Kun naisella on pienet rinnat niin monet miehet varmaankin(?) kuvittelee ettei naisesta tunnu miltään niiden hyväily? Vai miksi miehet ei niihin koske? Vähän sama kuin jos miehellä on pieni penis niin siihen ei varmaan tolla logiikalla tarvitse koskea ollenkaan? :D
Pieniä kysymyksiä
9
1742
Vastaukset
kuinkas pienistä nyt sit oikein puhutaan? Enpä oo koskaan törmännyt todella todella pienirintaiseen naiseen mut voin kuvitella et jos on kertakaikkisen totaalisen mitättömät rinnat (makuulle ei meinaa edes erottaa) niin en mä kyllä edes tietäis miten moisia pitäis hiplailla.Sama juttu varmaan jos miehellä on totaalisen mitätön pippeli tyyliin 'ei puhettakaan koko kädestä vaan sormiotteilla',varmaan sellastakin on vaikeampi käsitellä kuin normivehettä.Tää on oikeastaan ainut syy miks meikäläinen haluais isomman vehkeen,oishan se vitun hienoa kun naisen kahden käden nyrkkiotteen jälkeen jäis vielä imuvara :)
- karkoski
Pienet rinnat on ihania ja niitä on kiva hyväillä. Isot pelottaa...;))
- Asiasta huvittunut
Vaikka mieli tekis, niin ei uskalla. Tuommoinen kosketuskielto jää jokaiselle miehelle vähitellen alitajuntaan. Jotkut tyttöset nääs häpeilevät ihania pikkutisujaan yli kaiken eivätkä päästä miehet käsiä niiden lähellekään :(
- miniboobie
mun mies rakastaa hyväillä rintojani, samalla tavoin niitä nyt voi pussailla yms kuin isojakin. Ei kyllä hölsky niin paljon :) Tissit on unohdettu erogeeninen alue, mä ainakin kiihotun rintojen koskettelusta todella paljon. Ei mun edes tarvinnut miehelle sanoa, kyllä hän sen huomasi ja siksi hän niin paljon tykkääkin antaa mun tisuille huomiota :) Ei niitä pieniä rintoja kannata hävetä, jää paljosta paitsi!
- miniboobie
"Jotkut tyttöset nääs häpeilevät ihania pikkutisujaan yli kaiken eivätkä päästä miehet käsiä niiden lähellekään"
tähän mun piti kommentoida... :)
Niin että koske vaan, se epävarmuus tulee siitä kun ne tytöt meinaa että mitä sä meinaat sen tytön tisseistä, pidätkö sä niitä liian pieninä, rumina tms. Sano ja tee selväksi että tytöllä on ihanat tissit, niin ehkä tyttö uskaltaa paremmin antautua kosketukselle. - tiinu
Minä taidan kuulua juuri siihen ryhmään, jotka "häpeilevät ihania pikkutisujaan yli kaiken" ja miehen ensimmäiset kosketukset todella pelottaa.
Osasyynä häpeilyyn taitaa olla mies, joka piti rintojani liian pieninä. Sain kuulla kommentteja siitä että käytän geelitopattuja rintsikoita eivätkä ne ukon silmissä muuttuneet yhtään suuremmiksi, eivät kuulemma näyttäneet edes aidoilta.
Kun löysin uuden miehen, pelkäsin suunnattomasti hänen ensireaktiotaan pikkutisuistani. Aluksi tein jopa stopin siinä vaiheessa kun hän olisi alkanut hyväillä rintojani. Ajan myötä annoin hänen käsien vaellella vartalollani enkä pistänyt vastaan. Hyväksyvä ja miestä kiihottava ensikosketus pikkupikkutisuihini sai oloni tuntemaan naiseksi.
Ja miehet uskokaa se, että se miten hyväksytte ja hyväilette naisten rintoja, on suoraan verrannollinen seksin laatuun ja määrään! Ainakin minä olen moninverroin halukkaampi harrastamaan seksiä nykyisen mieheni kanssa, kuin edellisen äijänretaleen kanssa jolle olin pelkkä lauta!
- miehen
rintoihin? Tuntuu se hyvälle miehestäkin. Ja ylipäätään onhan tuo rintojen räpläily ihan jostain muusta kuin niiden koosta kiinni.....
- rakastunut :)
Olen aina testannut ja koskettanut kumppanini rintoja, osa tykkää osa ei. Viimeisin kumppanini oikein pyysi sitä, kun imin hänen nänniään ja lopetin niin hän pyysi jatkamaan, hän nautti siitä todella...ja se tuntui ihanan kiihottavalta ! Hän on lisäksi todella miehekäs, upea mies...
- Kiva Mies'
Joo, ällöä! pikkuruiset tissit on karseita. Näyttää ja tuntuu samalta kuin miehen rintakehä melkein..huh huh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2955505- 715069
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484176- 513850
- 433504
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo893133Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv733016- 422197
- 492138
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272088