Jatketaan tätä!
5
870
Vastaukset
- jepjep
olipa hauska viestiketju, en ollut huomanutkaan. Ihmetteln lähinnä sitä, että kuinka joku 50v mies viitsii yleensäkään luonnehtia itseään poikamaiseksi, omasta mielestäni se on kaikkea muuta kuin miehekästä. Sama juttu on, jos samanikäinen nainen kertoo olevansa tyttömäinen, siitähän tulee vaan ja ainoastaa kanamainen vaikutelma, eir asia on, jos haluaakin vaikuttaa sellaiselta. Luulen, että auttaa kun opettelee tulkitsemaan noita ilmoituksia ja vastaamaan vaan järkevän oloisille. Silloin voi huoletta jättää vastaamatta niille poikamaisille viiskymppisille tai muodokkaille typyille, joo tämä typy-sana on yksi sellainen, jota en käsitä, olen nähnyt jossain ilmoituksen, jossa 30-v typy etsi miesseuraa..
- Oonko tylsä?
Miks ihmeessä tätä piti jatkaa? Täh?
- keskustelijoita!!
Viestiketjussa on juttua T: alkuisesta miehestä Stadissa ja haluan lisätietoa.
Siksi haluaisin tällä ketjun jatkamisella saada keskustelijoiden huomion aiheeseen ja että kertoisivat miehestä lisää.
- joillekkin kova sana
En lukenut tuota linkin viestiketjua, joten en tiedä josko kirjoitan jo kirjoitettua.
Eli on tullut miehiä vastaan, joilla on profiilissa väärä ikä, mutta jutellessa sen sitten ovat paljastaneet.
Vastakin yhdelle miehen kanssa pikaviesteilin, ja hän kertoi oikean ikänsä. Sanoin hänelle, että en halua tekemisissä miehen kanssa, joka ei voi olla rehellinen profiilissaan.
Meni hetki, hän oli korjannut ikänsä ja laittoi siitä viestin minulle, että olin ihan oikeassa.
Eli sellainen tapaus sillä kertaa. - alkuperäistä?
Mä kommentoin siihen alkuperäseen just äsken...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862