Olen aiemminkin sinulle tämän saman otsikon alle kirjoittanut.. Olen nimittäin ihan sekaisin sillä luulen ettet itsekään tiedä mitä haluat ja jos taas lähden mukaan saan pahasti nokilleni. Luulen että sinun tunteesi minua kohtaan eivät ole läheskään niin vahvat kuin mitä minulla sinuun. Pelkään itsekin tätä tilannetta ja niin varmaan sinäkin mutta ole rehellinen tunteillesi, sillä tämä ei ole mitään leikkiä..ja olisi todella surullista että alkaisin vihaamaan sinua.. No, aika näyttää..
Mitä teet
8
1675
Vastaukset
- edes
tämän yhden kerran; En ole mikään tuuliviiri, joka vaihtaa mieltään jatkuvasti.Tiedät kyllä, että kaikki on totta mitä olen kertonut..Rakastan sinua, vaikka myös minäkin pelkään tätä tilannetta..Oletko se sinä?Mistä tiedämme, mitä tunnemme toisiamme kohtaan?Onko asiasta puhuttu?
- voisinkin..
uskoa ja sitäpaitsi et ole sanonut rakastavasi minua eli olen ilmeisesti ihan hölmö ja tunteet vie minua... Meillä oli niin ihanaa se muutama kuukausi yhdessä niin kuin muistat, naurettiin ja pidettiin hauskaa. Tottahan tiedän ettei elämä pelkkää juhlaa ole mutta olit kuitenkin sielunkumppanini. Ei vain tutustuttu kunnolla toisiimme ja siinä oli paljon jännitteitä niin kuin tiedät..
- kerran..
Totesit reissussa, et tiedän kyllä, että rakastat.. ootko se sinä..?
- ovat olleet
voisinkin.. kirjoitti:
uskoa ja sitäpaitsi et ole sanonut rakastavasi minua eli olen ilmeisesti ihan hölmö ja tunteet vie minua... Meillä oli niin ihanaa se muutama kuukausi yhdessä niin kuin muistat, naurettiin ja pidettiin hauskaa. Tottahan tiedän ettei elämä pelkkää juhlaa ole mutta olit kuitenkin sielunkumppanini. Ei vain tutustuttu kunnolla toisiimme ja siinä oli paljon jännitteitä niin kuin tiedät..
milloin näimme viimeksi?
- on..
ovat olleet kirjoitti:
milloin näimme viimeksi?
aikaa, toukokuussa tänä vuonna..
- hölmö... täällä
on.. kirjoitti:
aikaa, toukokuussa tänä vuonna..
aikakin täsmää, tunteet ne kauniit tunteet vain jäljelle jäi, ikävän lisäksi, joka jatkuu yhä....
jo olisit hän, soita minulle....
- sekaisin sinusta
Mietin...oletko mies vai nainen ??
Tilanteesi sopii minuun...mutta täällä sopii moni tilanne...Tuskin se mies jota ajattelen edes käy näillä sivuilla...
Olen sekaisin ja olen tehnyt todella "pahoja" asioita, en haluaisi kenenkään vihaa...mutta niinkin voi käydä, ehkä se olisi minulle vain oikein ?!
Rakastan kaikesta huolimatta ! - petetty
Mitäkö teen sinulle?
Autan sinut uuteen elämään, herätän sinussa tunteita joita et ole koskaa tai kenties lyhyesti kovin kovin kauan sitten kokenut. Autan sinut omille jaloillesi, annan sinun mennä jos tahdot.
Herätän sinut unestasi ja tulen sinuun. Annan sinulle mahdollisuuden kyllästää elämäsi nautinnolla, tulla toiseksi toisten kanssa ja lopultakin tulla paremmaksi niille jotka ovat sinusta riippuvaisia. Rehelliseksi loppuelämäksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h352875Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062671Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv302385Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
- 271389
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021203- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025