Värjäsin hiukseni pari päivää sitten Schwarzkopf Vision (Salon.Creme.Coloration) vaalentavalla kestovärillä, sävy 10.1 kirkas helmenvaalea. Paketin kuvassa ja kaupan hiustupsussa sävy näytti minulle sopivalta, ei liian kellertävä eikä harmaa. Mutta lopputulos ei miellyttänyt. Jostain arvasin, että tulos on jälleen liian kellertävä. (Onkohan hiuksissani punapigmenttiä, mikä aiheuttaa kellertävyyden?) Ja sävy ei mielestäni sovi minulle, näytän jotenkin hölmöltä.
Voisin ehkä ostaa hopeashampoon, mutta haluaisin kysyä teiltä, että millä vaalennusaineella/-värillä saisin sellasen "oikean" vaalean sävyn. Onko se sitten vehnän vaalea, tai luonnon vaalea. Monilla näkee arkielämässä ja TV:ssäkin sellaset ihanan vaaleat hiukset. Saako sellasia millään markettiaineilla??
Schwarzkopf Vision
oneheart
3
490
Vastaukset
- Nappi
Keltaisuuteen auttaa hopeasampoon käyttö. Aivan vaaleat hiukset saat varmaankin vain blonderilla?
- ------------
garnierin 100% color ultra kirkas beige, on aika hyvä, ainakin mulle. sain keltasuuden sillä pois hiuksista ja tyvi kasvukaan ei jää keltaseks. mutta ekat pari päivää värjäyksen jälkeen päässä pari hopeeta raitaa, jotka lähtee pois... kokeilemalla se oikea väri itselleen selviää, mä löysin sen oikean:)
- oneheart
Voikohan tuon Garnierin värin laittaa Vision värin päälle hiuksiini, mitenköhän siis tarttuu kestoväriin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895685
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113067Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv902976Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p242677Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612049Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251996- 321533
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191476- 1851328