Voiko solariumiin mennä jos selässä on finnejä ja arpia, vai voiko se jopa auttaa parantamaan niitä. Miten monta kertaa voi kahden kuukauden sisällä käydä solariumissa? Kerkiääkö tuloksia tulemaan noin lyhyessä ajassa?
solarium ja aknearvet
3
1230
Vastaukset
- yleensä auttaa
Toimii samalla lailla kuin aurinko siinä mielessä, että yleensä parantaa aknea - tietysti on yksilöllistä kuten oikeasskin auringossa. Kahden kuukauden sisällä voinet käydä vaikka sen kymmenen kertaa, mikä on suositus koko vuoden enimmäismääräksi. Kyllä tulokset siinä ajassa tulee, jos on yleensä tullakseen.
- lievä akne
En ymmärrä tätä puhetta auringon aknetta parantavasta vaikutuksesta! Minulle sekä aurinko että solarium saa aikaan velton, nahistuneen, pintakuivan ihon joka punottaa ja kutisee!
Happi tekee kyllä hyvää joten: ylös, ulos ja lenkille. Jos haluat olla papu, susittelen värivoiteita. - kokemusta löytyy
Olen yrittänyt saada näppyjä ja etenkin aknearpia pois solariumin avulla, mutta ei ne mihinkään ole hävinnyt, arvetkin vain alkoivat näkyä tummempina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770