missä vois opetella soittaa läskibassoo ja paljo läskibasso maksaa?
läskibasso
2
2115
Vastaukset
- 30 v pändissä
Hei mä voisi auta. En oo virallinen opetaja, muta voisi opettaa. en kyl osaa noita nuatteja, mut ei kai rokkapilly basiti tare osatakka nähää seurava keikalla niin voisi antaa mallia sillee. saat liput lippuluukuklt.. mikäs sun nimi olika.? mä ole gus eli kustav ja 30 v torttu pääsä eikai kunnon rock mies muuta tarvee. ethän oo mikääb lukenu nörtti?
- Börje rebeli
Gusti-isi, mita sina tänne kirjotta? Mina ei tahto sinu opetta. Sina soitta passo väärä tyyli.
Mina tahto soitta rockabilwi. Pumputipum.
Ei lätkyttä kui sinu päntissä. Mina olla kullastunu soittama hilibili ja hulabalo.
Pitä olla tykkityli ja tikkatukka. Ja reisitaskuhousu. Sina ei ummarta sellasta. Jata sina isi mun soittohomma rauhaa. Tai tulle turppaan. Koko päntille. Ei se ole kiva mennä keikka se ku o nenä niskasa. Ei. Varo isi sinä minnu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h292350- 1282293
- 1582054
- 351650
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201648- 511037
- 86995
- 18939
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24932- 114904