Mieheni on luuseri

Kyllästynyt

Kerronpa avomiehestäni, viikon päästä ex sellaisesta.

Mieheni on 27-vuotias maatilan "isäntä". Eroon päätyneiden vanhempiensa ainoa lapsi, joka ensin pienenä lapsena oli mummollaan hoidossa kun vanhempansa huusasivat ties missä, sitten kummisetänsä kotona, että äitinsä sai oman elämänsä ja isänsä sai rauhassa ryypätä juoppokavereineen oman isänsä perinnön ja elämäntyön.

Mieheni on lapsesta asti ollut surkea tapaus, sosiaalisesti rajoittunut ja koulukiusattu ja vaikka mitä. Kavereita hänellä on yksi.

No mieheni isä joi siis tilan konkurssiin ja mieheni mummo ja täti painostivat häntä ottamaan lainaa ja ostamaan osan pakkohuutokaupassa. Palkinnoksi hänen tätinsä lahjoitti miehelleni osan niin, että hän nyt puoliksi tätinsä kanssa omistaa tilan.

Mieheni elämä on ollut yhtä surkeaa juoppojen passausta. Kun muut nuoret miehet kirmaavat tyttöjen perässä, mieheni kuskaa ja pitää seuraa vanhoille juopoille ja jakaa vielä rahansakin heidän perseisiinsä.

No mieheni löysi siinä 2kympin tietämillä panoseuraa netistä ja myös ensimmäisen tyttöystävänsä. Seurustelua kesti kolmisen vuotta sillä kaavalla, että välimatkaa oli noin 100 kilometriä ja mieheni viikonloppuisin navettatöiden jälkeen ajoi tyttöystävänsä luo lähinnä naimaan ja nukkumaan. Ja aamulla aikaisin hän ajoi aamunavetalle.

No sitten minä tapasin hänet sattumalta ja mieheni vaikutti oikein mukavalta ja sänkyynkin päädyttiin. Silloin hän valehteli suhteensa olevan telakalla. Kai päässäni syttyi jokin kilpailuvietti ja päätin, että minun on saatava tuo mies omakseni. Ja lopulta sainkin. Kuvio muuttui hieman, välimatkaa oli nyt 130 kilometriä ja mieheni ajoi viikolla yhtenä iltana naimaan ja nukkumaan. Minä sitten ajoin viikonloppuina hänen luokseen, halusinhan maatilan emännäksi. Ensimmäinen tyttöystävä muuten kävi kerran kolmen vuoden aikana.

No sitten sain töitä paikkakunnalta ja muutin. Mikä helvetti alkoikaan! Juoppo isä pimahti päästään, minua on haukuttu ja vaikka mitä. Ja pitääkö mieheni puoliani? Ei pidä. Hän vain passaa juoppoja ja rahoittaa juoppojen elämää pienellä maitotilillään. Velat kaatuu niskaan, kuudessa vuodessa hän on saanut neljän vuoden koulusta käytyä kaksi vuotta ja niin edelleen.

Kuka normaali kohta 3kymppinen mies asettaa juopon isänsä elämänsä tärkeimmäksi asiaksi? Eilen mieheni sanoi, että lähtee lainaamaan partakonetta sedältään viiden kilometrin päästä. Reissu venyikin monituntiseksi kun siinä samalla hän kävi koukkaamassa juopon isänsä 90 kilsan päästä kotiin. Ei voinut raukka edes myöntää, että isiä oli kiire hakemaan eikä mitään partakonetta. Mikä valehtelija! Ja varas! Sain jouluna rahaa isältäni ja mummoltani ja jemmasin ne kotiin. Kerran sitten menin katsomaan ja kas, rahat oli hävinneet. Mieheni oli ottanut ne lupaa kysymättä eli varastanut ne!

Nyt kun olen muuttamassa pois, sanoin miehelleni, että tottahan annat huonekaluja mulle matkaan kun hukkasin omani kun muutin tänne. Ei, sanoo mies. Sitten sanoin, että tottahan annat mulle tietokoneen pantiksi kun olet tuota rahaakin useamman tonnin kaikkineen velkaa. Ei, sanooi mies.

Ajattelin mennä käräjäoikeuteen ja virallista tietä sitten saada omani pois, mun silmilleni ei tuollainen luuseri hypi.

6

2196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sellaista

no ei sullakaan sitten hyvin mene :)

• Asiasta huvittunut

Jotta vakka kantensa valihtoo. Näyttääpi vanha kansa tietävän.

• J-V

Et sinä voi syyttää mitään muuta kuin omaa arvostelukykyäsi.

• nainen__

Tuollainen on hemmetin ala-arvoista. Kukaan täällä ei oo luuseri. Lähde suhteesta jos haluat mutta jätä haukkumiset tyhmille. Osoita et oot fiksu.

• itsestään kiinni

Älä viitsi...luusereita on Suomi ja maailma täynnä, suurin osa pyörii netissä !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        Älytöntä jos ei voi sanoa ja kertoa mitä ajattelee suoraan, kätketty viha aiheuttaa masennusta ja psyk.ongelmia !!!!!!
        Kaikki on itsestään kiinni, olet itse syy kaikkeen mitä sinulle tapahtuu - ja tämä on TOTTA !!

• minmmuliini

parikymppisenä haetaan panoseuraa netistä. sitä on liikkeellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6084
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4792
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      98
      3055
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2863
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2125
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1516
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      86
      1039
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      126
      981
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe