onko ihan normaalia, että tän nuvaringin kanssa menkat on niin hemmetin niukat?? siis pärjää ihan parilla kolmella siteellä.. ja eikä edes tuu "lorisemalla" verta siteeseen,siis ei sitä edes huomaa tai tunne.. joskus ennen nuvaa tunsin selvästi kun "lorisi" siteeseen.. tuntuu että ne alkaa, mutta ei kuitenkaan missään vaiheessa ala kunnolla vaan niinkun muka loppuu kesken. en tiiä.. veri on kyllä ihan kirkkaanpunasta ettei mitään suttuvuotoa.. eli enhän kai voi raskaanakaan olla? oon käyttänyt 8kk.. kuitenkin sellanen pieni särkykipu on jatkuvasti alamahassa koko viikon melkein. onko ihan normaalia että veren määrä on näin vähästä???
niukat menkat ...+nuvaring
5
832
Vastaukset
- Sonja
Hei!
Minulle samoiten kuukautiset on tosi niukat. Olen käyttänyt Nuvaringiä jo reilut pari vuotta. Ehkä kerran vuodessa on vähän runsaammat kuukautiset. Minusta se on vain hyvä että kuukautiset on niukat. - Jo 2-vuotta käytössä
Olen kuullut että se on ihan yleistä että NuvaRing vähentää vuotoa. Minulla ainakin näin. ihanaa kun selviää vähemällä... :-)
- 28..
Olen kohta pari vuotta käyttänyt ja joskus saattaa menkat kestää 5 tuntia!!! Se on jo luksusta! Joskus hyvin harvoin kestänyt sitten pari päivää ja ollu hieman runsaammat.
- näin on
28.. kirjoitti:
Olen kohta pari vuotta käyttänyt ja joskus saattaa menkat kestää 5 tuntia!!! Se on jo luksusta! Joskus hyvin harvoin kestänyt sitten pari päivää ja ollu hieman runsaammat.
kolmas rengas menossa, ekan jälkeen vuoto aivan tolkutonta ja sen jälkeen todella niukkaa eikä edes kipuja alavatsassa.
Hieno keksintö paitsi että painoa tullut about 5 kiloa ja lisää pukkaa :( - Öppe86
näin on kirjoitti:
kolmas rengas menossa, ekan jälkeen vuoto aivan tolkutonta ja sen jälkeen todella niukkaa eikä edes kipuja alavatsassa.
Hieno keksintö paitsi että painoa tullut about 5 kiloa ja lisää pukkaa :(niinkun vähenee kerta kerralta vaan lisää. tai siltä ainakin tuntuu....
painoa mulle ei kyllä ole tullut kiloakaan. onneks.. eikä mitään muitakaan ongelmia. ihan huippua! =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872