Voiko solariumiin mennä jos selässä on finnejä ja arpia, vai voiko se jopa auttaa parantamaan niitä. Miten monta kertaa voi kahden kuukauden sisällä käydä solariumissa? Kerkiääkö tuloksia tulemaan noin lyhyessä ajassa?
solarium ja aknearvet
3
1187
Vastaukset
- yleensä auttaa
Toimii samalla lailla kuin aurinko siinä mielessä, että yleensä parantaa aknea - tietysti on yksilöllistä kuten oikeasskin auringossa. Kahden kuukauden sisällä voinet käydä vaikka sen kymmenen kertaa, mikä on suositus koko vuoden enimmäismääräksi. Kyllä tulokset siinä ajassa tulee, jos on yleensä tullakseen.
- lievä akne
En ymmärrä tätä puhetta auringon aknetta parantavasta vaikutuksesta! Minulle sekä aurinko että solarium saa aikaan velton, nahistuneen, pintakuivan ihon joka punottaa ja kutisee!
Happi tekee kyllä hyvää joten: ylös, ulos ja lenkille. Jos haluat olla papu, susittelen värivoiteita. - kokemusta löytyy
Olen yrittänyt saada näppyjä ja etenkin aknearpia pois solariumin avulla, mutta ei ne mihinkään ole hävinnyt, arvetkin vain alkoivat näkyä tummempina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792178
- 951996
- 541906
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291349