mistä kaupoista saa irak/pakistan uskonto huiveja. monilla olen nähnyt tällaisia kaulassa roikkuvan,mutten vaan missään kaupassa. muistaakseni me naiset lehdessäkin oli juttua näistä huiveista,jotka ovat tulleet taas muotiin. usein helsinkiläis nuorilla näkee sellasia. huivin pääväri on valkoinen. yleensä niissä on mustaa tai punaista raitaa ja ruutua ja niistä roikkuu semmossia nauhojen tapasia ja nauhan päässä on semmonen pallon tapanen juttu. antti tuiskulla ja mtvn juontajalla axl:illä olen nähnyt sellaisen. hänellä tosin vihreän.
HUIVI
6
915
Vastaukset
- Eliytres
Ainakin Helsingin asemalta saa niitä siitä yhdestä pikkuliikkeestä, olisiko ollut Tetuan tahi joku sellanen sen kaupan nimi.
- juha2324
markkinoilta
- emili
mitä tarkoitit asemalla? osaisitko neuvoa hieman tarkemmin missä liike sijaitsee? hienoo et sentään jostain löytyy
- ...
Tetuan on Helsingin rautatieaseman asematunnelissa Indian Bazaarin ja Free Record Shopin lähellä.
- emili
... kirjoitti:
Tetuan on Helsingin rautatieaseman asematunnelissa Indian Bazaarin ja Free Record Shopin lähellä.
minkä hintasia ovat? onko paljon erilaisia? kiitokset neuvoista!
- kaulahuivi
jostain Intian Basaarista olen itse ainankin löytänyt..jotai 15e suunnilleen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h573545- 413330
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062781Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv452527Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541963Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151609- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201268- 1801241