Miksi naiset antavat itsenä lihoa kun ovat saaneet miehen tekemään itselleen lapsen.
Itse ainakin tunnen itseni petetyksi kun ämmä
ei enään pidä huolta ulkonäöstään. Ei paljo huvita panna sitä kuin ei sitä kestä kattella sen läskejä.
Kyllä se niin on että muija valitaan ensisijassa ulkonäön perusteella ja jos muija ei pidä siitä suhteessa huolta on miestä pahan kerran petetty.
Mua ainakin vituttaa ämmän lihominen (10 kg) ja hiusten lyhentäminen. Muka käytännöllisemmät.
Tekis mieli lähtee ettiin itteellen paremmannäköinen muija ,mutta se on vaikeeta kun
olleessan vielä hyvän näköinen ämmä houkutteli mut panemaan sen paksus. Vittuttaa raskaasti tämmöinen elämä!
Miksi naiset lihottavat itseään parisuhteessa
169
19419
Vastaukset
- jagu
...tuo vaimosi elämä.
En tiedä mitä pahaa hän on elämässään tehnyt, että on tuollaisen kusipään seurakseen saanut.
Sä olet puolestasi saanut juuri ansiosi mukaan...tai no, ei nyt sentään. Kyllä sä ansaitset vielä aika paljon paskaa päällesi.
Hyvää kesää sulle- närkästynyt
mitä yhteistä on miehellä ja siittiöllä? ainoastaan yksi miljoonasta kasvaa aikuiseksi. lapsellisempaa en ole kuullut. KASVA AIKUISEKSI JA OPETTELE VASTUUTA!!!
- mies35
närkästynyt kirjoitti:
mitä yhteistä on miehellä ja siittiöllä? ainoastaan yksi miljoonasta kasvaa aikuiseksi. lapsellisempaa en ole kuullut. KASVA AIKUISEKSI JA OPETTELE VASTUUTA!!!
Mun mielestä kaveri on oikeassa.... kyllä itsekkin tunsin petetyksi kun muija turpos 20kiloo,,,
mä menin ja hain uuden ja nyt seksi sujuu ja elämä on kivaa - xxl-nainen-naimisissa
mies35 kirjoitti:
Mun mielestä kaveri on oikeassa.... kyllä itsekkin tunsin petetyksi kun muija turpos 20kiloo,,,
mä menin ja hain uuden ja nyt seksi sujuu ja elämä on kivaasitähän se aikuisen ihmisen elämä on, ei siinä muut arvot paina, vain se, onko sen näköinen ja kokoinen, että kehtaa/haluaa panna!!!
onnea sinulle, että löysit hyvän pantavan - ja jos se sattuisi "turpoamaan" kiusaksesi, ainahan voit taas vaihtaa ... ja taas elämän ykkösasia=seksi on kunnossa ! - mies35
xxl-nainen-naimisissa kirjoitti:
sitähän se aikuisen ihmisen elämä on, ei siinä muut arvot paina, vain se, onko sen näköinen ja kokoinen, että kehtaa/haluaa panna!!!
onnea sinulle, että löysit hyvän pantavan - ja jos se sattuisi "turpoamaan" kiusaksesi, ainahan voit taas vaihtaa ... ja taas elämän ykkösasia=seksi on kunnossa !miehen tärkein seksi elin on silmät...eli naisen tulee olla viehättävä ja seksikäs...silloin halu huipussaan...... eli on tässä totuutta mukana.
sitä paitsi..lihava ei taivu asentoihin ja olen huomannut, että paikat ovat hikisiä haisevat ja ovat hieman tunkkaisia....ei millään pahalla... - teukka
mies35 kirjoitti:
miehen tärkein seksi elin on silmät...eli naisen tulee olla viehättävä ja seksikäs...silloin halu huipussaan...... eli on tässä totuutta mukana.
sitä paitsi..lihava ei taivu asentoihin ja olen huomannut, että paikat ovat hikisiä haisevat ja ovat hieman tunkkaisia....ei millään pahalla...Onkohan poijjilta jääny se kunnon seksin kokeminen. Halut huipussaan...heheee... ei voi muuta ku nauraa... ku ei noi poijjaat oo kunnon seksiä koskaan saaneet...
Seksin laatuun vaikuttaa kyllä pikkasen muutki seikat ku ulkonäkö... - metalheart
asiaa!vituttaa kun vakituisessa suhteessa olevat akat ei pidä enää ulkonäöstään huolta!!!!!!!AKAT ON KAIKKI VITUN HUORIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- varmasti....
mies35 kirjoitti:
miehen tärkein seksi elin on silmät...eli naisen tulee olla viehättävä ja seksikäs...silloin halu huipussaan...... eli on tässä totuutta mukana.
sitä paitsi..lihava ei taivu asentoihin ja olen huomannut, että paikat ovat hikisiä haisevat ja ovat hieman tunkkaisia....ei millään pahalla......erektio-ongelmia sulla!!!!!Paljastit itsesi!! Ota huomioon, että myös me pyöreät käymme pesulla, emme takuulla haise emmekä ole sen tunkkaisempia, kuin laihatkaan!! Siis pelkillä tekosyillä perustelit toimintaasi!!! Voi ukko parka!! Ja taivumme asentoihinkin ihan hyvin, HYVÄ mies antaa notkeutta niveliin!! Valitettavasti et tiedä seksin ja elämän iloista yhtään mitään!!! Kapeat on elämäsi ympyrät!!
- Nocturna
metalheart kirjoitti:
asiaa!vituttaa kun vakituisessa suhteessa olevat akat ei pidä enää ulkonäöstään huolta!!!!!!!AKAT ON KAIKKI VITUN HUORIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Huomaa kyllä että olet aika tietämätön. Rakskauden aikana nainen kuin nainen lihoaa, se on luonnollista. Ja raskauden aikana on myös hiustenlöhtöä todella usein. Vauva kun on syntynyt niin kyllä se vauva niitä pitkiä hiuksia tykkää kiskoa. Itse en kyllä missään nimessä hiuksiani leikkaisi.
Taitaa sinunkin äiti olla aikamoinen huora olla kun on tuollaisen äpärän saanut :(. Voi voi. - Hevi malli
xxl-nainen-naimisissa kirjoitti:
sitähän se aikuisen ihmisen elämä on, ei siinä muut arvot paina, vain se, onko sen näköinen ja kokoinen, että kehtaa/haluaa panna!!!
onnea sinulle, että löysit hyvän pantavan - ja jos se sattuisi "turpoamaan" kiusaksesi, ainahan voit taas vaihtaa ... ja taas elämän ykkösasia=seksi on kunnossa !Itse en ikinä ottaisi "hyvännäköistä" miestä, koska niihin (usein) ei voi luottaa. Minun mieheni painaa 130kg ja on aivan mahtava uros sängyssäkin. Me ollaan oltu yhessä vuosia ja kaikki menee upeasti, nyt hän on laihdutuskuurilla OMASTA tahdostaan, enkä usko, että hän muuttuu kusipääksi. Totta kai siinä itsetunto kasvaa kun muuttuu paremman näköiseksi. Itse vähän pelkään että hän on kanssani ulkonäön takia koska olen kumminkin malli, mutta ei hän mitään siihen sanonut kun menin kerran kaupungille ostoksille meikkaamatta, verkkareissa ja hiukset rasvassa hänen kanssaan. Heh.
Hän itse haluaa nyt vauvaa, on myös kosinut minua ja sanoi että "rupsahda rauhassa rakkaani mun", joten olisi todella vaikeaa uskoa että hän olisi kusipää.
- Tarkka kakara
Kyllä sua mahtaa vituttaa.
- hih!
...ei tuollaisella mitään naista ole!
- gem
... pistää itsesltäs piuhat poikki jo aika päivää sitten, niin olis ratkennut tämänkin ongelma ja maailmaan ei tulisi enempää kusipäitä. Niinhän noille rakkikoirille tavataan tehdä....
Vielä ei ole liian myöhäistä steriloida itseään *ystävällinen vinkki nimimerkille Jupe* - Huolehtivainen
hankkia asunnon läheltä jätevedenpuhdistamoa?
Ei meinaan ole sitten sulla pitkä matka käydä määräajoin kaatamassa kusia pois päästä. - Ydinfyysikko
vuonna sait Nobelin?
- Jupe on oikeassa
Siis tuo jupen kirjoitus on täyttä totta,tietysti löytyy niitä reppana äijiä,jotka vapaaehtoisesti ottaa läskin ämmän joka todennäköisesti hakkaakin vielä.Heräkkää äijät nyt saatana ette voi väittää etteikö muija heittäydy "vapaalle" heti kun parisuhde on vakiintunut.Tietysti tämä tarkottaa myös sitä et äijän on ihan turha lässyttää muijan painosta,jos ittellä on kaljalla hankittu paskamaha.Joten joko molemmat kunnossa tai läskejä ei vain toinen
- Tarkka kakara
Vituttaako suakin?
- : )
Tarkka kakara kirjoitti:
Vituttaako suakin?
Mulla on hyvin koulutettu muija se tajuu itte jos perse alkaa levenee uhkaavasti ja tekee asialle jotain
- ossi
Niinpä jupe on oikeassa. eikä siinä jupen tekstissä vielä kaikkea tullut.. mm. nämä puuttuu. akka käy haluttomaks, ei anna kun harvoin ja sillonkin sillä un uus penska vaan mielessä "eiks tehtäis vauva"sitten keksii tekosyitä häippästä nukkumaan aiemmin, tai myöhemmin minuu, sit vielä päänsärkyä (muka) ja lapset huutaa ja niitä pitää hössötellä ja hyssytellä jne. lasten syntymän jälkeen vaimo lihos 15 kiloa, ei välitä enää yhtään ulkonäöstään; hiukset sekaisin, ei meikkaa, ja sitten sille on samantekevää, mitkä vaatteet se pistää päälleen, (verkkarit tai kukkatrikoot ja polviinati roikkuva villapaita tai t-paita) En sillä sano, ettäkö vaimon ja lapset jättäisin ton takia, mutta kyllä se kieltämättä vituttaa. nainen on vasta 25 vuotta ja ennen lapsia tää oli niin hoikka, kaunis, meikattu, hyvin ja seksikkäästi pukeutunut, mutta nyt tuntuu olo kyllä petetyltä.. varsinkin, kun itse huolehdin ulkonäöstäni ja kuntoilen.
- MJ
: ) kirjoitti:
Mulla on hyvin koulutettu muija se tajuu itte jos perse alkaa levenee uhkaavasti ja tekee asialle jotain
Pidä se, lienee keräilyharvinaisuus kun löytyy itsekritiikkiä. Kyllä minäkin olen aina naisiani kannustanut tuohon suuntaan, mutta en ole suoraan sanonut, että läski ei himota.
- Eunukki
MJ kirjoitti:
Pidä se, lienee keräilyharvinaisuus kun löytyy itsekritiikkiä. Kyllä minäkin olen aina naisiani kannustanut tuohon suuntaan, mutta en ole suoraan sanonut, että läski ei himota.
"Kyllä minäkin olen aina naisiani kannustanut tuohon suuntaan,"
sulla on niitä aina kerrallaan? - MJ
Eunukki kirjoitti:
"Kyllä minäkin olen aina naisiani kannustanut tuohon suuntaan,"
sulla on niitä aina kerrallaan?Voihan tuon noinkin ymmärtää :). Yleensä on yks kerrallaan, jota kannustan treenaamaan kroppaansa. Yhdenillanjutuissa ei kiinosta lihovatko vai ei.
Blokkaan jatkossa saivartelumahdollisuudet ;). - olekkin?
ossi kirjoitti:
Niinpä jupe on oikeassa. eikä siinä jupen tekstissä vielä kaikkea tullut.. mm. nämä puuttuu. akka käy haluttomaks, ei anna kun harvoin ja sillonkin sillä un uus penska vaan mielessä "eiks tehtäis vauva"sitten keksii tekosyitä häippästä nukkumaan aiemmin, tai myöhemmin minuu, sit vielä päänsärkyä (muka) ja lapset huutaa ja niitä pitää hössötellä ja hyssytellä jne. lasten syntymän jälkeen vaimo lihos 15 kiloa, ei välitä enää yhtään ulkonäöstään; hiukset sekaisin, ei meikkaa, ja sitten sille on samantekevää, mitkä vaatteet se pistää päälleen, (verkkarit tai kukkatrikoot ja polviinati roikkuva villapaita tai t-paita) En sillä sano, ettäkö vaimon ja lapset jättäisin ton takia, mutta kyllä se kieltämättä vituttaa. nainen on vasta 25 vuotta ja ennen lapsia tää oli niin hoikka, kaunis, meikattu, hyvin ja seksikkäästi pukeutunut, mutta nyt tuntuu olo kyllä petetyltä.. varsinkin, kun itse huolehdin ulkonäöstäni ja kuntoilen.
kamalaa,kun se vaimo hoitaa kakarat, huushollin ja sut,,,,eikä ehdi meikata, laittaa tukkaansa,hoitaa itseään ym.ym.niin, ja se tärkein;ei jaksa muhinoida kannssasi!!!! kaiken lisäksi sen akan pitää kuunnella ja katsella tollasta marisijaa!!! ei ole vaimollas helppoa!! tee sinä kotityöt ja hoida kakarat muutamana pv:nä viikossa, niin ehkä se akka jaksaa pitää huolta itsestäänkin!!!!!!!
- ossi
olekkin? kirjoitti:
kamalaa,kun se vaimo hoitaa kakarat, huushollin ja sut,,,,eikä ehdi meikata, laittaa tukkaansa,hoitaa itseään ym.ym.niin, ja se tärkein;ei jaksa muhinoida kannssasi!!!! kaiken lisäksi sen akan pitää kuunnella ja katsella tollasta marisijaa!!! ei ole vaimollas helppoa!! tee sinä kotityöt ja hoida kakarat muutamana pv:nä viikossa, niin ehkä se akka jaksaa pitää huolta itsestäänkin!!!!!!!
Meillä kaikki hommat tehdään aina puoliksi. Siivous hommat jaetaan ja ruokaa laitan aina minä, koska olen ammatilani kokki..(minä se olen joka leivon pullatkin tässä talossa) lapsia hoidan varmasti yhtäpaljon kuin vaimokin. Kun vaimo paapoo ja hössyttelee vauvaa, niin minä puuhastelen isompien kanssa.. En pahemmin marise vaimolleni, en kehtaa, mutta toivoa kait saa ja haaveilla. Joo en tiedä onko vaimollani helppoa, mutta luulemnpa että helpompaa, kun monessa muussa perheessä, missä mies löhöää sohvalla sanomalehden kanssa, jalkapalloa tuijottaen ja sen jälkeen kavereiden kanssa baarissa riehuen.. sillä aikaa, kun vaimo siivoaa ja vahtii kakaralaumaa.
- seiri
ossi kirjoitti:
Meillä kaikki hommat tehdään aina puoliksi. Siivous hommat jaetaan ja ruokaa laitan aina minä, koska olen ammatilani kokki..(minä se olen joka leivon pullatkin tässä talossa) lapsia hoidan varmasti yhtäpaljon kuin vaimokin. Kun vaimo paapoo ja hössyttelee vauvaa, niin minä puuhastelen isompien kanssa.. En pahemmin marise vaimolleni, en kehtaa, mutta toivoa kait saa ja haaveilla. Joo en tiedä onko vaimollani helppoa, mutta luulemnpa että helpompaa, kun monessa muussa perheessä, missä mies löhöää sohvalla sanomalehden kanssa, jalkapalloa tuijottaen ja sen jälkeen kavereiden kanssa baarissa riehuen.. sillä aikaa, kun vaimo siivoaa ja vahtii kakaralaumaa.
kuulostat ihan kelpotyypiltä kyllä.. siis tuollaisen miehen mäkin haluan. mutta toivoisin silti omalta mieheltäni ihan oikeaa kilttiä rehellisyyttä siinä, että kertoisi jos joku ärsyttää.. koska mä ainakin kärsisin jos saisin vuosien kuluttua tietää, että olen ärsyttänyt miestäni jo kauan. ehkää se luulee ettet sä edes välitä sen ulkonäöstä, tai sitten se kärsii siitä itsekin, mutta ei yksinkertaisesti löydä voimia tehdä asialle mitään.. ja siksi ei ehkä haluakaan niin usein, tai ymmärtää jopa ettet sä varmaan halua sitä niin kuin ennen.. onko näin?
olisiko mahdollista hitaasti saada vaimo mukaan harrastuksiin? kun kerran itse kuntoilet.. minkäikäisiä on lapset? löytyykö rahaa? jos kaikki on muuten kunnossa, voisi mennä lomailemaan jonnekin urheiluopistoon, siellä on helppoa aloittaa kuntoilu, kun kaikki tarjoillaan valmiina pakettina ja ohjaajat auttaa, samalla kun lapset pidetään puuhastelemassa muualla.. meidän perheessä koko lapsuuden on kyllä käyty vastaavissa paikoissa, ja kukaan perheestä ei ole päässyt ylipainoa keräämään. samalla välit ovat parantuneet, kun siellä voi unohtaa muut huolet.
no juu, teet mitä voit, kai kokkina voit aika täydellisesti säännöstellä vaimon syömiset? eli tekemään vaan vähärasvaisia ruokia, ostat kotiinkin vain terveellistä, teet hyviä salaatteja ja muuta, eli pidät vaimon täynnä hyvänmakuista ruokaa, joka ei lihota.. vaatiiko liikaa jo? :) - ossi
seiri kirjoitti:
kuulostat ihan kelpotyypiltä kyllä.. siis tuollaisen miehen mäkin haluan. mutta toivoisin silti omalta mieheltäni ihan oikeaa kilttiä rehellisyyttä siinä, että kertoisi jos joku ärsyttää.. koska mä ainakin kärsisin jos saisin vuosien kuluttua tietää, että olen ärsyttänyt miestäni jo kauan. ehkää se luulee ettet sä edes välitä sen ulkonäöstä, tai sitten se kärsii siitä itsekin, mutta ei yksinkertaisesti löydä voimia tehdä asialle mitään.. ja siksi ei ehkä haluakaan niin usein, tai ymmärtää jopa ettet sä varmaan halua sitä niin kuin ennen.. onko näin?
olisiko mahdollista hitaasti saada vaimo mukaan harrastuksiin? kun kerran itse kuntoilet.. minkäikäisiä on lapset? löytyykö rahaa? jos kaikki on muuten kunnossa, voisi mennä lomailemaan jonnekin urheiluopistoon, siellä on helppoa aloittaa kuntoilu, kun kaikki tarjoillaan valmiina pakettina ja ohjaajat auttaa, samalla kun lapset pidetään puuhastelemassa muualla.. meidän perheessä koko lapsuuden on kyllä käyty vastaavissa paikoissa, ja kukaan perheestä ei ole päässyt ylipainoa keräämään. samalla välit ovat parantuneet, kun siellä voi unohtaa muut huolet.
no juu, teet mitä voit, kai kokkina voit aika täydellisesti säännöstellä vaimon syömiset? eli tekemään vaan vähärasvaisia ruokia, ostat kotiinkin vain terveellistä, teet hyviä salaatteja ja muuta, eli pidät vaimon täynnä hyvänmakuista ruokaa, joka ei lihota.. vaatiiko liikaa jo? :)vissiin pitäis houkutella vaimokin joskus mukaan. voisi onnistuakkin. lapsemme on 6 ja 4vuotiaat ja nuorimmainen on 7kk. ja kyllä rahaa on ihan sopivasti.. Rakastan vaimoani, mutta kieltämättä tämä välinpitämättömyys omaa ulkonäköään kohtaan alkaa tympiä. Niin ja tuo ruokapuoli kun on minun hommia suurimmaksi osakisi, niin eiköhän niistä terveellisistä ja vähärasvaisista aineksista jotain tule ;)
- seiri
ossi kirjoitti:
vissiin pitäis houkutella vaimokin joskus mukaan. voisi onnistuakkin. lapsemme on 6 ja 4vuotiaat ja nuorimmainen on 7kk. ja kyllä rahaa on ihan sopivasti.. Rakastan vaimoani, mutta kieltämättä tämä välinpitämättömyys omaa ulkonäköään kohtaan alkaa tympiä. Niin ja tuo ruokapuoli kun on minun hommia suurimmaksi osakisi, niin eiköhän niistä terveellisistä ja vähärasvaisista aineksista jotain tule ;)
hyvä jos sait joitain ideoita edes.. mä en siis tietenkään tunne teidän tilannetta, mutta turha on valittaa niin kauan kuin asiaan voi vaikuttaa. ja sä ilmaisestikin voit ja uskot vielä mahdollisuuksiisi..
toivon kaikkea hyvää teille jatkossakin, yritä hienovaraisesti selvittää ongelmat.. harrastavatko lapset muuten liikuntaa? jotain sellaista, mitä voisitte kaikki jopa yhdessä tehdä? voisi saada vaimon mukaan, kun lapset pyytäisivät, jos ei vielä yksin sinun mukaasi lähde.. ;) - taina
ossi kirjoitti:
ehkä ne lapset ovat tämän hetken tärkein asia ja kunhan kasvavat niin varmasti asiat muuttuu. Ja joskus jos hän laittaa itseään niin kehu, se yleensä tehoaa.
- Anonyymi
Nalli palaa jo! Kohta laukijaa
- Sami
älkää nyt saatana väitäkö, ettei ulkonäkö ole muijan tärkein ominaisuus. Niin se vain on että miestä kiinnostaa ulkonäkö ja se ratkaisee onko nainen pantava vai ei.
Turha on muijan valittaa jos mies pettää, jos itse on antanut lihoa itsenä ei-haluttavaksi. Sama juttu hiusten lyhentämisen kanssa. Kuka haluaisi panna lesboämmän näköistä muijaa?
Itselleni kyllä naisen hyvä ulkonäkö on niin tärkeää että muija saa kyllä heti kenkää jos päästää itsensä rupsahtamaan.- Tarkka kakara
"älkää nyt saatana väitäkö, ettei ulkonäkö ole muijan tärkein ominaisuus."
toinen ruudinkeksijä.
Tottakai se naisen ulkonäkö on tärkein ominaisuus, jos te siellä tarkkiksella ootte niin päättäny.
Minä henkilökohtaisesti painotan kyllä enemmän sitä, mitä löytyy naisen korvien välistä. Toki myös ulkomuoto näyttelee omaa rooliansa.
Onko teillä tarkkislaisilla muuten kesäleiriä?
PS. Juu anna kenkää vaan ja oitis kaikille rusinoille. Se on miehekästä meininkiä! - Jussi
Tarkka kakara kirjoitti:
"älkää nyt saatana väitäkö, ettei ulkonäkö ole muijan tärkein ominaisuus."
toinen ruudinkeksijä.
Tottakai se naisen ulkonäkö on tärkein ominaisuus, jos te siellä tarkkiksella ootte niin päättäny.
Minä henkilökohtaisesti painotan kyllä enemmän sitä, mitä löytyy naisen korvien välistä. Toki myös ulkomuoto näyttelee omaa rooliansa.
Onko teillä tarkkislaisilla muuten kesäleiriä?
PS. Juu anna kenkää vaan ja oitis kaikille rusinoille. Se on miehekästä meininkiä!..on ihan sama mitä sillä on korvien välissä. Ei sitä kukaan täysjärkinen halua panna.
Jokainen mies joka väittää että ulkonäkö ei ole tärkeää seksikumppania valitessa valehtelee.
Rumia naivat ne jotka ei muita saa. - Tarkka kakara
Jussi kirjoitti:
..on ihan sama mitä sillä on korvien välissä. Ei sitä kukaan täysjärkinen halua panna.
Jokainen mies joka väittää että ulkonäkö ei ole tärkeää seksikumppania valitessa valehtelee.
Rumia naivat ne jotka ei muita saa.naikaa vaan kovasti toisianne siellä tarkkiksella. Oot varmaan Samin kanssa samalla luokalla.
Minä puhuin lähinnä avioliitosta, parisuhteesta jne. - Läski nainen
Jussi kirjoitti:
..on ihan sama mitä sillä on korvien välissä. Ei sitä kukaan täysjärkinen halua panna.
Rumia naivat ne jotka ei muita saa.Tulipas taas hyvä olo....Vai sillä ei ole mitään väliä mitä korvien välissä on, jos painaa 100 kg.
Kiitos!
Ja mua panee vain ne, jotka eivät muuta saa... No höh!
Kuules nyt pikkumies :) Se on niin, että vaikka itse olenkin läski, niin en ikinä antaisi läskille miehelle itseäni...Että sellaista :)
Olen läski, mutta haluan itselleni vain miehiä, joilla ei ole kaljamahaa taikka ruualla kasvatettua mahaa. Miehellä pitää olla hyvät lihaksikkaat reidet, vatsa ja pituutta reilusti yli 180 cm.
Kyllä me läskit naisetkin saatamme olla aika "nirsoja"/tarkkoja siitä, kenelle antaudumme.
Ja sinähän voit nyt pikkumies miettiä...antaako kukaan muu kuin läskit hyvännäköiselle miehekkäälle miehelle itseään...
Hauskaa ja rattoisaa kesän jatkoa :) - mika
Läski nainen kirjoitti:
Tulipas taas hyvä olo....Vai sillä ei ole mitään väliä mitä korvien välissä on, jos painaa 100 kg.
Kiitos!
Kuules nyt pikkumies :) Se on niin, että vaikka itse olenkin läski, niin en ikinä antaisi läskille miehelle itseäni...Että sellaista :)
Olen läski, mutta haluan itselleni vain miehiä, joilla ei ole kaljamahaa taikka ruualla kasvatettua mahaa. Miehellä pitää olla hyvät lihaksikkaat reidet, vatsa ja pituutta reilusti yli 180 cm.
Kyllä me läskit naisetkin saatamme olla aika "nirsoja"/tarkkoja siitä, kenelle antaudumme.
Ja sinähän voit nyt pikkumies miettiä...antaako kukaan muu kuin läskit hyvännäköiselle miehekkäälle miehelle itseään...
Hauskaa ja rattoisaa kesän jatkoa :)miten voit vaatia mieheltä noin paljon, jota et itse ole.. harva kuvailemasi mies kuitnkaan
ottaa sinua ennemmin kun jotain nättiä, trimmattua, hoikkaa naista. Tai no en ainakaan minä...paremman puutteessa voisin silmät kiinni suostuakkin jonkun läskin tarjontaan, mutta näin ei ole vielä koskaan käynyt, eikä toivottavasti käy. Minä olen itse 185 cm urheileva ja jonkin verran lihaksiakin löytyy.. ja vaadin taatusti naiselta jonkunverran.. enkä huoli kaikkia matameja. - Nimi Erkki
Läski nainen kirjoitti:
Tulipas taas hyvä olo....Vai sillä ei ole mitään väliä mitä korvien välissä on, jos painaa 100 kg.
Kiitos!
Hauskaa ja rattoisaa kesän jatkoa :)Täytyy katkerana todeta että taidat olla oikeassa!
Katsos kun itse olen ollut aina kiinnostunut vain reilusti pyöreistä naisista, ja taas toisaalta itselle ei ole pituutta siunaantunut keskimittaa enempää ja ylipainoa sitten taas kyllä. Metka juttu että niiltä typyköiltä joista olen eniten ollut kiinnostunut (yli 100kg) tulee helpoiten pakit! Ja jos nainen tekee aloitteen minua kohtaan on se laiha/normaalipainoinen, jolloin joudun itse antamaan pakit. Onneksi sitä mukaa kun itsellä on ikää tullut mittariin, on nämä asiat helpottuneet. Kypsässä iässä olevat naiset eivät ole aina ihan niin tarkkoja miehen ulkonäöstä kun kaks-kolmekymppiset.
Hyvää kesän jatkoa! - Vera
Jussi kirjoitti:
Rumia naivat ne jotka ei muita saa.Maailma on täynnä lihavia naisia, joilla on täysjärkinen mies. Etkö koskaan tarkkaile ympäristöäsi vai etkö uskalla.
Totuuden kohtaaminen auttaa aina.
Ps. Painan 50kg ja risat miesystäväni 120kg. Toimii tämä näinkin päin. - Läski Nainen
mika kirjoitti:
miten voit vaatia mieheltä noin paljon, jota et itse ole.. harva kuvailemasi mies kuitnkaan
ottaa sinua ennemmin kun jotain nättiä, trimmattua, hoikkaa naista. Tai no en ainakaan minä...paremman puutteessa voisin silmät kiinni suostuakkin jonkun läskin tarjontaan, mutta näin ei ole vielä koskaan käynyt, eikä toivottavasti käy. Minä olen itse 185 cm urheileva ja jonkin verran lihaksiakin löytyy.. ja vaadin taatusti naiselta jonkunverran.. enkä huoli kaikkia matameja.Tottakai minä voin vaatia mieheltä vaikka kuinka paljon. Ja kyllä on hyvässä kunnossa olevia miehiä, jotka tykkäävät läskeistä naisista...usko pois. Onneksi meitä on monenlaisia, että jokaiselle löytyy joku....
Että sellaista...
Onneksi sun ei tarvitse silmät kiinni panna läskiä...kun voit silmät auki panna hoikkia naisia, joista tykkäätkin....
En ikinä toivoisi, jonkun ottavan minut vain sen takia, että voi silmät kiinni panna paremman puutteessa...mutta ehkä sellaistakin joillekin sattuu...tiedä sitä. - niiiiiiiiina
Läski Nainen kirjoitti:
Tottakai minä voin vaatia mieheltä vaikka kuinka paljon. Ja kyllä on hyvässä kunnossa olevia miehiä, jotka tykkäävät läskeistä naisista...usko pois. Onneksi meitä on monenlaisia, että jokaiselle löytyy joku....
Että sellaista...
Onneksi sun ei tarvitse silmät kiinni panna läskiä...kun voit silmät auki panna hoikkia naisia, joista tykkäätkin....
En ikinä toivoisi, jonkun ottavan minut vain sen takia, että voi silmät kiinni panna paremman puutteessa...mutta ehkä sellaistakin joillekin sattuu...tiedä sitä.Mulla pätee ainakin se että mitä edustan niin sitä voin vaatia ja mitä en ole niin en myöskään voi toiselta vaatia mitään sellaista. joten väitätkö nyt tosissasi että sinä.. tavallinen läskiperseinen akka vaadit mieheltä että pitää olla komea ja lihaksikas ja yli 180cm ja sitten he vaivansa vastineeksi ottavat tosiaan tommosen läskiperseen..(vaikka ansaitsevat todellakin parempaakin) tyydy sinä vain niihin läskeihin karjuihin, sellaisiin mitkä ovat sinun arvoisia sikoja, äläkä suotta vaadi liikoja, kun olet itse tuommoinen tavallinen suomalainen läski sika. voi olla harvassa sulla miehet jos vaatimukset ovat noin korkealla.. ja taso siellä omassa päässä on mitä on.
- ....
Läski nainen kirjoitti:
Kiitos!
Hauskaa ja rattoisaa kesän jatkoa :)nyt tuli paivan paras laski nainen jolla on noin kovat vaatimukset....kukaan sua ei panis jos ei pakko olis,oot varmasti huumori NAISIA! "oon ite laski mut mies pitaa olla suurin piirtein malli...ei saatana, nauran samal ku kirjottalen ... ookkohan koskaa munaa saanukkaa... tuskin se sun lihojes alle kunnolla yltaakaan
- minerva
Jussi kirjoitti:
Rumia naivat ne jotka ei muita saa.Itse painan 95 kg, olen pyöreä ja minulla riittää kyllä niin miehiä kavereina ja sänkykumppaneina. Erittäin hyvän näköisiä ja sellaisia jotka saavat muitakin ovat hullaantuneita sänkytoiminnastani ja minulla on niin sanottuja vakikumppaneita hyvin monta ja harrastan heidän kanssaan seksiä niin selvin kuin humalassa. Istumme saunassa, käymme suihkussa ja olemme myös jossain määrin ystäviä, kavereita ainakin.
korvieni välissä on paljonkin ja ikääkään ei kuin 21 vasta ja nää miehet 20-25, joten kyse ei ole siitäkään, että ne ei muita saisi. Olen tässä alkamassa seurustella (kai, tai niin ainakin hyvin paljon vaikuttaa..) sellaisen kanssa, joka muistuttaa kasvoiltaan Jussi Ahdetta, on 190 pitkä ja painaa sopivien lihastensa kanssa reilu 80 kg.
Mieti sitä.... kaikki naiset ovat kauniita... sinulla on vain lapsellinen näkemys asioihin ja olet itse varmaan hyvin katkera...?! - Läski Nainen
niiiiiiiiina kirjoitti:
Mulla pätee ainakin se että mitä edustan niin sitä voin vaatia ja mitä en ole niin en myöskään voi toiselta vaatia mitään sellaista. joten väitätkö nyt tosissasi että sinä.. tavallinen läskiperseinen akka vaadit mieheltä että pitää olla komea ja lihaksikas ja yli 180cm ja sitten he vaivansa vastineeksi ottavat tosiaan tommosen läskiperseen..(vaikka ansaitsevat todellakin parempaakin) tyydy sinä vain niihin läskeihin karjuihin, sellaisiin mitkä ovat sinun arvoisia sikoja, äläkä suotta vaadi liikoja, kun olet itse tuommoinen tavallinen suomalainen läski sika. voi olla harvassa sulla miehet jos vaatimukset ovat noin korkealla.. ja taso siellä omassa päässä on mitä on.
ottipas voimille toi sun kirjoittama teksti. Aikamoista kielenkäyttöä, mutta senhän te "hoikat" naiset ja miehet taidatte taitaa...
Noh...et kuitenkaan onnistunut loukkaamaan mua, jos se oli tarkoitukseni. Sinullakin on oikeus mielipiteeseesi niin kuin kaikilla meillä.
Mutta totta kai minulla on oikeus vaatia mitä haluan. Niin sinullakin. Mutta se on sitten eri asia mitä saa.
Minä olen saanut hyvässä kunnossa olevia miehiä...ja olisin ilman, jos en saisi. Läskeihin en aikoisi tyytyä...Koska mielestäni se olisi raukkamaista, että olisin jonkun läskin miehen kanssa vain sen takia, kun en muutakaan saa..
Noh...onneksi on olemassa hyvässä kunnossa olevia miehiä, jotka tykkäävät läskeistäkin.
Ja nyt minäkin olen hoikistumassa...ihan vain terveyden vuoksi. Ei sitä viitsi läskinä olla, kun ikääkin alkaa tulemaan ja haluaisin kuitenkin elää pitkään..ja jos laihtumalla saan lisävuosia niin hyvä niin.
Hyvää jatkoa sulle "törkeä" sanainen nainen/mies! - Läski Nainen
.... kirjoitti:
nyt tuli paivan paras laski nainen jolla on noin kovat vaatimukset....kukaan sua ei panis jos ei pakko olis,oot varmasti huumori NAISIA! "oon ite laski mut mies pitaa olla suurin piirtein malli...ei saatana, nauran samal ku kirjottalen ... ookkohan koskaa munaa saanukkaa... tuskin se sun lihojes alle kunnolla yltaakaan
Sä et ole tainnut kovin paljon elämäsi aikana erilaisten ihmisten kanssa keskustella, kun et tiedä, että kyllä läskitkin naiset kalua saavat ja hyvässä kunnossa olevilta miehiltä...
Kyllä mua on pantu...en tiedä onko heidän ollut pakko panna mua...vai ovat mielenkiinnosta haluneet kokeilla läskiä...vai olenko ollut muuten vain kiinnostava...kiihottava...
Ja läskinä minä naimisiinkin menin...hyvässä kunnossa olevan miehen kanssa...
Noh...kullakin mielipiteet kuten olen aiemminkin maininnut.
Onneksi meitä on moneksi :) - niiiiiiiiina
Läski Nainen kirjoitti:
ottipas voimille toi sun kirjoittama teksti. Aikamoista kielenkäyttöä, mutta senhän te "hoikat" naiset ja miehet taidatte taitaa...
Noh...et kuitenkaan onnistunut loukkaamaan mua, jos se oli tarkoitukseni. Sinullakin on oikeus mielipiteeseesi niin kuin kaikilla meillä.
Mutta totta kai minulla on oikeus vaatia mitä haluan. Niin sinullakin. Mutta se on sitten eri asia mitä saa.
Minä olen saanut hyvässä kunnossa olevia miehiä...ja olisin ilman, jos en saisi. Läskeihin en aikoisi tyytyä...Koska mielestäni se olisi raukkamaista, että olisin jonkun läskin miehen kanssa vain sen takia, kun en muutakaan saa..
Noh...onneksi on olemassa hyvässä kunnossa olevia miehiä, jotka tykkäävät läskeistäkin.
Ja nyt minäkin olen hoikistumassa...ihan vain terveyden vuoksi. Ei sitä viitsi läskinä olla, kun ikääkin alkaa tulemaan ja haluaisin kuitenkin elää pitkään..ja jos laihtumalla saan lisävuosia niin hyvä niin.
Hyvää jatkoa sulle "törkeä" sanainen nainen/mies!pyydän anteeksi kirjoittamaani "tekstiä".. ei ollut tarkoitus luokata, vaikka siinä niin törkeästi lukeekin. tottakait saat haluta sellaisia miehiä mistä pidät, niinhän jokainen tekee, eikä kukaan halua väkisin olla sellaisen kanssa josta ei pidä.
- kolmen muksun äiti
niiiiiiiiina kirjoitti:
Mulla pätee ainakin se että mitä edustan niin sitä voin vaatia ja mitä en ole niin en myöskään voi toiselta vaatia mitään sellaista. joten väitätkö nyt tosissasi että sinä.. tavallinen läskiperseinen akka vaadit mieheltä että pitää olla komea ja lihaksikas ja yli 180cm ja sitten he vaivansa vastineeksi ottavat tosiaan tommosen läskiperseen..(vaikka ansaitsevat todellakin parempaakin) tyydy sinä vain niihin läskeihin karjuihin, sellaisiin mitkä ovat sinun arvoisia sikoja, äläkä suotta vaadi liikoja, kun olet itse tuommoinen tavallinen suomalainen läski sika. voi olla harvassa sulla miehet jos vaatimukset ovat noin korkealla.. ja taso siellä omassa päässä on mitä on.
ihan noinkaan mene. Monen naisen unelma on pitkä, tumma, komea mies. Entä lyhyet naiset? Saavatko hekin unelmoida pitkästä miehestä? Saako hinteläkroppainen mies unelmoida isorintaisesta naisesta, nettinörtti trimmatusta kaunottaresta? Saako lihava mies haluta hoikkaa naista, lyhyt mies katsella pitkäsäärisiä neitosia?
Maailmaan mahtuu monenlaista makua. Eivät kaikki sittenkaan halua tummaa, kokemus komeasta on erilainen. Mielipiteensä voi esittää myös toista kunnioittaen. Oma mielipide ei välttämättä ole se objektiivisesti katsoen oikea. Viime kädessä halun ja rakkauden määrän ratkaisee toisen luonne ja suhtautuminen itseen ja toisiin ihmisiin. - Aikuinen nainen
Alla oleva kirjoitukseni otsikolla Neuvo : Jätä vaimosi. Koskee myös sinua, pikkupentu!
- Haha haa!
mika kirjoitti:
miten voit vaatia mieheltä noin paljon, jota et itse ole.. harva kuvailemasi mies kuitnkaan
ottaa sinua ennemmin kun jotain nättiä, trimmattua, hoikkaa naista. Tai no en ainakaan minä...paremman puutteessa voisin silmät kiinni suostuakkin jonkun läskin tarjontaan, mutta näin ei ole vielä koskaan käynyt, eikä toivottavasti käy. Minä olen itse 185 cm urheileva ja jonkin verran lihaksiakin löytyy.. ja vaadin taatusti naiselta jonkunverran.. enkä huoli kaikkia matameja.Sinä vain kuvittelet. Oikeasti olet mamman helmoissa pyörivä nörttipoju. Toisekseen, vaikka olisit millainen adonis, ei kukaan järkevä nainen huolisi tuollaista itserakasta, leuhkaa pullistelijaa.
Kolahtiko itsetunto?Mene parkumaan mammalle! - mika
Haha haa! kirjoitti:
Sinä vain kuvittelet. Oikeasti olet mamman helmoissa pyörivä nörttipoju. Toisekseen, vaikka olisit millainen adonis, ei kukaan järkevä nainen huolisi tuollaista itserakasta, leuhkaa pullistelijaa.
Kolahtiko itsetunto?Mene parkumaan mammalle!Osuit oikeaan.. olenhan minä mamman helmoissa pyörivä poikanen. asun kuitenkin omassa kämpässäni, mutta mamman luona tulee käytyä viikottain. voisin vaikka mennäkkin mammalle parkumaan, mutta ei ole syytä. miksi menisin?
Kyllä minulla riittää ottajia, ei hätää. mutta sitten..en tiedä mitä tarkoittaa "kolahtiko itsetunto?" kysy hieman selvemmin, niin voin vaikka vastata siihen. - laihis
Jussi kirjoitti:
Rumia naivat ne jotka ei muita saa.ukot saakin olla miten läskimahoja tahansa ja kuolata avoimesti akkojen perään,mut muijan on oltava pitkä,laiha ja kaunis.(älykkyys mitä huonompi,sen parempi).Ikiteinit äijät vaihtaa parikymppisiin ja elää villiä nuoruutta uudestaan,onhan niillä sentään munat joita naisilla ei. IHAN PASKANJAUHAMISTA NOI PUHEET!
- xl-78
Läski Nainen kirjoitti:
Hyvää jatkoa sulle "törkeä" sanainen nainen/mies!Lueskelin tässä sun kirjoittamia kommentteja ja oon kanssas ihan samoilla aaltopituuksilla. Itse oon kokoluokkaa xl ja painan noin 80kg, olen aika muodokaskin ja nätti kasvoilta ja koskaan ei ole ollut pulaa miehistä. Mä kans vaadin mieheltä aika paljon, en ketä tahansa sänkyyn kelpuutakkaan. Olen seurustellut sekä urheilevien, että muuten vaan itsestään huolta pitävien miesten kanssa ja nautin elämästä tällaisena! Koskaan en ole ollut läskin miehen kanssa, enkä ole! Miesten takia en itseäni ala laihduttamaan ja kukaan ei ole kyllä koskaan moittinutkaan kurvejani! :)
Kaikkea hyvää sinulle "Läski nainen" ja pidetään lippua korkealla ja nautitaan elämästä!!! - mies35
samaa mieltä!
- adonis!!
niin ja EDELLEEN LÄSKIT NAISET ON YÖK YÖK! EI KENENKÄÄN TARVITSE NUSSIA LÄSKEJÄ ÄMMIÄ!!!!
EI AINAKAAN MUN KU OON PELIMIES!!!!- Läski Nainen
pelimies...?
No joo...tottahan se on, ettei kenenkään tarvitse panna läskiä, jos ei halua. Mutta pelimiehillä on yleensä vähän tyyliä... - trimmattu nainen
ittees täynnä, kaikista paras ja suahan parempaa ei löydykkään... olethan pelimies...
IDIOOTTI! - ..
trimmattu nainen kirjoitti:
ittees täynnä, kaikista paras ja suahan parempaa ei löydykkään... olethan pelimies...
IDIOOTTI!Nimimerkkisi on varmaan aika väärässä suhteesi, kun noin otat itseesi jokaisen läskeihin kohdistuvan viestin. kaikki miehet on näköjään itteensä täynnä jos haluaa ennemmin hoikemman naisen, kun ylipainoisen naisen. no vaihtakaamme kauniit hoikat naisemme sitten läskeihin rumiin akkoihin, sinun mieliksesi, niin voit olla onnellinen. (sitä ei tule tapahtumaan)
Minä ainakin aion viettää lyhyen elämäni sellaisen naisen kanssa josta pidän ja joka on minusta hyvä ja haluttava. ota sinä itsellesi läski ukko.. oikea karju tai muuten olet ylimielinen paska!!
- Judy
Sääli naista, joka sullekin lapsen synnytti. AIVAN TURHAAN. Et osaa arvostaa naisia etkä elämää ylipäänsä. Kielenkäyttösikin on törkeää.
- ???!!!
"Miksi naiset antavat itsenä lihoa kun ovat saaneet miehen tekemään itselleen lapsen."
-mika pentu oletkaan?! voisi heti alkuun sanoa, etta onneksi en tunne sinua! toiseksi voisin vastata kysymykseesi. eli naiset "eivät anna" itsensä lihoa kun ovat raskaana, vaan se on aivan luonnollista koska hormoonitoiminta muuttuu. et ole tainnut pahemmin osallistua biologian tunneille koulussa?
ja kolmanneksi, miksi sanot että "ovat saaneet miehen tekemään itselleen lapsen"? eikos se lapsi tehdä molemmille jota molemmat ovat halunneet?
"Ei paljo huvita panna sitä kuin ei sitä kestä kattella sen läskejä."
-pidä vaikka silmäsi kiinni jos niin etoo!
"Kyllä se niin on että muija valitaan ensisijassa ulkonäön perusteella ja jos muija ei pidä siitä suhteessa huolta on miestä pahan kerran petetty."
-ei voi kyllä muuta sanoa kuin "haista paska"! kyllä huomaa mikä sinulle on ollut tärkeintä naisesi valinnassa! ja muista, että jokainen, including YOU, rupsahtaa aikanaan. eli vaikka vaihtaisit muijasi joka kuukausi kauniimpaan, rupsahtaa hänkin ajallaan. kasva jo hyvänen aika!
"Mua ainakin vituttaa ämmän lihominen (10 kg) ja hiusten lyhentäminen. Muka käytännöllisemmät."
-ainoastaan 10 kiloa?! se ei ole edes paljon! ja kyllähän lyhyet hiukset ovat paremmat. sitä paitsi, ei kai se sinulle kuulu jos hän haluaa leikkauttaa hiuksensa? ethän sinä häntä omista!
no varmasti sinua vituttaakin tuollainen elämä! kyllähän minuakin vituttaisi olla noin tyhmä niinkuin sinä!- tietäjä
On se kumma miten naiset nousee heti takajaloilleen, kun mies erehtyy haukkumaan naisensa ulkonäköä. Naiset on tällästä harrastanut tyttöjen kesken aina: "Vittu se ukko ei muuta tee, ku juo kaljaa ja lihoo. Ens viikolla otan eron siitä paskasta". Kuulostaako tutulta häh?!?
Miehet on vuosikymmenet saanut hiljaisena vastaanottaa naisilta vittuilua ulkonäöstä ja kaikesta muusta. Mutta nyt sille on tultava loppu. Mä en ainakaan halua enää kattella mitään helvetin laardiperseitä, kun kerta itte olen timmi. Kaikki vähänkään ylipainoiset akat kippaan luiskaan kele. - Analyysi
tietäjä kirjoitti:
On se kumma miten naiset nousee heti takajaloilleen, kun mies erehtyy haukkumaan naisensa ulkonäköä. Naiset on tällästä harrastanut tyttöjen kesken aina: "Vittu se ukko ei muuta tee, ku juo kaljaa ja lihoo. Ens viikolla otan eron siitä paskasta". Kuulostaako tutulta häh?!?
Miehet on vuosikymmenet saanut hiljaisena vastaanottaa naisilta vittuilua ulkonäöstä ja kaikesta muusta. Mutta nyt sille on tultava loppu. Mä en ainakaan halua enää kattella mitään helvetin laardiperseitä, kun kerta itte olen timmi. Kaikki vähänkään ylipainoiset akat kippaan luiskaan kele.Kun nyt ensin saisit painosi alle 140 kg:n, niin jatketaan sitten keskustelua.
- ???!!!
tietäjä kirjoitti:
Miehet on vuosikymmenet saanut hiljaisena vastaanottaa naisilta vittuilua ulkonäöstä ja kaikesta muusta. Mutta nyt sille on tultava loppu. Mä en ainakaan halua enää kattella mitään helvetin laardiperseitä, kun kerta itte olen timmi. Kaikki vähänkään ylipainoiset akat kippaan luiskaan kele.kukaan ei vahingossa (=erehdy) haukkumaan kenenkään ulkonäköä. kyllä se on aina ihan tarkoituksellista. sitä paitsi on eri asia jos on ne läskit saanu ryyppäämisellä ja makkaran mössöttämisellä kuin sillä että on raskaana. kyllähän sinun se pitäisi tietää jos päässäsi on mitään aivon tapaista?!
ja minua ei kuule kiinnosta minkä moisia muijia kattelet, turha minulle on kertoa. - tietäjä
Analyysi kirjoitti:
Kun nyt ensin saisit painosi alle 140 kg:n, niin jatketaan sitten keskustelua.
Painoni on alle 140kg, joten voidaan ilmeisesti jatkaa keskustelua (185cm, 89kg).
Vaan miten mahtaa olla Analyysin laita? Mahtuuko persuksesi sujuvasti yhdelle tuolille? Entä joudutko poimimaan vaatteesi "great girl" -mallistosta? Ovatko sääresi kuin kaksi 8 tuumaista hirsipölliä? - Analyysi
tietäjä kirjoitti:
Painoni on alle 140kg, joten voidaan ilmeisesti jatkaa keskustelua (185cm, 89kg).
Vaan miten mahtaa olla Analyysin laita? Mahtuuko persuksesi sujuvasti yhdelle tuolille? Entä joudutko poimimaan vaatteesi "great girl" -mallistosta? Ovatko sääresi kuin kaksi 8 tuumaista hirsipölliä?mahtuu.
Mies - 186 cm ja 86 kg.
Voisit pontso ottaa vähän kiloja pois. - tietäjä
Analyysi kirjoitti:
mahtuu.
Mies - 186 cm ja 86 kg.
Voisit pontso ottaa vähän kiloja pois.Sen on kuule lihasmassa, mikä painaa. Painoihan T.Korjuskin huippuaikoinaan 105kg, mutta tuskin kukaan olisi häntä silloin ylipainoiseksi haukkunut?
Mun pointti tuossa kirjoituksessa oli moittia naisten kaksinaismoralismia. Naiset ovat aina ja iänkaikkisesti arvostelleet ääneen miesten ulkonäköä: milloin maha roikkuu, milloin on liian pieni perse, milloin on kalju, milloin naama on repäisty seinästä, milloin on liian lyhyt, milloin on liian pitkä, milloin on mauttomasti pukeutunut.
Auta armias jos mies ajattelemattomuuttaan erehtyy ääneen sanomaan jonkun naisen olevan lihava. Lauma naisia ryntää tuomitsemaan hänet sovinistina, kuspäänä, idioottina ja ties minä. Tämäkö on sitä naisten vaatimaa tasa-arvoa... - Fakta
tietäjä kirjoitti:
Sen on kuule lihasmassa, mikä painaa. Painoihan T.Korjuskin huippuaikoinaan 105kg, mutta tuskin kukaan olisi häntä silloin ylipainoiseksi haukkunut?
Mun pointti tuossa kirjoituksessa oli moittia naisten kaksinaismoralismia. Naiset ovat aina ja iänkaikkisesti arvostelleet ääneen miesten ulkonäköä: milloin maha roikkuu, milloin on liian pieni perse, milloin on kalju, milloin naama on repäisty seinästä, milloin on liian lyhyt, milloin on liian pitkä, milloin on mauttomasti pukeutunut.
Auta armias jos mies ajattelemattomuuttaan erehtyy ääneen sanomaan jonkun naisen olevan lihava. Lauma naisia ryntää tuomitsemaan hänet sovinistina, kuspäänä, idioottina ja ties minä. Tämäkö on sitä naisten vaatimaa tasa-arvoa...Useimmissa kulttuureissa juuri naisen tehtävänä on ollut miellyttää miehiä.
Japanissa typistettiin varpaita, jossakin venytetään naisten kaulat, meillä pitää käydä rinta- ja muissa kauneusleikkauksissa kelvatakseen miehille.
Että kyllä naisilla on kaikki syy oppia tekemään joku raja miesten loputtomille vaatimuksille! - tietäjä
Fakta kirjoitti:
Useimmissa kulttuureissa juuri naisen tehtävänä on ollut miellyttää miehiä.
Japanissa typistettiin varpaita, jossakin venytetään naisten kaulat, meillä pitää käydä rinta- ja muissa kauneusleikkauksissa kelvatakseen miehille.
Että kyllä naisilla on kaikki syy oppia tekemään joku raja miesten loputtomille vaatimuksille!Jos nyt pysyttäisiin ihan täällä kotoisessa Suomessa.
Suomalaisilla miehillä on loppujenlopuksi hyvin mitättömät ulkonäkövaatimukset naiselle. Suurimmalle osalle riittää, kun nainen on suurinpiirtein normaalin näköinen, eikä mitään 120kg keijukainen. Tietysti miehistäkin löytyy se 5% suuruinen pintaliitäjäporukka, joka ainoastaan arvostaa D-kupin rintoja ja aerobicattua timmiä vartaloa.
Mutta entäs suomalaiset naiset sitten? Pikkusen päälle parikymppisille ei kelpaa mikään muu kuin treenattu urheilijan vartalo. Ennen kun aloin itse treenaamaan, en kelvannut juuri kellekään. Reilusti ylipainoiset rumat ämmätkin sirkutti treffeillä, että ne haluaa sporttisen urheilijanuorukaisen.
Naisten pitäisi kattoa ensin peilistä tuijottavaa laardiläjää, ennen kuin alkavat arvostelemaan miesten ulkonäköä. - Analyysi
tietäjä kirjoitti:
Sen on kuule lihasmassa, mikä painaa. Painoihan T.Korjuskin huippuaikoinaan 105kg, mutta tuskin kukaan olisi häntä silloin ylipainoiseksi haukkunut?
Auta armias jos mies ajattelemattomuuttaan erehtyy ääneen sanomaan jonkun naisen olevan lihava. Lauma naisia ryntää tuomitsemaan hänet sovinistina, kuspäänä, idioottina ja ties minä. Tämäkö on sitä naisten vaatimaa tasa-arvoa...Onhan se niin, että sekä miehen että naisen on syytä pitää kohtuumäärin huolta ulkonäöstään.
Sekä sinkkuaikana että avioliiton aikana.
Naisilla on vain tiettyjä luontoemon aiheuttamia lisävaikeuksia meihin miehiin verrattuna. Raskaus tuppaa jättämään kiloja, joiden poisottamisessa on oma hommansa. Imetys riipattaa rintoja. Mutta lapselle rintamaito on kaikinpuolin gutaa.
Minä ole juuri itse ottanut 10 kg pois painosta ja otan vielä 5 kg lisää. Kyllähän kilojen lisääminen on HUOMATTAVASTI helpompaa kuin poisottaminen. En aiemminkaan ollut mitenkään liian lihava, mutta meillä miehillä tuppaa lisäkilot kertymään mahaksi ja niinpä sitten on vaikeuksia mahtua housuihinsa.
Summa summaarum - onneksi hellettä piisaa! - niin
tietäjä kirjoitti:
Auta armias jos mies ajattelemattomuuttaan erehtyy ääneen sanomaan jonkun naisen olevan lihava. Lauma naisia ryntää tuomitsemaan hänet sovinistina, kuspäänä, idioottina ja ties minä. Tämäkö on sitä naisten vaatimaa tasa-arvoa...on aivan samaa mielta edellisen kirjoittajan kanssa etta miksi miesten pitaisi muka ottaa paskaa niskaansa jos sitten naisia ei voisi arvostella lainkaan. Suomalaista miesta on jo kauan haukuttu aivan turhaan eika miehilla siihen muka ole nokan koputtamista!!? Jos joku nainen olisi kirjottanut etta ukkoni rupsahtaa tai siihen tyylin niin olen aivan varma ettei asiasta olisi noussut tallaista kohua! On totta etta nainen lihoo parisuhteessa useasti varsinkin lapsen syntyman jalkeen mutta syyna juuri hormonit seka myoskin fakta etta naiset on luotu miellyttamaan miehen silmaa siihen asti kunhan 'tavoitteeseen ' ollaan paasty eli lapsi synnytetty. Tama ei todellakaan ole tietoisesti tehtya vaan luonnonlakien sanelemaa.
- trimmattu nainen
tietäjä kirjoitti:
Auta armias jos mies ajattelemattomuuttaan erehtyy ääneen sanomaan jonkun naisen olevan lihava. Lauma naisia ryntää tuomitsemaan hänet sovinistina, kuspäänä, idioottina ja ties minä. Tämäkö on sitä naisten vaatimaa tasa-arvoa...minkähän vuoksi juuri naisilla on niin paljon anoreksiaa ja bulimiaa? Kuinkas yleistä se miehillä olikaan??? ... Mitäs luulet vaikuttako juuri nämä miesten arvostelut naisten syömishäiriöihin??????????????
- niin
minkähän vuoksi juuri naisilla on niin paljon anoreksiaa ja bulimiaa? Kuinkas yleistä se miehillä olikaan??? ... Mitäs luulet vaikuttako juuri nämä miesten arvostelut naisten syömishäiriöihin??????????????
Olet oikeassa mutta siihen voi syyna myos muut ongelmat jotka eiva liity painoon. Jos joku osa elamasta on hallitsemattomissa niin anorektikot pyrkivat hallitsemaan 'edes' painoansa. Kirjoituksesi perusteella naytat erehtyvan minua mieheksi mutta asia ei todellakaan nain ole.. Miehilla ei anoreksiaa esiiny niin usein kun naisilla koska miehinen ihannevartalo on lihaksikas eika suonkaan hoikka kuten naisten.
- trimmattu nainen
niin kirjoitti:
Olet oikeassa mutta siihen voi syyna myos muut ongelmat jotka eiva liity painoon. Jos joku osa elamasta on hallitsemattomissa niin anorektikot pyrkivat hallitsemaan 'edes' painoansa. Kirjoituksesi perusteella naytat erehtyvan minua mieheksi mutta asia ei todellakaan nain ole.. Miehilla ei anoreksiaa esiiny niin usein kun naisilla koska miehinen ihannevartalo on lihaksikas eika suonkaan hoikka kuten naisten.
vastaavanlaisena ongelmana miehillä voisi pitää lihaksia kasvattavia hormoneja... Ja tämä ei ole läheskään niin yleinen ongelma kuin naisten syömishäiriöt, vaikkakin horminit ovatkin lisääntyneet.
Omasta mielestäni kuitenkin miehet ovat arvostelleet naisia ja vaatineet tiettyä tyyliä kautta aikojen... Joskus naisen piti olla lihava, joskus piti olla isot rinnat, joskus taas pienet rinnat, joskus piti olla kunnon lanteet ja reittä ja revää, kun taas joskus piti olla "takapuoleton", nyttemmin ei saa olla rasvaa lainkaan ja lihastakin siinä ohella vaaditaan, mutta kohtuudella ym. ym.
Mielenkiinnosta haluaisin tietää mistä miehiä on arvosteltu?? ... peniksen koko? ... ja sekään ei näy ulospäin... ja sekin on usein miesten luomaa harhaluuloa, että se olisi naiselle se huomiotaherättävin juttu. - niin
vastaavanlaisena ongelmana miehillä voisi pitää lihaksia kasvattavia hormoneja... Ja tämä ei ole läheskään niin yleinen ongelma kuin naisten syömishäiriöt, vaikkakin horminit ovatkin lisääntyneet.
Omasta mielestäni kuitenkin miehet ovat arvostelleet naisia ja vaatineet tiettyä tyyliä kautta aikojen... Joskus naisen piti olla lihava, joskus piti olla isot rinnat, joskus taas pienet rinnat, joskus piti olla kunnon lanteet ja reittä ja revää, kun taas joskus piti olla "takapuoleton", nyttemmin ei saa olla rasvaa lainkaan ja lihastakin siinä ohella vaaditaan, mutta kohtuudella ym. ym.
Mielenkiinnosta haluaisin tietää mistä miehiä on arvosteltu?? ... peniksen koko? ... ja sekään ei näy ulospäin... ja sekin on usein miesten luomaa harhaluuloa, että se olisi naiselle se huomiotaherättävin juttu.Oon samaa mielta tosta hormonihommasta joka tuntuu menevan joillakin vahan overiksi ja he luulevat olevansa liian 'pienia' ja muskeleita taytyy saada vaan lisaa. Anoreksian taysi vastakohta.
Miehiahan on arvosteltu kautta aikojen, varsinkin Suomessa heidan kaljamahoistaan ja tyylittomyydestaan ja eika ne kuulema puhu eika pussaa etc. joten kerta siella tasa-arvosta niin melutaan niin ihan hyva etta naiset saavat nahda taman nk.tasa-arvon (joka tuntuu tarkoittavan oikeastaan etta naisten tulisi olla arvostetumpia kuin miesten, mutta tama on asia erikseen) kaantopuolenkin. Mietippa jos naisia arvosteltaisiin samalla tavalla kuin miehia niinkuin tan paajutun kirjoittaja teki. Mieti jos siina oiskin ollu niin etta nainen haukkuu...eipa tamakaan keskustelu olisi niin suosittu koska siihen miesten arvosteluun ollaan jo niin totuttu.
Oon siina mielessa samaa mielta ettei kenellekkaan, varsinkaan tuntemattomille, kuulu milta kukin nayttaa ja toisen arvosteleminen on ruma tapa (vaikkakin kuuluukin myos minun lempiharrastuksiini) - Höh
niin kirjoitti:
Oon samaa mielta tosta hormonihommasta joka tuntuu menevan joillakin vahan overiksi ja he luulevat olevansa liian 'pienia' ja muskeleita taytyy saada vaan lisaa. Anoreksian taysi vastakohta.
Miehiahan on arvosteltu kautta aikojen, varsinkin Suomessa heidan kaljamahoistaan ja tyylittomyydestaan ja eika ne kuulema puhu eika pussaa etc. joten kerta siella tasa-arvosta niin melutaan niin ihan hyva etta naiset saavat nahda taman nk.tasa-arvon (joka tuntuu tarkoittavan oikeastaan etta naisten tulisi olla arvostetumpia kuin miesten, mutta tama on asia erikseen) kaantopuolenkin. Mietippa jos naisia arvosteltaisiin samalla tavalla kuin miehia niinkuin tan paajutun kirjoittaja teki. Mieti jos siina oiskin ollu niin etta nainen haukkuu...eipa tamakaan keskustelu olisi niin suosittu koska siihen miesten arvosteluun ollaan jo niin totuttu.
Oon siina mielessa samaa mielta ettei kenellekkaan, varsinkaan tuntemattomille, kuulu milta kukin nayttaa ja toisen arvosteleminen on ruma tapa (vaikkakin kuuluukin myos minun lempiharrastuksiini)Kyllähän naisiakin on kautta aikojen haukuttu, jos miehellä on kaljamaha, naisella läskiperse, riippurinnat tms. Jos miesten ulkonäköä on (muka) haukuttu enemmän kuin naisten, niin siihen on se yksinkertainen syy, että naisten velvollisuus on ollut pitää huolta ulkonäöstään. Miehellä, suomalaisella etenkin on oikeus olla vähän huolettomamman näköinen, mutta annas olla jos naisella säärikarvat rehottaa! Tuskin yksikään mies jaksaisi ajella lähes päivittäin sääriänsä, bikinirajojansa ja kainalojansa, kun parrassakin on monelle tarpeeksi. Nainen on aina joutunut olemaan huoliteltu ja kärsimään kauneuden vuoksi. Hankalat korkkarit, huoliteltu meikki ja hiukset, hiostavat rintaliivit ja nätit kesävaatteet ovat arkipäivää useimmille suomalaisnaisille tähän aikaan vuodesta, kun taas useimmat miehet voivat painua ovesta ulos kunhan on tukka kammattu. Joten jokainen naisen osaa kadehtiva vaan kokeilemaan millaista on olla ämmä!
- voi apua!
sut pitäs nostaa munasta kattoon roikkumaan senkin ketale!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Viivi
saatuaan itsensä tasapainoon synnytyksen jäljiltä tämä nainen taas laittaa itsensä trimmiin ja lemppaa sinut ulos alta aikayksikön, sitten olet taas vapaa....
- Trimmattupimu
Tämä, ikävä kyllä, pätee monessa tapauksessa mutta miehet, entäs te? Kyllä teillekin sitä kaljamahaa kertyy!
Itselleni ei tulisi mieleenkään päästää itseäni turpoamaan, eikä se onnistuisikan tällä treenimäärällä.
Karu totuus on että minäkin ymmärrän tuon näkökannan periaatteessa. Kertoohan se paljon kuinka erilaisia ihmiset ovat jos toinen painaa yli 100kg eikä liiku ja toinben on urheiluhullu.
Naisilla on vielä tapana vittuuntua jos tulee kiloja. Eli on pahalla tuulella jne. Joten ei se pelkkä ulkonäkökysymys kai ole?
Minulle on ihan sama millaisia ihmiset ulkoisesti ovat, hienoa että on erilaisuutta. Mutta siinä vaiheessa jos toinen lihoo, alkaa vittuuntumaan ja haukkumaan itseään niin menee hermot.- MJ
Kun mainitsit tuon, ei kiistä. Kyllähän se pännii, kun itse treenaa ja toinen paisuu. Vaarana on, että kun toinen ei pidä huolta kunnosta niin toisellakin menee motivaatio. Kyllä mieskin on paremmalla tuulella kovakuntoisena.
Jokainen valitkoon elämäntapansa, mut jatketaan me harjoituksia Trimmattupimu ;).
- shape
Eikä tarvi muijan ees hankkiutua raskaaksi. Riittää kun saa äijän itelleen, ja vielä naimisiinkin kanssaan, ni kyllä sitä sitten kelpaa vedellä yhtä sun toista naamaansa. Istutaan sohvalla ja suu käy kokoajan, ei puhu vaan tunkee kaikenmaailman herkkuja poskiinsa.. Sittenkun ulkomuoto muistuttaa lähinnä sikaa, ni ei mikään ihme että alkaa äijä muualle vilkuilemaan. Jos suhde tälleen hajoo, ni se on täysin ja yksin sen femakon vika.
Ite oon kans täysin timmissä, harrastan paljon eri liikunta lajeja. Onneksi olen hieman saanut vaimonikin innostumaan liikkumisesta. Muutama vuotta sitten meinasin antaa sille kenkää läskien takia. Nyt tilanne on onneks korjaantunut suurimmaks osaks. Sanoin että mä lähen jos tilanne ei korjaannu. Vaikka tilanne onkin nyt parempi, ni silti mua ärsyttää ne menetetyt 3-4 vuotta, kun mä häpesin sitä enemmän kuin rakastin. Vielä on työsarkaa, mutta voiton puolella kuitenkin.- trimmattu nainen
mitään rakkautta, jos sitä luulet! toivottavasti naisesi tajuaa kuinka idiootin ja pinnalisen ihmisen kanssa tällä hetkellä on!
... ei rakkaudessa häpeä rakastettuaan tai lemppaa sitä lihomisen takia! - shape
mitään rakkautta, jos sitä luulet! toivottavasti naisesi tajuaa kuinka idiootin ja pinnalisen ihmisen kanssa tällä hetkellä on!
... ei rakkaudessa häpeä rakastettuaan tai lemppaa sitä lihomisen takia!Rakkaus loppuu jos toinen lihoo... ykskään hyväkuntoinen ei kato ylpeillen omaa ylipainoista mussukkaa. Siitä tulee ex-mussukka hyvin äkkii jota ei sit ketään enää huolikkaan ennenku kilot lähtee... näi se vaan on. Ja eikös rakkaudessa pitäis olla sellanen molemmin puolinen miellyttämisen halu? jos toinen ei haluu miellyttää toista, on se merkki siitä ettei rakasta?
PS. ite oot pinnallinen idiootti.. senki rääkätty vähärasvane kinkku.
- S.
hmm, enhän voi sukupuolen puolesta vastata, vain omastani. Minä syön yksinäisyyteen, tyhjyyteen ja hellyydenkaipuuseen. Sinistä suklaata, tummaa punaviiniä, karvainen kissa kainalossa, pakka nestuukeja käden ulottuvilla.
Viimeaikaisia uutisia katseltua; naisten tapa on kuitenkin parempi kuin miesten, jotka polttavat perheensä, linnoittautuvat huoltoasemille ym aiheuttavat epäjärjestystä ja hämminkiä. Yksi pulska ämmä sohvalla suklaata puputtamassa on siinä pikku juttu....- Poitsu
hyvää sinulle.
Nauti lämpimistä kesäpäivistä.
Se kissa on varmaan kiva. :)) - Psykoloogi
Poitsu kirjoitti:
hyvää sinulle.
Nauti lämpimistä kesäpäivistä.
Se kissa on varmaan kiva. :))Suurin osa riipuvuuksista, kuten tupakonti, alkoholismi ja liikasyöminen (ja uskonto) ovat psykologisia ilmiöitä. Eri ihmisillä on erilainen taipuvuus riippuvuuksiin, eikä mikään aine yksin aiheuta riippuvuutta.
Riippuvuuksista haetaan monesti lohtua jos elämä ei ole ihan kunnossa ja halutaan saada tekemistä josta saa nautintoa ja jonka avulla voi unohtaa tosielämän realiteetit edes hetkeksi.
Jupen vaimokin saattaa olla sen verran onneton, että etsii lohtua esim. ruuasta. Ja kun huomaa, että kiloja kertyy, tulee entistä huonompi olo eikä halua ajatella koko asiaa ja noidankehä on valmis.
Ihmiset, joilla on elämä kunnossa ja positiivinen asenne tulevaisuuden suhteen ovat vähemmän taipuvaisia hakemaan sisältöä epäterveellisistä nautintoaineista.
Naisten lihominen raskauden aikana ja jälkeen on kylläkin aika luonnollista, mutta ei se tarkoita että pitäisi jäädä ylipainoiseksi.
Itsekään en kyllä oikeen tykkäisi jos vaimo lihoisi hirveästi, mutta kyllä naisilta pitäisi sen verran löytyä itsetuntoa ja todellisuudentajua, että tiedostaa paino-ongelmat, eikä ota liikaa itseensä jos mies siitä huomauttaa.
Ottakaahan kantaa jos jaksoitte lukea loppuun asti. - muuten samaa mielta
Psykoloogi kirjoitti:
Suurin osa riipuvuuksista, kuten tupakonti, alkoholismi ja liikasyöminen (ja uskonto) ovat psykologisia ilmiöitä. Eri ihmisillä on erilainen taipuvuus riippuvuuksiin, eikä mikään aine yksin aiheuta riippuvuutta.
Riippuvuuksista haetaan monesti lohtua jos elämä ei ole ihan kunnossa ja halutaan saada tekemistä josta saa nautintoa ja jonka avulla voi unohtaa tosielämän realiteetit edes hetkeksi.
Jupen vaimokin saattaa olla sen verran onneton, että etsii lohtua esim. ruuasta. Ja kun huomaa, että kiloja kertyy, tulee entistä huonompi olo eikä halua ajatella koko asiaa ja noidankehä on valmis.
Ihmiset, joilla on elämä kunnossa ja positiivinen asenne tulevaisuuden suhteen ovat vähemmän taipuvaisia hakemaan sisältöä epäterveellisistä nautintoaineista.
Naisten lihominen raskauden aikana ja jälkeen on kylläkin aika luonnollista, mutta ei se tarkoita että pitäisi jäädä ylipainoiseksi.
Itsekään en kyllä oikeen tykkäisi jos vaimo lihoisi hirveästi, mutta kyllä naisilta pitäisi sen verran löytyä itsetuntoa ja todellisuudentajua, että tiedostaa paino-ongelmat, eikä ota liikaa itseensä jos mies siitä huomauttaa.
Ottakaahan kantaa jos jaksoitte lukea loppuun asti.Mutta kyllahan nainen OTTAA itseensa aivan varmasti jos hanelle uskallatkin mainita painosta. Varsinkin jos tosiaankin on ongelmia, niinkuin todennakoisesti on, joko sitten ne kertyvat kilot taikka sitten joku muu...eiko ne varsinaiset ongelmat tulisi ottaa kasittelyyn ja selvittaa mika lohdutussyomisen aiheuttaa.
- Psykoloogi
muuten samaa mielta kirjoitti:
Mutta kyllahan nainen OTTAA itseensa aivan varmasti jos hanelle uskallatkin mainita painosta. Varsinkin jos tosiaankin on ongelmia, niinkuin todennakoisesti on, joko sitten ne kertyvat kilot taikka sitten joku muu...eiko ne varsinaiset ongelmat tulisi ottaa kasittelyyn ja selvittaa mika lohdutussyomisen aiheuttaa.
Naiset varmasti ottavat itseensä, jos huomauttaa painosta. Ei kai kukaan kritiikistä tykkää, eikä varsinkaan jos on vielä huono itsetunto. Yleispätevää ratkaisua on vaikea antaa, mutta uusien harrastusten aloittaminen, miel. liikuntaa sisältävien ja muutenkin elämän sisällön parantaminen ovat varmasti avuksi. Etsimällä mielekästä tekemistä poissa kotoa tulee käytyä harvemmin jääkaapillakin.
PArisuhteessa on tietenkin hyvä jos löytyy yhteinen liikuntaharrastus.
Ja kaikille ylipainoisille: ei siihen tilaan tarvi alistua, kannattaa hommata mielekästä tekemistä ja käydä ulkona liikkumassa.
- Katja
Voittehan te vaimosi kanssa vaihtaa osia ja sinä rupeat hoitamaan lasta, jotta vaimosi saa aikaa itsensä hoitamiselle ja kuntoilulle. Kerro sen jälkeen, kumman maha se oikein kasvaakaan...
- janne
kuka on väittänyt että mies haluaa välttämättä lapsia? akka jättää pillerit välistä tai juonii jollain muilla konsteilla ittensä paksuks ilman miehen mielipidettä ja sitten nainen sen päättää, että pitääkö lapsen ja siinä ukko joutuu ansaan, kun akka sanoo että en mä tee aborttia ja sinä rupeet nyt isäks! ja tolla konstilla nainen luulee että mies on sitten vain hänen oma. näin ei ole.. sillä minä en ruvennut mitään kotileikkejä leikkimään akan mieliksi 19 vuotiaana, vaan lähdin. Pitäköön pentunsa, ja hoitakoot sen lihotkoon ja rupsahtakoon, ite halusi. minä löysin uuden ja kauniin, eikä lasta tähän taloon hankita, ennen kun keski-ikä häämöttää. lastani käyn tapailemassa, aina viikottain, mutta sitä naista en huolisi ikipäivänä takaisin. Kuten sanoin, niin lihotkoon ja ruposahtakoon aivan rauhassa.. ei tarviotse mun katella, eikä varsinkaan olla täyspäiväisenä lastenhoitajana.
- Elli
Hyvä havainto! :)
Totuus on että useimpien mielestä läski ei ole kaunista, mutta toiselta ei mielestäni voi vaatia kovempaa tasoa ulkonäön suhteen kuin mihin itse yltää. Siis ovatko naisten hoikkuutta peräänkuuluttavat miehet varmoja ettei päätä korista rasvainen takatukka ja että vaatekaapista löytyy muutakin kuin kauhtuneita flanellipaitoja ja reikäisiä levis viisnollaykkösiä? - 2 x isä
Elli kirjoitti:
Hyvä havainto! :)
Totuus on että useimpien mielestä läski ei ole kaunista, mutta toiselta ei mielestäni voi vaatia kovempaa tasoa ulkonäön suhteen kuin mihin itse yltää. Siis ovatko naisten hoikkuutta peräänkuuluttavat miehet varmoja ettei päätä korista rasvainen takatukka ja että vaatekaapista löytyy muutakin kuin kauhtuneita flanellipaitoja ja reikäisiä levis viisnollaykkösiä?Hyvä havainto sikäli, että siitä se aika juuri otetaan, että koti ja muksut hoidetaan yhdessä. Nyt muuten on vaimon ruuanlaitto- ja tiskivuoro, joten minä ehdin käväisemään netissä ja sitten on minun vuoroni mennä muksujen kanssa laittamaan sauna lämpimäksi ja Niina saa käyttää oman "vapaatuntinsa", mites lystää...
Peräänkuulutan silti, vaikka nyttenkin on kirpparilta haetut retkut päällä ja taitaapa olla hiuksetkin aika takussa. Ihminen kun on työnsä näköinen töistä tultuaan ja meillä syödään ensin ja sitten vasta mennään rannalle saunomaan ja siistiytymään.
Kuvitteletko, että lyllerö on yhtään paremman näköinen, vaikka käyttäisi tuhat € kuukaudessa vaatteisiin? Hah - turha luulo!
- IT
kysymys onkin jos te vielä välitätte toisistanne niin mitä hirveetä olis asiassa joka helpottais molempia eli juttelisitte ja puhuisitte ongelmastanne tuskin se niin hirveetä on ja parempi se on olla suu avoinna toiselle kuin pettäminen ja jättäminen ja sanoo heips kukkuu,luulenpa että kun molemmat keskustelevat rauhallisesti omista mielipiteistä ja ongelmista niin asiat ratkeavat !!
- anastacia
en kyllä ikinä tule käsittämään naisia jotka lihottavat ja antavat itsensä täysin lössähtää parisuhteen ja raskauden myötä. sellaisia joista kehittyy myöhemmin verkkari ja tuulipukukansana tunnettujen suomalaisten esiäidit.
myötätuntona voin todeta ja vakuuttaa että minä olen ainakin niin itserakas tyyppi että raskauden jälkeen taatusti laihdutan ja muokkaan vartaloni yhtä loistavaan kuntoon kuin millainen se nyt on. minulle on yks hailee jos tähän tulee kielteistä ja raskasta kommenttia. ei ole yksin naisen homma hoitaa lasta yökaudet. kyllä varmasti ollaan hyvin väsyneitä ja rasittuneita kun pieni ihminen tulee sotkemaan asioita ja elämäntyyliä. mutta ei se ole ESTE ITSESTÄÄN HUOLEHTIMISELLE!!!!!!!
tämä tyttö ei kyllä leikkaa pitkää vaaleaa tukkaansa mihinkään eikä anna vyötärön ja tissien roikahtaa !!!- gem
... mietin aina joskus että ketä saadaan syyttää, kun miehet stereotypisoi naisia ja kuvittelee voivansa määrillä, että miltä naisen tulee näyttää ollakseen tulematta lempatuksi. Mies voi vetää kaljaa vaikka napa vinkuisi, mutta naisen pitää synnyttää ja hoitaa muksu ja näyttää vielä valvottujen öiden jälkeen pamela Anderssonilta jonka on meikannut joe blasco...
Huh huh.
Ensimmäisen kirjoittajan suhde ei ole nähnytkään rakkautta, milläköhän motiivilla lapsi on tehty? Sääliksi käy muksua ja sen äitiä kun tuollaisen urpon kanssa on erehtynyt lapsen hankkimaan. Alkukirjoittajalle paras nainen on pumpattavan barbaran ja barbienuken välimuoto..... por favor.
Ja sitten anastacialle: kiva jos pidät itsesi kunnossa etkä leikkaa vaaleaa tukkaasi, mutta kunhan teet sen itsesi vuoksi, etkä siksi että äijät pysyisi.... henk. koht. olen itse nuorempana leikannut vaaleat hiukseni ja värjännyt ne ruskeiksi, jotta pääsisin eroon häntäkärpäsistä... siinä tulee aika hyvin testattua millaisia miehiä baarissa noin keskimäärin ympärillä pyörii. (Nykyään onneksi oma mies pitää häntäkärpäsiä loitolla... ja voi taas olla huoletta oma itsensä)
Nainen voi olla kaunis vaikka olisi muutama kilo ylimääräistä, naisella kuuluu olla reidet ja takamus (vai ootteko te miehet jotka tykkäätte androgyyninaisista jotain piilohomoja...?) ja rinnat tulee sitten sen rasvakudoksen mukana. Naisen vartalo on luonnostaan "tiimalasi" ei tikku isoilla bosilla.... ei saa asettaa luonnonlakeja uhmaavia vaatimuksia luonnolliselle olennolle. - tesa
Ja kun hankit lapsia, unohda imettäminen. Vaikuttaa usein rintojen muotoon(vaikka kuinka kuntoilis). Onhan tietysti plastiikkakirurgia..
- anastacia
gem kirjoitti:
... mietin aina joskus että ketä saadaan syyttää, kun miehet stereotypisoi naisia ja kuvittelee voivansa määrillä, että miltä naisen tulee näyttää ollakseen tulematta lempatuksi. Mies voi vetää kaljaa vaikka napa vinkuisi, mutta naisen pitää synnyttää ja hoitaa muksu ja näyttää vielä valvottujen öiden jälkeen pamela Anderssonilta jonka on meikannut joe blasco...
Huh huh.
Ensimmäisen kirjoittajan suhde ei ole nähnytkään rakkautta, milläköhän motiivilla lapsi on tehty? Sääliksi käy muksua ja sen äitiä kun tuollaisen urpon kanssa on erehtynyt lapsen hankkimaan. Alkukirjoittajalle paras nainen on pumpattavan barbaran ja barbienuken välimuoto..... por favor.
Ja sitten anastacialle: kiva jos pidät itsesi kunnossa etkä leikkaa vaaleaa tukkaasi, mutta kunhan teet sen itsesi vuoksi, etkä siksi että äijät pysyisi.... henk. koht. olen itse nuorempana leikannut vaaleat hiukseni ja värjännyt ne ruskeiksi, jotta pääsisin eroon häntäkärpäsistä... siinä tulee aika hyvin testattua millaisia miehiä baarissa noin keskimäärin ympärillä pyörii. (Nykyään onneksi oma mies pitää häntäkärpäsiä loitolla... ja voi taas olla huoletta oma itsensä)
Nainen voi olla kaunis vaikka olisi muutama kilo ylimääräistä, naisella kuuluu olla reidet ja takamus (vai ootteko te miehet jotka tykkäätte androgyyninaisista jotain piilohomoja...?) ja rinnat tulee sitten sen rasvakudoksen mukana. Naisen vartalo on luonnostaan "tiimalasi" ei tikku isoilla bosilla.... ei saa asettaa luonnonlakeja uhmaavia vaatimuksia luonnolliselle olennolle.en minä kyllä miehen takia itseäni kunnossa pitäisi vaan ihan itsekkäästi itseni takia, vaikka ei ole kiellettyä miehen miestä miellyttää. oletteko tuota mieltä kaikki? kyllä minun mielestäni on ihanaa että mieheni pitää itsensä kunnossa sekä itsensä että miellyttääkseen minua. ja on minusta myös ihanaa miellyttää miestäni omalla vartalollani. ja sellaisena aion sen myös pitää, sanokaa mitä sanotte!!!
- anu
anastacia kirjoitti:
en minä kyllä miehen takia itseäni kunnossa pitäisi vaan ihan itsekkäästi itseni takia, vaikka ei ole kiellettyä miehen miestä miellyttää. oletteko tuota mieltä kaikki? kyllä minun mielestäni on ihanaa että mieheni pitää itsensä kunnossa sekä itsensä että miellyttääkseen minua. ja on minusta myös ihanaa miellyttää miestäni omalla vartalollani. ja sellaisena aion sen myös pitää, sanokaa mitä sanotte!!!
niinpä.. mikäs sen ihanampaa, kun mies kehuu seksikkäääksi, hyvän näköiseksi ja ihanaksi.. ja ai että sulla on hyvä vartalo. Nuo sanat harvoin kuulee mikään läski ja löysä nahkainen, riipputissinen, hikinen möllikkä jonka hiuksetkin on rasvassa, kun öljypurkki ois päähän kaadettu. Minä pidän itseni hyvässä kunnossa, vaikka olenkin äiti. kilot karisi kun hankin kotiin kuntopyörän ja stepperin ja lenkillekkin lapsen kanssa pääsee, kun pistää lapsen rattaisiin ja lähtee.. ei vaadi paljoa ja lapsikin saa kätevästi samalla raitista ulkoilmaa. Tykkään itsestäni kiinteänä ja hoikkana, ja samoin mieheni. Joten tavallaan pidän itseni hyvässä kunnossa myös mieheni takia(nautin, kun saan mieheltä kehuja, jotka koskee ulkonäköäni)
- anastacia
anu kirjoitti:
niinpä.. mikäs sen ihanampaa, kun mies kehuu seksikkäääksi, hyvän näköiseksi ja ihanaksi.. ja ai että sulla on hyvä vartalo. Nuo sanat harvoin kuulee mikään läski ja löysä nahkainen, riipputissinen, hikinen möllikkä jonka hiuksetkin on rasvassa, kun öljypurkki ois päähän kaadettu. Minä pidän itseni hyvässä kunnossa, vaikka olenkin äiti. kilot karisi kun hankin kotiin kuntopyörän ja stepperin ja lenkillekkin lapsen kanssa pääsee, kun pistää lapsen rattaisiin ja lähtee.. ei vaadi paljoa ja lapsikin saa kätevästi samalla raitista ulkoilmaa. Tykkään itsestäni kiinteänä ja hoikkana, ja samoin mieheni. Joten tavallaan pidän itseni hyvässä kunnossa myös mieheni takia(nautin, kun saan mieheltä kehuja, jotka koskee ulkonäköäni)
juuri tuota tarkoitin.
kiitos kun edes joku tajusi pointtini.
onnea sulle vauvas kanssa. - vaan...
ole tai aio ikinä ollakkaan raskaana???? aina se ei onnistukkaan entisten mittojen palautus,,ei sitten millään!! ja jos tissit sattuu roikahtamaan imetyksen aikana,ei sillekkään voi mitään, vai tarkoititko kenties silikonien asennusta?? ja vartalossa on monta muuta näkyvää kohtaa kuin vain vyötärö ja tissit!! ihan näin vain varoitukseksi tämä juttu, jos sattuisit mahdollisen raskauden myötä putoamaan pilvistä maankamaralle, ettei pettymys olisi hirveä,ellei mittojen palautus entisiin onnistuisikaan ilman kirurgin apua, sillä niinkin voi käydä,toisenlaisesta vakuuttelusta huolimatta!!
- seiri
anastacia kirjoitti:
juuri tuota tarkoitin.
kiitos kun edes joku tajusi pointtini.
onnea sulle vauvas kanssa.tajuan minäkin hyvin mitä tarkoitat.. kuten tuolla aiemminkin jo sanoin, on lihavuus mielestäni aina itse aiheutettua (paitsi nyt juuri sen raskauden aikana naisilla tai sitten jonkun sairauden takia) ja siitä saakin sakottaa hiukan.. ja ihan itsekkäästi pidän omankin kroppani kunnossa, eikä poikaystävällä ole ollut mitään valittamista.. :) jatka samaan malliin siis
- Priscilla
seiri kirjoitti:
tajuan minäkin hyvin mitä tarkoitat.. kuten tuolla aiemminkin jo sanoin, on lihavuus mielestäni aina itse aiheutettua (paitsi nyt juuri sen raskauden aikana naisilla tai sitten jonkun sairauden takia) ja siitä saakin sakottaa hiukan.. ja ihan itsekkäästi pidän omankin kroppani kunnossa, eikä poikaystävällä ole ollut mitään valittamista.. :) jatka samaan malliin siis
Olen samaa mieltä kanssanne, en itsekään aio rupsahtaa synnytyksen jälkeen, mutta ymmärrän kyllä jos joillakin naisilla entisiin mittoihin pääseminen on hankalaa esim. ajanpuutteen vuoksi. En halua pysyä hoikkana vain miehen takia, vaan myös itseni... -mutta kyllähän sitä miestäkin mielellään ilahduttaa..;)
- nuorinainen
mä en myöskään tajuu naisia,jotka antaa itsensä rupsahtaa.mun oma kauhukuva on olla läski keski-ikänen nainen...sellasen mä en itsekään ois tyytyväinen itseeni ja olisin varmasti huonotuulinen.
- anastacia
Priscilla kirjoitti:
Olen samaa mieltä kanssanne, en itsekään aio rupsahtaa synnytyksen jälkeen, mutta ymmärrän kyllä jos joillakin naisilla entisiin mittoihin pääseminen on hankalaa esim. ajanpuutteen vuoksi. En halua pysyä hoikkana vain miehen takia, vaan myös itseni... -mutta kyllähän sitä miestäkin mielellään ilahduttaa..;)
sellainen vielä että kyllähän naisen kuuluu pyöristyä vatsan ja rintojen tienoilta raskauden aikana.
ja olen kyllä sitä mieltä että nainen on raskauden aikaan kaunis, kunhan ei päästä itseään paisumaan tai rupsahtamaan. minunmiehelläni on ollut aiempi suhde jossa sitä lasta alettiin jo tekemään kun muija sitten päätti poistua suhteesta. harvinaisen huono ajankohta häipymiselle, ja mieheni on kyllä sitä mieltä että raskaana oleva nainen on kaunis ja kiihottava. mutta ei se että on raskaana tarkoita sitä että antaa koko vartalon paisua ja lössähtää joka suuntaan.
huomasitteko muuten että koko keskustelun aikana on naisilta "painavimmilta" itseään kuvailleilta tullut eniten nokkiin ottanutta kommenttia. painuisivat kuntosalille korjaamaan ongelmiaan. netistä löytyy vaikka mitä, mutta ei kuntopyörää eikä stepperiä. - Priscilla
anastacia kirjoitti:
sellainen vielä että kyllähän naisen kuuluu pyöristyä vatsan ja rintojen tienoilta raskauden aikana.
ja olen kyllä sitä mieltä että nainen on raskauden aikaan kaunis, kunhan ei päästä itseään paisumaan tai rupsahtamaan. minunmiehelläni on ollut aiempi suhde jossa sitä lasta alettiin jo tekemään kun muija sitten päätti poistua suhteesta. harvinaisen huono ajankohta häipymiselle, ja mieheni on kyllä sitä mieltä että raskaana oleva nainen on kaunis ja kiihottava. mutta ei se että on raskaana tarkoita sitä että antaa koko vartalon paisua ja lössähtää joka suuntaan.
huomasitteko muuten että koko keskustelun aikana on naisilta "painavimmilta" itseään kuvailleilta tullut eniten nokkiin ottanutta kommenttia. painuisivat kuntosalille korjaamaan ongelmiaan. netistä löytyy vaikka mitä, mutta ei kuntopyörää eikä stepperiä.Siis nainenhan on myös minun mielestäni raskauden aikana kaunis (jos ei liikaa lössähdä), kyse olikin siitä mahdollisuudesta että nainen rupsahtaa raskauden jälkeen...
- anastacia
Priscilla kirjoitti:
Siis nainenhan on myös minun mielestäni raskauden aikana kaunis (jos ei liikaa lössähdä), kyse olikin siitä mahdollisuudesta että nainen rupsahtaa raskauden jälkeen...
HIH, TÄSSÄ NYT VATVOTAAN KOKO AJAN
SAMAA. eikä mikään estä naista pitämästä itsestään huolta raskaudenkin aikana.
- Heli
on outoa porukkaa.Etkö sä voi keskustella muijas kanssa siitä?Ja oletkohan ite ihan loistavissa mitoissa että on varaa naisesi lihomisesta valittaa.Jos olet ruvennut vaan ulkonäön perusteella seurustelemaan niin suosittelen sun vähän kasvavan.Ja ajattelevan järkevästi niinkuin kaikkien muittenkin...Ei tunteiden mihkään pitäis kadota vaikka ulkonäöllisesti muuttuukin...Jos teidän suhde on normaali ja hyvä niin puhutte kaikki asiat.
Mutta tuo on törkeää naistasi ja muista naisia kohtaan...Jopa niitä jotka ovat laihoja ja luulevat olevansa lihavia!Joten vähän kunnioitusta muitakin kuin vain itseäsi kohtaan!!- itsenäinen
Oletko ajatellut asiaa niin että jospa vaimosi haluaakin sinusta eroon. Tekstin perusteella et vaikuta kovin namupalalta, itseäni kyllä puistattaisi jos moiseen loukkuun joutuisi. Ihan vaan tiedoksi että en ole ylipainoinen tai muuten rupsahtanut, vaan pidän hyvää huolta ulkonäöstaäni. Miksi muuten olet vaimosi kanssa, eikö kantti kestä itsenäisyyttä, jos noin katkera olet.......
- vaan!
Sun sitä ämmääkin vituttaa melkosesti takuulla, kun on tullut ottaneeksi noin saatanan tyhmän äijän!
- naiset
ÄLÄ PILKKAA NAISIA!.
Jos nainen synnyttää niin luulen että ensisijalla on lapsi eikä mies.- kolmen muksun äiti
Minua ärsyttää tämä naisten puolustelu, että lapsen ja raskauden vuoksi lihominen olisi jotenkin pyhää ja erinomaista ja että miesten tulisi sitä kunnioittaa. Jos vuoden/kahden kuluttua synnytyksestä on vielä huomattavasti ylipainoa tai ainakin enemmän kuin synnytyksen jälkeen, on mielestäni syytä katsoa sekä peiliin että ruokakomeroon ja miettiä, voisiko vika olla sittenkin ruokailutottumuksissa eikä raskaudessa.
Toinen asia, mikä ottaa päähän, on tämä vatvominen siitä, että ei ole aikaa. Minulla on kolme lasta ja kaikki kotityöt. Lisäksi opiskelen ja hoidan puutarhan työt kesäisin. Silti minulla jää aikaa, jonka voin käyttää joko löhöilyyn ja mässytykseen (niin kuin teen usein lukiessani) tai lasten ja puolison kanssa ulkoilemiseen. Kotityöt voi tehdä rivakasti kuntoiluna, puutarhatyöt pitävät myös kunnossa. Ja kokemuksesta voin sanoa, mitä enemmän liikkuu, sitä enemmän jaksaa ja on paremmalla mielellä ja elämä ja perhe näyttää valoisammalta. Hyvää kesää kaikille kokoon katsomatta. - 2 x isä
kolmen muksun äiti kirjoitti:
Minua ärsyttää tämä naisten puolustelu, että lapsen ja raskauden vuoksi lihominen olisi jotenkin pyhää ja erinomaista ja että miesten tulisi sitä kunnioittaa. Jos vuoden/kahden kuluttua synnytyksestä on vielä huomattavasti ylipainoa tai ainakin enemmän kuin synnytyksen jälkeen, on mielestäni syytä katsoa sekä peiliin että ruokakomeroon ja miettiä, voisiko vika olla sittenkin ruokailutottumuksissa eikä raskaudessa.
Toinen asia, mikä ottaa päähän, on tämä vatvominen siitä, että ei ole aikaa. Minulla on kolme lasta ja kaikki kotityöt. Lisäksi opiskelen ja hoidan puutarhan työt kesäisin. Silti minulla jää aikaa, jonka voin käyttää joko löhöilyyn ja mässytykseen (niin kuin teen usein lukiessani) tai lasten ja puolison kanssa ulkoilemiseen. Kotityöt voi tehdä rivakasti kuntoiluna, puutarhatyöt pitävät myös kunnossa. Ja kokemuksesta voin sanoa, mitä enemmän liikkuu, sitä enemmän jaksaa ja on paremmalla mielellä ja elämä ja perhe näyttää valoisammalta. Hyvää kesää kaikille kokoon katsomatta.Silkkaa saamattomuutta ja välinpitämättömyyttä, jos nainen päästää itsensä lösähtämään lapset tekosyynä. Oli oma vaimonikin huima tankki heti synnytysten jälkeen, vaan eipä ole enää. Nuorempi tanava aloittaa syksyllä koulun ja parikymppiset kundit kuolaavat melkein nelikymppisen vaimoni perään, kun on kylän näyttävimpiä naisia.
Sattuneesta syystä on motivaatiota pitää itsensäkin kondiksessa kaikin puolin.. :) 176/68 ja 190/85. Tennistä, lentistä, sulista, budolajeja ja puutarhanhoitoa. Vierivä kivi ei sammaloidu ja nyt lähdemme vierimään muksujen kanssa uimaan. Aikaa on, kun haluaa sitä järjestää itsestään huolehtimiseen.
Hyvää kesää kaikille - kokoon ja kuntoon katsomatta... - Suzy
kolmen muksun äiti kirjoitti:
Toinen asia, mikä ottaa päähän, on tämä vatvominen siitä, että ei ole aikaa. Minulla on kolme lasta ja kaikki kotityöt. Lisäksi opiskelen ja hoidan puutarhan työt kesäisin. Silti minulla jää aikaa, jonka voin käyttää joko löhöilyyn ja mässytykseen (niin kuin teen usein lukiessani) tai lasten ja puolison kanssa ulkoilemiseen. Kotityöt voi tehdä rivakasti kuntoiluna, puutarhatyöt pitävät myös kunnossa. Ja kokemuksesta voin sanoa, mitä enemmän liikkuu, sitä enemmän jaksaa ja on paremmalla mielellä ja elämä ja perhe näyttää valoisammalta. Hyvää kesää kaikille kokoon katsomatta.Oletpas erinomainen kolmen lapsen äiti. Sädekehä pään päälle ja menoksi!
Totuus vaan on, että äitiyden aikana moni nainen lihoo, kotitöiltä ei jää aikaa, lapset on vaikeita ja mieskin on aina töissä eikä lähde kuntoilemaan jne..
Jokaisen oma asia on jääkö ne kilot vai ei. Ei sinun eikä minun.
Monet sinkut ja lapsettomat naiset ovat lihavia, muttei he "saa turpiin" täällä kuten äidit.
Miehetkin ovat lihavia.
Lapsetkin ovat lihavia.
Lihavia ei auta yhtään, vaikka täällä heitä kuinka haukuttaisiin ja kehuttaisiin omaa erinomaista sporttivartaloa. Tämäkin itsensä korostaminen ja ylistäminen johtuu varmaan niistä psykologisista seikoista. - Tuulia
Suzy kirjoitti:
Oletpas erinomainen kolmen lapsen äiti. Sädekehä pään päälle ja menoksi!
Totuus vaan on, että äitiyden aikana moni nainen lihoo, kotitöiltä ei jää aikaa, lapset on vaikeita ja mieskin on aina töissä eikä lähde kuntoilemaan jne..
Jokaisen oma asia on jääkö ne kilot vai ei. Ei sinun eikä minun.
Monet sinkut ja lapsettomat naiset ovat lihavia, muttei he "saa turpiin" täällä kuten äidit.
Miehetkin ovat lihavia.
Lapsetkin ovat lihavia.
Lihavia ei auta yhtään, vaikka täällä heitä kuinka haukuttaisiin ja kehuttaisiin omaa erinomaista sporttivartaloa. Tämäkin itsensä korostaminen ja ylistäminen johtuu varmaan niistä psykologisista seikoista.En näe mitä erinomasta tossa äidissä on, ittekin teen tollasta enkä mä aattele et siinä mitään ihmeellistä ois. Sitä vaan tekee ku on pakko. Ei munkaan ukko lähe muualle ku pubiin. Mä kävelen työmatkat ja me käyvään lasten kanssa joskus pyöräileen. Mun mielestä tää arkiliikunta vai miksi sitä sanotaan pitää ihmisen sutjakkana. Mä oon myös sitä mieltä et ei se äitiys ole lihavuuden syy. Mä tunnen monia viiden kuuden lapsen äitejä jotka ovat hoikkia ja pirteitä. Missä välissä ne ehtis lihoo ku koko ajan täytyy painaa meneen, laita ruokaa, siivoo, hae ja vie lapsia, pese pyykkiä ja just ku aikoo istahtaa ni tas on jotain. Siinä ei tartte enää mitään jumppia ja aeropikkejä kunnossa pysyäkseen.
Eihän se muille tietysti kuulu jos on ylipainonen mut kyl se on rankkaa ittekin liikkuu ja olla, meinaan on sen verran kokemusta. Vaatteita ei meinaa saada päälleen ja kaikki ylimääränen liikkuminen vaan väsyttää ja saa olon tuntumaan pahalta. Sit ukko vielä vit..lee et mitäs sä keräät sitä läskiä tekisit jotain. Sen sanon et toi ukko lähtee jahka mä saan lapset isoiks. Tällä hetkellä lähestyn jo noemaalia painoa hit6aasti mut varmasti eikä se oo ukon napinan ansiota vaan siitä huolimatta. Älkää rouvat kuunnelko miestensä p..n jauhamista vaa aatelkaa tahotteko te ite olla kunnossa. Tärkeintä on tietty terveys ja se et jaksaa liikkua ja olla tehä sen mitä on pakko. Kantsis teijän ukkojenkin miettiä onko ne teijän rasvamahat niin terveyvelle hyväks ja mahtaako ne viehättää teijän vaimojanne. Jospa ne halut menee heilläkin ihan sitä oluttynnyriä katellessa. - Suzy
Tuulia kirjoitti:
En näe mitä erinomasta tossa äidissä on, ittekin teen tollasta enkä mä aattele et siinä mitään ihmeellistä ois. Sitä vaan tekee ku on pakko. Ei munkaan ukko lähe muualle ku pubiin. Mä kävelen työmatkat ja me käyvään lasten kanssa joskus pyöräileen. Mun mielestä tää arkiliikunta vai miksi sitä sanotaan pitää ihmisen sutjakkana. Mä oon myös sitä mieltä et ei se äitiys ole lihavuuden syy. Mä tunnen monia viiden kuuden lapsen äitejä jotka ovat hoikkia ja pirteitä. Missä välissä ne ehtis lihoo ku koko ajan täytyy painaa meneen, laita ruokaa, siivoo, hae ja vie lapsia, pese pyykkiä ja just ku aikoo istahtaa ni tas on jotain. Siinä ei tartte enää mitään jumppia ja aeropikkejä kunnossa pysyäkseen.
Eihän se muille tietysti kuulu jos on ylipainonen mut kyl se on rankkaa ittekin liikkuu ja olla, meinaan on sen verran kokemusta. Vaatteita ei meinaa saada päälleen ja kaikki ylimääränen liikkuminen vaan väsyttää ja saa olon tuntumaan pahalta. Sit ukko vielä vit..lee et mitäs sä keräät sitä läskiä tekisit jotain. Sen sanon et toi ukko lähtee jahka mä saan lapset isoiks. Tällä hetkellä lähestyn jo noemaalia painoa hit6aasti mut varmasti eikä se oo ukon napinan ansiota vaan siitä huolimatta. Älkää rouvat kuunnelko miestensä p..n jauhamista vaa aatelkaa tahotteko te ite olla kunnossa. Tärkeintä on tietty terveys ja se et jaksaa liikkua ja olla tehä sen mitä on pakko. Kantsis teijän ukkojenkin miettiä onko ne teijän rasvamahat niin terveyvelle hyväks ja mahtaako ne viehättää teijän vaimojanne. Jospa ne halut menee heilläkin ihan sitä oluttynnyriä katellessa.No ei toki äitiys ole lihavuuden syy paitsi JOSKUS ja joillain äideillä.
Meinasin vaan tuolla vastauksellani, että se mikä sopii jollekin ei välttämättä sovi toiselle.
Hyvin harva lihava tykkää olotilastaan ja mielestäni on epäkohteliasta lihavuudesta hänelle huomautella. Se on kuin kiertäisi veistä haavassa. Vaikka kyseinen henkilö myöhemmin laihtuisikin hän olisi kuitenkin sama kuin lihavana (yllätys yllätys!).
Loukkaantuisin aika syvästi jos minulle vinoiltaisiin lihavuudestani (tosin en ole lihava). Se kertoisi vinoilijasta sen, ettei hän hyväksy minua sellaisena kuin olen ja se on paha asia, etenkin parisuhteessa. - 2 x isä
Suzy kirjoitti:
No ei toki äitiys ole lihavuuden syy paitsi JOSKUS ja joillain äideillä.
Meinasin vaan tuolla vastauksellani, että se mikä sopii jollekin ei välttämättä sovi toiselle.
Hyvin harva lihava tykkää olotilastaan ja mielestäni on epäkohteliasta lihavuudesta hänelle huomautella. Se on kuin kiertäisi veistä haavassa. Vaikka kyseinen henkilö myöhemmin laihtuisikin hän olisi kuitenkin sama kuin lihavana (yllätys yllätys!).
Loukkaantuisin aika syvästi jos minulle vinoiltaisiin lihavuudestani (tosin en ole lihava). Se kertoisi vinoilijasta sen, ettei hän hyväksy minua sellaisena kuin olen ja se on paha asia, etenkin parisuhteessa.Ei ole pakko vinoilla. Kritiikkiä voi esittää myös rakentavasti. On se tässä nähty ja koettu, että vaipparallin, tissitysten ja yövalvomisten keskellä nainen helposti (ja ansaitusti) tinkii itsestään huolehtimisesta, mutta silloin menee vikaan, jos uupunut ja homssuinen olemus jäävät elämäntavaksi. Me ukot kun ei pystytä tissiä antamaan ipanalle, se on hyväksyttävä, että vauva ottaa äidiltä ensimmäisenä vuotenaan ajat ja jaksut, mutta siitä eteenpäin ei äitiys enää kelpaa selitykseksi.
- kolmen muksun äiti
Suzy kirjoitti:
No ei toki äitiys ole lihavuuden syy paitsi JOSKUS ja joillain äideillä.
Loukkaantuisin aika syvästi jos minulle vinoiltaisiin lihavuudestani (tosin en ole lihava). Se kertoisi vinoilijasta sen, ettei hän hyväksy minua sellaisena kuin olen ja se on paha asia, etenkin parisuhteessa.Vastasin ehkä kärkevämmin kuin tarkoitin. Suututti vain se, että nimenomaisesti äitiyttä käytettiin selityksenä. Muutenkin äitiyttä käytetään äitiä vastaan niin usein ihan kuin äiti olisi yhtäkkiä vähemmän nainen kuin ennen ja jotenkin tyhmempi ja vähemmän ihmisenä noteerattavissa. Kalikka vain kolahti.
Toiseksi en ole erinomainen äiti. Kahden ensimmäisen lapsen jälkeen olin ylipainoinen, mutta tajusin sen vasta jälkeenpäin laihduttuani takaisin normaalipainoiseksi. Laihtuminen tapahtui sekin ihan vahingossa. Imetin kuopustani lähes kaksivuotiseksi ja innostuin puutarhatöistä ensimmäistä kertaa elämässäni. Laihduin huomaamattani. Sen vuoksi puhun puutarhatöiden puolesta, koska siinä yhdistyvät huvi ja hyöty.
Saan aina välillä kuukauden parin mittaisia jumppauskohtauksia eli liikun useita tunteja viikossa. Huomaan silloin olevani energisempi. Harmi vain, että siitä tule pysyvämpää elämäntapaa. Monesti liikunnan osuus jää vähemmäksi.
Kuitenkin olet oikeassa, että äitiys vaikuttaa. Itse en kärsinyt paino-ongelmista (kärsinpäs, mutta olin silloin päinvastoin liian laiha) ennen lasten syntymää. Nyt täytyy jatkuvasti tehdä töitä sen eteen, että vaatteeni edelleen mahtuvat päälleni ja että peilikuvani miellyttää edes joiltakin osin itseäni.
Mielestäni on eri asia, onko lihonut ns. äitiyden vuoksi vai jo lapsena. Äitiyden aikaiset kilot on paljon helpompi pudottaa. Jo minäkuva lihavana, pyöreänä, hoikkana, laihana.. on ehtinyt muodostua aikuisikään mennessä eikä senkään vuoksi ole helppoa esim. laihduttaa.
Pieni pyöreys on naisessa vain kaunistus. Esim. kristillisten kansanedustaja Päivi Räsänen oli mielestäni paljon naisellisempi ja kauniimpi hiukan muodokkaampana kuin nykyisin laihtuneena. Ja olet oikeassa siinä, että toisten lihavuudesta (kuin myöskään laihuudesta) ei tulisi huomautella, koska se loukkaa. Mutta toisaalta ollaan aika pattitilanteessa, jos puolison (miehen/naisen) ulkonäkö ei enää viehätäkään. Kuinka sanoa toista satuttamatta ja liittoa rikkomatta asiasta? En näkisi ratkaisuina toisen pilkkaamista enkä eroa. Voisiko vaikka ottaa toisen syliin ja kertoa, kuinka silloin aikoinaan tuli ihailtua kaukaa toisen kepeää askelta tai lihaksikasta vatsaa? Siitä voisi jatkaa, että rakastaa toista vieläkin eikä heti sanoa, että oletpa nykyisin niin karmaiseva, että henki salpautuu, kun sua katselen. - Suzy
2 x isä kirjoitti:
Ei ole pakko vinoilla. Kritiikkiä voi esittää myös rakentavasti. On se tässä nähty ja koettu, että vaipparallin, tissitysten ja yövalvomisten keskellä nainen helposti (ja ansaitusti) tinkii itsestään huolehtimisesta, mutta silloin menee vikaan, jos uupunut ja homssuinen olemus jäävät elämäntavaksi. Me ukot kun ei pystytä tissiä antamaan ipanalle, se on hyväksyttävä, että vauva ottaa äidiltä ensimmäisenä vuotenaan ajat ja jaksut, mutta siitä eteenpäin ei äitiys enää kelpaa selitykseksi.
Puolisolleen voi antaa rakentavaa kritiikkiä, muttei sitä voi eikä pysty jatkamaan loputtomiin. Paitsi ehkä huumorin kautta jossain tilanteissa, eikä siitäkään varsinaisesti kenellekään hyötyä ole.
Vai onko 2xisällä jotain erityisen tehokkaita ehdotuksia rakentavaan palautteeseen puolison ylipainosta (mieheni paino-ongelma)??? - 2 x isä
Suzy kirjoitti:
Puolisolleen voi antaa rakentavaa kritiikkiä, muttei sitä voi eikä pysty jatkamaan loputtomiin. Paitsi ehkä huumorin kautta jossain tilanteissa, eikä siitäkään varsinaisesti kenellekään hyötyä ole.
Vai onko 2xisällä jotain erityisen tehokkaita ehdotuksia rakentavaan palautteeseen puolison ylipainosta (mieheni paino-ongelma)???Paha mennä sanomaan, mikä tepsisi, kun en ole ollut naimisissa miehesi kanssa :-) Ei taida olla mitään yleispätevää vinkkiä, vaan sinun on itse keksittävä se oikea naru, mistä nykäistä, kun omasi tunnet.
Varo nyt ainakin sitä, että et ala nalkuttaa. Se jos mikä kuluttaa parisuhdetta.
Pari juttua tuli mieleen, joilla päästiin meillä eteenpäin ja voisivat ne toimia urospuoliseenkin.
Kohtalaisen hyvänä kokkina aloin varata keittiövuoroja ja laittaa sellaista ruokaa, josta oli turhat joulet karsittu pois. Toinen juttu oli se, että houkuttelin (ja kieltämättä toisinaan hiukan painostinkin) vaimoni takaisin liikuntaharrastusten pariin. Ensin vähän sulan pallottelua pihakeinun yli siinä samalla, kun vahdittiin esikoisen hiekkakakun laittoa ja kuopuksen unia vaunuissan. Vaivihkaa piteneviä rattaittentyöntölenkkejä. Pihalentistä kavereiden kanssa. Ja niin edelleen.
Siitä olikin sitten helppo siirtyä positiiviseen palautteeseen, kun hyvä ruoka ja reipas ulkoilu alkoivat näkyä olemuksessa.
Vaivannäköni palkittiin, kun vaimoni huomasi aika pian itsekin, että on taas kivaa olla reipas ja hyvän näköinen. Kokeiles vaikka soveltaa vastaavaa.
Tenavat väsähti sopivasti, kun saivat uida ja mesoa vesileikkejään tuntikaupalla ja nukkuvat nyt sikeästi. Jos tästä lähdettäisiin me aikuisetkin vähän leikkimään vuorostamme... ;) - Suzy
2 x isä kirjoitti:
Paha mennä sanomaan, mikä tepsisi, kun en ole ollut naimisissa miehesi kanssa :-) Ei taida olla mitään yleispätevää vinkkiä, vaan sinun on itse keksittävä se oikea naru, mistä nykäistä, kun omasi tunnet.
Varo nyt ainakin sitä, että et ala nalkuttaa. Se jos mikä kuluttaa parisuhdetta.
Pari juttua tuli mieleen, joilla päästiin meillä eteenpäin ja voisivat ne toimia urospuoliseenkin.
Kohtalaisen hyvänä kokkina aloin varata keittiövuoroja ja laittaa sellaista ruokaa, josta oli turhat joulet karsittu pois. Toinen juttu oli se, että houkuttelin (ja kieltämättä toisinaan hiukan painostinkin) vaimoni takaisin liikuntaharrastusten pariin. Ensin vähän sulan pallottelua pihakeinun yli siinä samalla, kun vahdittiin esikoisen hiekkakakun laittoa ja kuopuksen unia vaunuissan. Vaivihkaa piteneviä rattaittentyöntölenkkejä. Pihalentistä kavereiden kanssa. Ja niin edelleen.
Siitä olikin sitten helppo siirtyä positiiviseen palautteeseen, kun hyvä ruoka ja reipas ulkoilu alkoivat näkyä olemuksessa.
Vaivannäköni palkittiin, kun vaimoni huomasi aika pian itsekin, että on taas kivaa olla reipas ja hyvän näköinen. Kokeiles vaikka soveltaa vastaavaa.
Tenavat väsähti sopivasti, kun saivat uida ja mesoa vesileikkejään tuntikaupalla ja nukkuvat nyt sikeästi. Jos tästä lähdettäisiin me aikuisetkin vähän leikkimään vuorostamme... ;)Noh - täytyypä todeta, että taitaa olla naisen kanssa helpompaa olla naimisissa, vaikken olekaan kokeillut :)!
Olen oveluudella, viekkaudella ja huumorilla yrittänyt kaikenlaista: Saanut mieheni innostumaan jopa laihdutusryhmästä (jota en olisi ikinä uskonut!). Kilot häipyivät - siihen asti kunnes tulivat takaisin! Muistin kyllä kehua, ihailla ja kannustaa, mutta sittenkin...
Kotona olen karsinut (jo itseni takia!) kaikki turhat kalorit ruuista, mutta kun mieheni painaa töissä 12 h päivässä, ne kotiateriat tulevat sitten päivän muiden kalorien päälle...Liikunta on jäänyt vähiin samasta syystä.
Miehen ei tarvitsisi kuin oppia yksi lause: Oikotietä onneen ei ole! Laihdutuskuureista ja ryhmistä ei ole hyötyä, ellei ne ruokailutottumukset pysyvästi jää vähäkalorisemmaksi.
- Fakta
Luin pari vuotta sitten jostain tiedeartikkelista, että tylsät miehet lihottavat naiset! Ja omalla kohdallani ainakin voin allekirjoittaa väitteen. Jos olen umpirakastunut ja innostunut miehestäni, on siis mielessäni muuta ajateltavaa kuin ruoka.. Kun taas jos olen seurustellut vähän yksinkertaisen oloisen miehen kanssa, alan "syödä suruuni". On selviö, että jos nainen ei ole onnellinen suhteessa, hän ei jaksa huolehtia itsestäänkään.
- Pullataikina
Näin se meilläkin. Ei äijältä saa ymmärrystä oikein mihinkään, niin haen lohtua sapuskasta. Lihoin 15 kiloa, kun aloimme seurustella. Sitä ennen ei paino-ongelmia ollut.. Hän väittää ettei se haittaa, mutta niinhän ne kaikki sanoo.. Tunnen kuitenkin ilmapiirissä hänen kiukkunsa ja voin kuvitella että joku näistä kirjoituksistakin olisi hänen.
Muutenkin ottaa aivoon tollaset äijät, jotka ajattelee naisen olevan kuin napista painettava robotti, tämä näkyy esim. sänkyleikeissä.. Ehkä pitäisi vaihtaa vanhempaan mieheen, joka osaa käsitellä naista oikein, niin suhteessa olisi muutakin nautintoa kuin mässytys.. - ei enää niin nuori nainen
Tärkeintähän olisikin, että naiset huolehtisivat itsestään itsensä vuoksi. Naiset voisivat ajatella OMAA terveyttään ja sitä, miltä he ITSE tahtoisivat näyttää, sillä on myös mielenterveyttä hoitava vaikutus. Lievästi ylipainoinen nainen on mielestäni seksikäs näky pyöreine, houkuttelevine muotoineen enkä siis tarkoitakaan, että kaikkien pitäisi olla langanlaihoja tikkuja - sepä onkin tosi terveellistä.
Miehet puolestaan voisivat kannustaa vaimojaan kehumalla heidän kauniita puoliaan. Ketä kiinnostaa laittautua, jos saa vain kuulla olevansa ruma läski. Vähemmälläkin nainen alkaa ajatella, että tätäkö tämä elämä vain sitten onkin, sama mennä syömään ja lueskelemaan nettiin. - Lihoissa
ei enää niin nuori nainen kirjoitti:
Tärkeintähän olisikin, että naiset huolehtisivat itsestään itsensä vuoksi. Naiset voisivat ajatella OMAA terveyttään ja sitä, miltä he ITSE tahtoisivat näyttää, sillä on myös mielenterveyttä hoitava vaikutus. Lievästi ylipainoinen nainen on mielestäni seksikäs näky pyöreine, houkuttelevine muotoineen enkä siis tarkoitakaan, että kaikkien pitäisi olla langanlaihoja tikkuja - sepä onkin tosi terveellistä.
Miehet puolestaan voisivat kannustaa vaimojaan kehumalla heidän kauniita puoliaan. Ketä kiinnostaa laittautua, jos saa vain kuulla olevansa ruma läski. Vähemmälläkin nainen alkaa ajatella, että tätäkö tämä elämä vain sitten onkin, sama mennä syömään ja lueskelemaan nettiin.Mutta jos rakastaa kumppaniaan, ei oikein osaa ajatella itseään "erillisenä olentona". Itse aloin myös lihoa, kuten melkein kaikki ystävättärenikin alettuaan vakituisen suhteen. Jokaisella lihonneella on myös jonkinlaisia epäkohtia suhteessaan, jotka vievät henkistä energiaa, eikä sitten jaksa huolehtia itsestäänkään. En siis halua syyllistää, mutta kyllä miehelläkin on joku osa asiaan, jos nainen lopettaa itsestään välittämisen! Onhan liikunta jokaisen terveydellekin välttämätöntä! Voisivat siis herrat vartaloltaan täydellisetkin painella peilin eteen muussakin mielessä, kuin ihastelemaan olemustaan.
- Hehheh
Olet saanut täysin ansiosi mukaan, mulkku!
- veera
kyllä se sitten on kamalaa jos on itselleen elämänkumppanin ulkonäön perusteella valinnut :) Vanheneehan se "ämmä" jokatapuksessa joskus... Ja miksi te miehet lihotatte vaimonne, ja ette edes näe omia kaljamahojanne :) huhhahhei :)
- girl
olis sun varmaan kannattanu käyttää kortsua nyt käytät tekosyynä että muija houkutteli panemaan paksuks.. mä en tajua miten voit olla noin idiootti ja lapsellinen!! tuskin säkään hetkessä laihduttaisit jos oisit nainen kun on vauva huolehdittavana!! sut pitäs lähettää vaikka nälkää näkevien lasten keskelle tai keskelle sotaa ni tuskin ajattelisit paljon muijas läskejä!!
- Urheilijapoika
Kuka voi rehellisesti sanoa että naisten muhkuraiset reidet ja perse ei haittaa? Ite ainakin kierrän semmoset läskiläjät kaukaa. Itse pidän huomattavasti enemmän pienitissisistä ja tiukkakroppasista naisista kuin isotissisistä laardivuorista.
Vaihda Jupe se läskikasa nuorempaan ja tiukempaan ja vie lapset mukana.- Ei-idiootti
sinä vaan edelleenkin moukaria niin, että pää menee vielä enemmän pyörälle.
Aika sekasin tuntuu olevan jo nyt. - Priscilla
Teen pienen korjauksen käsitykseesi selluliitista. Selluliittia voi olla kaiken ikäisilla ja kokoisilla (tämä tarkoittaa myös hoikkia/normaali kroppaisia naisia) naisilla. Eli jos et ole biitsilla typyjä bongailemassa niin kovin on vaikea sinun selluliittiä kiertää -vai omaatko kenties röntgenkatseen? ;)
- kannatetaan
kannatetaan!
- Mimmi
Voi pikku urheilijapoikaa: Selluliitilla ei ole juurikaan tekemistä LÄSKIN kanssa.
Monilla MALLEILLA on selluliittia (hämmästys!) Laihimmalla ystävälläni, jonka painoindeksi on enemmän kuin kohdallaan ON HIRVEÄ selluliittiongelma. Lihavilla tätä ongelmaa on verraten harvoin. Ainakaan niillä kavereillani, jotka ovat lihavia!
- Hoikka mies
Jo pariinkin kertaan... niinhän se on, että ku on miehen itselleen saanut niin ei millään ole enää väliä. Vaikka mies olis kuinka hyvä niin nainen vaan paksuuntuu.
Mutta pidä sinä itsestäsi huolta, niin löydät vielä uudenkin naisen, mutta älä sille sitten rupea lastentekoa ehdottamaan. Paksuuntuu sekin. Se on naisten tapa ja ominaisuus.- Lisa
joo ootte te miehet kovia kokenu!! miten ootte jaksanu!! jos olisin mies olisin varmaan tehny itsasin tai jotain.. toihan on ihan mielettömäm kauheeta....
Mutta tätä mä kysyn et miksi isorintaset naiset luokitellaan heti läskeiksi? jos asia on näin niin oon varmaan läski.. oon isorintanen ja mitat on 163/51 et siin vähän mietittävää!!!
ja toiseks MIKSI VITUSSA PITÄÄ YLEISTÄÄ!!! ihan niinkuin kaikki suomen naisit olisivat armottomia läskejä jotka kantavat riippuvia utareita!!!
Onko kaikki miehet unelmavartaloisia ja ihania!?! Oota mä mietin... EI EI EI.....
Ottakaa kantaa!!! Myös ne jotka on kirjottanu tänne ja haukkunu ja yleitäny kaikkia naisia läskeiksi!!!! - Haloo
Kantsisi tutustua hieman tilastoihin ensin, ennen kuin alkaa syvällä rintaäänellä toteamaan naisten "tapoja ja ominaisuuksia".
Tässä Suomemme maassa tilastojen mukaan miehet ovat naisia useammin ylipainoisia, ja ETENKIN tämä koskee NUORIA miehiä, joiden ylipainoisuus on huolestuttavasti koko ajan lisääntymään päin.
Joten siinä sulle ja muille pelleille faktaa.
- mielipide monista muista
Ymmärrän kyllä, että on aika rankkaa huomata, että se ihminen, joka ennen viehätti ja mahdollisesti vei jalat alta, on muuttunut nyt aiemman irvikuvaksi. Kuitenkin, sinä olet joskus tähän naiseen rakastunut, rakastanut niin paljon, että olette halunneet(?) sinetöidä rakkautenne lapsella. Eihän hän ole muuttunut ihmisenä muuten kuin ulkoisesti. Kai olet rakastunut naiseen muussakin kuin ulkoisessa mielessä? Ajattele siis mieluummin niitä asioista, mitkä hänessä on säilynyt, mitkä luonteenpiirteet ovat saaneet sinut ihastumaan häneen. Ne ovat varmasti vielä tallella.
Lihavampikin nainen voi olla kaunis. Samoin lyhyttukkainen. Maailmassa on miljoonia ja miljoonia naisia, toiset toisiaan hieman lihavampia tai laihempia, toiset vaaleita ja toiset tummempia, toiset pitkähiuksisia ja toiset puolestaan lyhythiuksisia. Silti he ovat kaikki yhtä arvokkaita, ei toistaan parempia tai huonompia. Ajattele näin myös omasta naisestasi. Anna hänen tuntea, että pidät hänestä juuri sellaisena kuin olet. Arvosta häntä naisena, elämänkumppaninasi ja lapsesi äitinä. Jos saat naisesi tuntemaan, että hän merkitsee sinulle jotakin, hän varmasti tahtoo miellyttää sinua. Ehkäpä hän tahtoo tuntea itsensä jälleen seksikkääksi sinun silmissäsi ja saattaa vaikka ruveta jälleen huolehtimaan ulkonäöstään. Varmasti hän itsekin tahtoisi joskus näyttää nätiltä (oli lihava tai hoikka). Se, että mahdollisesti sanot hänelle jatkuvasti kuinka hän on lihonut tai muuten moitit hänen ulkonäköään, ei varmasti auta asiaa ollenkaan. Vie hänet ulos, anna hänelle tilaisuus irtautua arjesta, laittautua kauniiksi ja olla kanssasi.
Ymmärrä kuitenkin, että toki lapsensaanti vaikuttaa moniinkin asioihin. Minkä verran osallistut lapsenhoitoon, kotitöihin tms.? Ehkäpä naisellasi ei vain ole aikaa itselleen, siksi hiustenlyhentäminen ja mahdollisesti myös lihominen. Koita osallistua parhaasi mukaan arkirutiineihin, näytä naisellesi, ettei hän ole yksin. Se, että hän kokee olevansa sinulle edelleen yhtä tärkeä kuin aiemmin, merkitsee valtavasti. Ehkäpä tämäkin on vain väliaikaista. En tiedä lapsenne ikää, mutta voi olla, että kun lapsi hieman varttuu ja naisellesi jää aikaa myös muuhun, hän myös ryhtyy huolehtimaan itsestään. Tämä tietysti riippuu siitäkin, kuinka paljon hän aiemmin kiinnitti ulkonäköönsä huomiota. Anna hänelle vaikka yksi ilta vapaata viikossa, lupaudut hoitamaan lasta ja tekemään tarvittavat kotityöt. Tällöin hän saisi aikaa itselleen...ja eihän sitä tiedä vaikka löytäisit hänet kuntosalilta...;)
Anna hänelle aikaa, ymmärrä häntä - älä tuomitse. Kannusta ja tue häntä muuttamaan elämäntapojansa. Älä kuitenkaan painosta.
Onnea yritykselle! - KummaHumma
Makuasia on tietenkin makuasia...mutta,ehkäpä tämä laihuus,lihavuus keskustelu on jo monasti käyty=)Tavallaan tietysti tuon lässytyksen ymmärtäisi jos olisit huolissasi "muijasi"terveydestä,"liikakilojen"?? vuoksi.
Mutta pelkkä "ei huvita panna" kertoo vain sinusta ja naisen esineellistämisestä=) jonka osaltaan markkinat ovat luoneet eli jos tämä sama kaveri joka tässä nyt "poraa" vaimonsa läskeistä,olisi elänyt,vaikka hieman toistasataa vuotta sitten valittaisi hän taatusti vaimonsa laihuudesta=)Olihan aika jolloin hyvän naisen tuntomerkkeihin kuuluivat leveä synnyttäjänlantio ja runsaat muodot=)Nykyiset normaalit ja laihat olisivat olleet tuollaisten samanlaisten "miesten" heittopusseina=)Toisaalta eivätpä naisetkaan syyttömiä ole mutta siitä joskus toiste sitten:D - trimmi eukko
ai, sinäkö olet yhtä hurmaava kuin tavatessamme??? Haiset hielle, tupakalle,oluelle....mahassasi on michelin renkaat...läskihän sä oot.
Mene katsomaan peilistä itseäsi!! Päälaella kalju, parta rehottaa....
Et ole sinäkään kovin himoittava tyyppi, kuule en minä sinusta välitä...painu vaan eestiin!! - Maaret
Tuo kommentisi oli niin pohjalta, ettei alemmas pääse. Kuvastaa oivasti sinun henkistä kasvuasi! Oletkohan koskaan rakastanut ketään oikeasti? Toivoisin, että vaimosi löytäisi miehen, joka ymmärtää oikean rakkauden merkityksen.
Kaikkea hyvää sinulle ja jatka ikuisesti kauniin kuoren etsintää...- ....
nyt ei ollut kyse rakkaudesta vaan yli painosta...taidat itse olla melko pullukka kun heti niin narkastyit!
- nainen -79
.... kirjoitti:
nyt ei ollut kyse rakkaudesta vaan yli painosta...taidat itse olla melko pullukka kun heti niin narkastyit!
Onko se mielestäsi rakkautta, että tekis mieli lähteä kävelemään kun muija on lihonut ja hiuksista tullut lyhyemmät?
- nainen -79
mieltä... tuntuu oikein pahalta!
- Maaret
.... kirjoitti:
En ole pullukka.......
Koko tarina ihan onneton!!!
- Ajattelitko sitä?
Sanoitko tosissasi :"kun on saanut miehen tekemään ITSELLEEN lapsen"?!!Hei haloo, siis ajattelet, että lapsi on vain vaimon??Ilmeisesti ajattelet myös, että "vaimo hoitakoon lapsen sillä välin kun minä käyn kaljalla" Onko vaimollasi edes lastenhoidon lomassa mahdollisuus huolehtia kropastaan?Eli hoidatko sinä myös välillä YHTEISTÄ lastanne, niin että vaimosi pääsisi esim uimahalliin tai kuntosalille???
- Christin
Ehkä naisella ei riitä aika ulkonäkönsä hoitamiseen kun joutuu kokoajan hoitamaan lasta. Naiset eivät lihota itseään tarkoituksella!!! Ehkä hän ajattelee sinusta samalla tavalla. Jos ajattelet että nainen valitaan ulkonäön perusteella, et taida rakastaa häntä oikeasti lainkaan. Ihme että olet edes jonkun saanut itsellesi. Lähtekää yhdessä vaikka lenkille ja hommatkaa lapselle hoitaja siksi aikaa.
- nainen -79
Tuntuu todella surulliselta lukea miten pinnallisella tasolla asiat pyörivät nykypäivänä. Ymmärrän kyllä osittain ajatuksesi, että naisen pitäsi huolehtia itsestään myös raskauksien jälkeen. Siihen kuitenkin voi olla monia syitä miksi näin ei tapahdu. Esimerkiksi raskauden jälkeinen masennus on yleisempää kuin moni arvaakaan, joka johtaa usein syömisen lisääntymiseen ja kiinnostamattomuuteen monessakin asiassa - kuten esim. harrastukset saattavat jäädä ja oma ulkonäkö ei kiinnosta. Masentunut ihminen ei jaksa keskittyä muuhun kuin, että jaksaa hoitaa kaikki tarvittavat asiat... joskus tosin ei jaksa sitäkään.
Ja jos Jupe kokee asian noin vakavaksi tuli mieleen lause - Rakasta minua silloin eniten, kun sitä vähiten ansaitsen! Eli kannusta vaimoasi, ole hänelle tukena, kunnioita häntä ja näytä, että hän on sinulle tärkeä... Anna myös vapaa-aikaa vaimollesi sekä yhteistä aikaa teille molemmile. Yllätä ja vie hänet esim. syömään, jolloi hänellä on syy laittautua! ... Pienet asiat ovat tärkeitä ja niillä voi saada paljon aikaan! - mä tein näin
Mä heivasin tuollaisen pois. Eikä pelkästään läski inhoita, vaan kun pelivälineestäkin tulee niin väljä ettei tällainen kookkaamman vehkeen omistajakaan tunne touhussa mitään. Olo oli kun olis vesiämpäriin lykännyt. Kyllä synnyttämätön runko on gutaaa
- mnää
Käyttäkää näitä, niin saatte lihakset kireimmiksi, vaikka se ei neitsyelle vielä tunnukkaaan
- missX
kuulepas!!jos et tykkää sun muijasta sellasenaan,niin hanki itelles sellanen tikku!!äläkä nimittele sun vaimoa ÄMMÄKSI!!ei taida sullakaan olla mitään kunnioitusta!!mun oma jätkä haukkuu mua joskus ja se E.I. KUULOSTA KIVALTA!!
pUHU SUN VAIMOSKANS!!!!!!!!!- Mie
Just tollasen nimittelyn takia sitä vasta lihookin, mulle kävi niin. Poikaystäväni ilmoitti mulle seurustelun alussa että hänhän ei sitten seurustele läskien kanssa, että voisit vähän laihduttaa (painoin tuolloin 45kg...). Tietenkin nuorena sitä kuvitteli että tämä mies on se oikea ja jos hän haluaa että olen timmissä niin reenataan sitten.
Aloin käymään salilla ja lenkillä takaraivossa ajatus, että olen ruma ja lihava. Lopulta elämässäni ei oikein muuta ollut, kävin lenkillä 7xvko, salilla 4krt ja sen lisäksi vielä aerobickissä, painoni nousi 55kg lihaksien lisääntyessä mutta tämäkään ei ollut hyvä, sain jatkuvasti kuulla olevani lihava huora. Lopulta mulla oli tässä suhteessa niin paha olla että yritin tappaa itseni pariin otteeseen kunnes avomieheni ilmoitti ettei hän rakastakkaan minua! Vaikka olin hänen haluamassaan kunnossa ja tein kaiken miellyttääkseni häntä, sekään ei riittänyt! Tajusin että oli aika lähteä.
Eron jälkeen syömiseni repesi, mässytin sipsejä, karkkia, pitsaa, kaikkea mitä en ollut saanut syödä 5 vuoden aikana. Ja yhtäkkiä huomaisin olevani 15kg lihavampi mutta se ei haitannut, olin löytänyt sellaisen poikaystävän joka rakastaa mua sellaisena kuin olen. Nyt olen laihiksella, en sen takia etteikö poikaystäväni tykkäisi vaan sen takia kun tajusin että kaipaan liikuntaa ja aion alkaa käydä taas lenkillä ja salilla mutta ihan itseni takia!
Haukkuminen satuttaa aina syvältä varsinkin kun sen tekee sellainen ihminen jonka pitäisi rakastaa sua vaikka mitä tapahtuisi. Ja se jättää jäljet, en varmaan ikinä voi unohtaa mitä mulle tapahtui ja joudun kantamaan lopun ikääni huonoa itsetuntoa. Miettikää ennen kuin sanotte ketään lihavaksi!!!
- paju
Paino on suhteellista.
Minä olin anorektikko, sillä näin ruumiini aina liian lihavana. Moni mies sanoi n. 60 kg vartaloani selluliitiksi ja lihavaksi (olen 164 pitkä), päädyttiin sitten 40 kiloon, pahimmillaan 36 kiloon. Tästä suosta oli vaikea päästä. 43 kg vaiheessa mies sanoi että tiesitkö että sinulla on ylimääräistä. Eikö mikään riittänyt?
Miehelle ei siis riittänyt mikään. Hän kuvitteli voivansa määrätä vaatteistani ja kaikesta. Kuukautiset ja kaikki naisellinen katosi varatalostani. Kokosin vvimeisen voimanrippeeni ja annoin miehelle kenkää.
Lihoin hieman, mutta normaalin suhteen sietäminen oli vaikeaa. Tuntui että olin aina väärän painoinen. Onnekksi sain itseäni niskasta kiinni ja vaihdoin paikkakuntaa ja pääsin hyvään kouluun. Oivalsin että ulkonäkö ei merkitse kaikkea, vaan ainoa mikä merkitsee on hyväksyminen, itsensä ja muiden hyväksyminen.
Lihoin ; johtuen vakavasta sairaudesta (luultavasti anoreksiasta johtunutta), sairauden seurauksena saatoin liikkua hyvin vähän ja sen seurauksena olin huonossa kunnossa (pienikin kävelymatka väsyttää). Olen lähellä 60 kiloa, tiedän että selluliittia on takuulla.
Silti pitkästä aikaa peilistä minua katsoo "normaali" ihminen joka ei ajattele kaiken aikaa sitä ainoaa salaatinlehteä jonka saa päivässä syödä.
Ymmärrän että jos löytää sen jota rakastaa, persoona on tärkeä, korvien väli. Jos ihminen on lihava tai lihoo, on se asia joka "kuuluu pakettiin", ja sitä on yritettävä ymmärtää ja rohkaista jos toinen haluaa laihtua.
Erityisen tärkeää on keskustelu asioista. Pitää pystyä kertomaan miltä tuntuu.
Seksi ja haluttavuus on myös korvien välissä.
Seksi ei merkitse paljon , jos olet käynyt melkein kuoleman porteilla paino-ongelman vuoksi.
On järkyttävää kuinka kukaan voi ajatella noin vaimostaan, joka on synnyttänyt omat lapset, hoitaa niitä, rakastaa ja jaksaa päivästä toiseen.
Järkeä elämäänne. - Aikuinen nainen
Jätä ihmeessä vaimosi. Se olisi suuri apu vaimollesi. On varmaan raskasta hoitaa vauvaa, jos on vielä lisäksi sinunlaisesi lapsenasteelle jämähtänyt äijänkäppänä helmoissa naukumassa.
Uskon että vaimosi olisi ratkaisusta hyvin kiitollinen!! - Vanhapiika
Se ajatus on vahvistunut tämän palstan idioottimiesten kirjoituksia lukiessa.
Surunvalitteluni kaikille tämän palstan kirjoittajien vaimoille!- mä tein näin
joten jatka harlekiinin lukemista
- mika
mä tein näin kirjoitti:
joten jatka harlekiinin lukemista
niinpä
- Lisäys
mika kirjoitti:
niinpä
ei kirjoittele täällä. Täällä on vain mamman helmoissa parkuvia nörttejä.
- mika
Lisäys kirjoitti:
ei kirjoittele täällä. Täällä on vain mamman helmoissa parkuvia nörttejä.
eikä oikeat naiset.. täällä on vain isin lahkeissa roikkuvia parkuvia nörttejä.
- VP
mika kirjoitti:
eikä oikeat naiset.. täällä on vain isin lahkeissa roikkuvia parkuvia nörttejä.
sinä et ole mies, enkä minä nainen...HAHHAH HAH HAH HAA!!!!
- *Angela*
Olen monesti ihmetellyt samaa! Miksi naiset lapsen syntymän jälkeen antavat kehonsa repsahtaa? Ymmärrän hyvin miks sua ällöttää! Niin muakin ällöttää, kun kattoo uimarannoilla ym. tosi läskejä naisia! Menkää naiset kuntosalille, siellä pääsette läskeistänne!
Toisaalta on kyllä sanottava sekin, että valitettavasti repsahtaa ne miehetkin siinä naisen raskauden aikana!
Mutta niinkuin sanoin, läskejä ei tuu kun syö ja liikkuu oikein! Liikkuu enemmän kuin syö!
Nautinnollista biitsikesää kaikille! - Ripa
Pidä sinä huolta niistä lapsista niin sun nainen pitää huolen itestään....niin se ainakin meillä toimii!
ÄLÄKÄ OLE APINA!!! - Muumimamma
Tuli tuossa luettua sinun VALITUS - NAISESI LÄSKEISTÄ.Semmoisen yksinkertaisen kysymyksen haluaisin sinulle esittää(JOS ei muut jo tehneet sitä.En lukenut VIELÄ muita kommentteja)SIIS:Olikohan tässä suhteessasi sijaa RAKKAUDELLE lain kun PANIT hänet paksuksi??Kovin ihmettelen ajatuksiasi,mutta onneksi NAISESI kantaa läskinsä ITSE.Naisenasi häipyisin...ja kauas.
- Auttaja
Kuule, ootko huomannu, että täällä on semmonen Huuhaa-palsta?Kirjota sinne, sun kirjotus sopis sinne paremmin!
- rehevä ja ylpeä siitä
Kysymys Jupelle ja muille, joita lihavat naiset ja heidän läskinsä kammottavat. Itse olen lihava (ja ylpeänä kannan kiloni) ja kun olen baarissa minun ympärilläni kuhisee enemmän miehiä kuin koskaan laihojen ystävieni ympärillä. Minä olen meidän tyttöporukasta se, joka saattaa tulla useaan kertaan isketyksi saman illan aikana. Mutta miten tämä on edes mahdollista, jos kerran läski yököttää miehiä???
Sitten vielä sellainen kysymys, että olettehan itse varmasti Brad Pitt kaksoisolentoja, olettehan???
Aurinkoisia päiviä kaikille ja nauttikaa hyvästä ruuasta, viinistä ja toisistanne;)- just
"Mutta miten tämä on edes mahdollista, jos kerran läski yököttää miehiä???
Sitten vielä sellainen kysymys, että olettehan itse varmasti Brad Pitt kaksoisolentoja, olettehan???"
Kaksi kysymystä tulee mieleen.
1. Eihän kyse ollut siitä onko nainen kaunis kuin filmitähti vaan siitä onko hoikassa ja terveessä kunnossa?
2. Toisessa kappaleessa esität esimerkkinä miehestä Brad Pittin joka on tiukassa kuosissa. Siis lihava mies on sinunkin mielestä luonnollisesti vastenmielisempi kuin Brad Pitt vartalon omaava.
Tästä voi tehdä vastakohtaisjohtopäätöksen, että itse pidät lihavaa ulkomuotoa luotaantyöntävänä. - vaan
just kirjoitti:
"Mutta miten tämä on edes mahdollista, jos kerran läski yököttää miehiä???
Sitten vielä sellainen kysymys, että olettehan itse varmasti Brad Pitt kaksoisolentoja, olettehan???"
Kaksi kysymystä tulee mieleen.
1. Eihän kyse ollut siitä onko nainen kaunis kuin filmitähti vaan siitä onko hoikassa ja terveessä kunnossa?
2. Toisessa kappaleessa esität esimerkkinä miehestä Brad Pittin joka on tiukassa kuosissa. Siis lihava mies on sinunkin mielestä luonnollisesti vastenmielisempi kuin Brad Pitt vartalon omaava.
Tästä voi tehdä vastakohtaisjohtopäätöksen, että itse pidät lihavaa ulkomuotoa luotaantyöntävänä.Tuo Brad Pitt viittaus johtui siitä, että jos kerran itse et siedä lihavaa naista, niin olethan silloin itse laiha, siis onko sinulla edes varaa vaatia, että naisen pitää olla laiha??? Jos itsellesi on kerääntynyt killi, niin onko sinulla silloin varaa vaatia toiselta sixpackia???
Itse henkilökohtaisesti lähden siitä, että koska olen pyöreä en voi vaatia myöskään toselta lihaksikasta kropaketta (ja silti sellaiset juoksevat perässäni se olikin se minun ihmetyksen aiheeni ja se, minkä olisi pitänyt sotia sinun ajatustasi vastaan). Tuo kuittaa, myös toisen väärinkäsityksesi siitä, että itse en pitäisi lihavista miehistä.
- Nainen
Parisuhteen aikana mies käy läpi metamorfoosin, johon verrattuna toukan
kasvu perhoseksi ei ole muutos eikä mikään.
0-3 kk: Itsetehostusvaihe.
Mies puhuu rakkaudestaan oopperaan ja teatteriin (myöhemmin puolet jutuista osoittautuu palturiksi) ja paheksuu tv:tä tuijottavia sohvaperunoita. Mies ymmärtää naista, tarjoaa illan, tilailee viinit ja availee ovet. Hän droppailee nimiä ja briljeeraa
taidehistorian tuntemuksellaan. "Jugendin jälkeinen Helsinki ei puhuttele
mua mitenkään."
Mies esittelee edustuskelpoisimmat ystävänsä, taidemaalari Henrikin ja sydänkirurgi Joakimin, jotka ovat "purjehduskavereita".
Voiko tämä olla totta, miettii nainen. Seksi on runsasta ja mahtipontista
(taustalla soi Wagner).
3-6 kk: Naaras on valloitettu, joten uroksen pörhistely vähenee. Mies intoilee La Traviatasta yhä harvemmin. Edustusfrendit
Jokke ja Henkka ovat kadonneet. Miestä toisaalta ymmärtää paremmin kun on
tavannut tämän vanhemmat: mies on ilmetty isänsä, vaikkei itse sitä tajuakaan. Mies kutsuu naista murmeli-lempinimillä. Seksi vähenee mutta paranee machoponnistelun loputtua.
6-12 kk: Avoliiton aika.
Miehen kulttuurikuorrutuksen alta paljastuu alkukantaisia piirteitä, jotka hän ennen yhteenmuuttamista onnistui peittämään
(ruumiintoiminnot, aamuiset lukusessiot vessassa). Taideharrastukset ovat
vaihtuneet satunnaisiin leffailtoihin ja vuokravideoihin. Seksi on harvinaista eikä kovin herkkua.
12 kk-hama loppu:
Miehen voimat eivät enää riitä pinnistelyyn. On vaikea uskoa, että sohvalla verkkareissa matopeliä näpyttävä otus on se
arkkitehtuurista ja Verdin oopperoista vaahdonnut viinintuntija, jonka kanssa saattoi puhua yötolkulla elämästä ja taiteesta. Komerosta marssivat esiin miehen lapsuudenkaverit Jamppa ja Liukkonen, jotka istuvat päivätolkulla pelaamassa Liukkosen mukanaan tuomaa Playstation kakkosta. Kun
nainen kyllästyy pullovuoriin ja pitsalaatikoihin, mies tuohtuu: "Sä et ymmärrä, miten tärkee ihminen Jarmo mulle on." Silloin naisen on syytä lähteä, sillä hama on lähellä.
amen
että se siitä naisen itsensälihottamisesta- 40 v man
..olipa hyvä juttu, olet ONNI jollekin...:)
- Nainen
40 v man kirjoitti:
..olipa hyvä juttu, olet ONNI jollekin...:)
Kiitos. Niin minäkin toivoisin ...:)
- marjaana
No tämän asian voisi kääntää toisinkinpäin. Menin naimisiin 10 vuotta sitten tuuheahiuksisen miehen kanssa ja nyt on hiukset harventuneet ja kalju orastaa. Pitäisi siis mennä ja vaihataa uusi mies, mutta miten saan takuun, ettei sekään kaljuunnu?
- naurattaa...
Ompas sulla poika pieni pienet ympyrät ja "suuret suuren suuret ongelmat,oletkos huomannu"? Kyllä elämä mättää ja pahasti,suosittenen hakemaan ammattiapua!
Mä ainakin kuolen nauruun luettuani tän jutun, ja jos voisin sen jälkeen kirjoittaa tän koneelle kuolin syyni,jokin varmaan naurausi myös sille,ja ketjureaktio olisi täydellinen!Kyllä elämä opettaa...ps:rakastele rakkaudesta,paneminen parisuhteessa kuullostaa pahalta! - Lihava ihana
Musta on kivaa lihoo. Lihotan ihan äijän kiusalla. On hauska nähdä, miten sen naama venyy kilojen myötä. Mä painan nyt 138 kg. Kun menee yli 150 kg, niin mä pidän juhlat. Kun mies laihtuu, mä lihon, niin me ollaan keskimääräsesti sopusuhtasia ja liitossa säilyy tasapaino.
"Lihomisessa on se hyvä puoli, että aina löytää uusia ulottuvuuksia itsestään" - JUTUISTA...
...on pienimunasten, elämää kokemattomien miesten propakandaa!!! Ja pieni osa luurangonlaihojen, anoreksiaan sairastuneitten tyttösten ininää!!! Hyvä, että edes jotkut pysyvät asialinjalla!!
- Anonyymi
Kun parisuhteeseen tulee lapsi, niin sen jälkeen mies on tiukasti nalkissa, eli munasarjakkaan ei tarvitse ottaa miestä mitenkään huomioon. Jos mies vaihtaa rumapainoisen kumppaninsa kaunottareen, niin hänen harteilleen jää elatusmaksua sekä osahuoltajuus.
Tähän on olemassa vain yksi keino joka auttaa: Miehen on oltava riittävän suurituloinen tai erittäin varakas, siinämäärin että ero olisi munasarjakkaalle sietämätön muutos. Silloin munasarjakkaalla säilyy halu totella miestään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi1233124Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen372486Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap302435Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631112149- 1141690
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1711398Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .241297Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.2901234Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi2761218- 621077