoja samaa tuotetta ja valitsen niistä sitten sen sopivan. Loput laitan pois palautuksena. Tässä tapauksessa lasku on se sopivin vaihtoehto, koska ennen kuin on päättänyt, mitä ottaa, ei tarvitse maksaa mitään... Olisihan se kurjaa, jos minun pitäisi postiin maksaa kaikista tilaamistani tuotteista (jos ei ole aikomustakaan ottaa niitä kaikkia) ja odotella sitten palautusrahoja tilille...
- Katerina
Nyt on jo kolmisen päivää lukenut tuola Catalogin sivuilla että tilaukseni on toimitettu.. Kun taas katson postin sivuilta niin se sanoo että : Lähetyksen tietoja ei löytynyt. Tarkista että lähetystunnus on oikein. Jos lähetystunnus on oikein, lähetyksen tiedot eivät mahdollisesti ole vielä kirjautuneet seurantajärjestelmään.
Ei millään malttais enää odottaa. Kuulostaapa järkevältä tuo "Mie":n toiminta.. Jos nyt innostun tilaileen lisää joskus ni pitää harkita tuon laskun ottamista.- Livia
Olen huomannut että postin seurantasysteemi toimii miten sattuu. "Tilaus toimitettu" tarkoittanee, että se on kirjattu toimitetuksi mutta kuka tietää, kauanko paketin matka varastosta postin jakelukeskukseen kestää. Joskus postin seuranta toimii hyvin ja paketin kulkua todellakin voi seurata mutta onpa joskus käynyt niinkin, ettei mitään tietoja näkynyt ja hain jo paketinkin postista saapumisilmoituksen perusteella. Sen jälkeen paketin kulkuhistoria ilmestyi kerralla seurantaan.
- Niksu
Livia kirjoitti:
Olen huomannut että postin seurantasysteemi toimii miten sattuu. "Tilaus toimitettu" tarkoittanee, että se on kirjattu toimitetuksi mutta kuka tietää, kauanko paketin matka varastosta postin jakelukeskukseen kestää. Joskus postin seuranta toimii hyvin ja paketin kulkua todellakin voi seurata mutta onpa joskus käynyt niinkin, ettei mitään tietoja näkynyt ja hain jo paketinkin postista saapumisilmoituksen perusteella. Sen jälkeen paketin kulkuhistoria ilmestyi kerralla seurantaan.
Sama juttu Elloksella.
Ihanteellinen vaihtoehto: Tulee viesti, jossa on se JJFI-koodi, jolla pakettia voi seurata, ja seuraavana päivänä paketin tiedot näkyvätkin järjestelmässä. Paketti tulee perille kaksi päivää viestin saamisen jälkeen.
Huono vaihtoehto: Saat viestin, jossa koodi on, mutta paketti ei kirjaudu järjestelmään - eikä siis näin ollen ole lähtenyt Ellokselta - vielä pariin viikkoon. Soittelet "pakettisi on lähetetty" -viestiä ihmetellen Ellokselle ja vittuuntunut myyjä sanoo, että toimitusaika on 14 päivää.
Hirveätä vaihtelua toimitusajassa. Joskus paketti tulee neljän päivän kuluttua tilauksesta, joskus kolme viikkoa... Postin seurantapalvelusta minulla ei ole pahaa sanottavaa, se on aina toiminut moitteettomasti.
- Katerina
Jipii. Nyt se paketti on jo n.80km päässä lajittelussa. Olisin niin halunnut tänään saada sen paketin, mutta ehkä huomenna. Toivottavasti en joudu pettymään :)
Ihan perusvaatteita vaan tilasin, ettei haittaa vaikka onkin vähä vanhempaa mallistoa.- Jepujep
Viime lauantaina tein Catalogin sivuilla tilauksen, saapumisilmoitus tuli eilen.
- Jepujep
Jepujep kirjoitti:
Viime lauantaina tein Catalogin sivuilla tilauksen, saapumisilmoitus tuli eilen.
Jos sulla on se lähetystunnus, voit sen kanssa hakea paketin postista jo ennen kuin saapumisilmoitus tipahtaa postiluukustasi, kattelet vaan koska lähetys on perillä, siis netin kautta. Mulle ei vaan sitä jjfi-koodia tullut sähköpostiin, pelkkä ilmoitus paketin lähettämisestä (maanantaina).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h352875Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062681Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv322403Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491914- 271559
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021203- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025