Onko kerran päivässä seksiä liikaa?

Epätoivoinen

Onko kerran päivässä seksiä liikaa? Mitä mieltä olette naiset? Olenko kihloissa väärän naisen kanssa? Eilen kysyin, onko mussa jotain vikaa, Ihan kiltisti, ja mulle suututtiin!

23

3855

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiikerityttö

Tuttu tunne, mun tekisi myös seksiä mieli vähintään kerran päivässä, mieluummin useamminkin. Ja seurustelumme alussa poikakaverini kanssa näin olikin.

Viimeisen puolen vuoden kuluessa tilanne on alkanut jäähtyä välillämme. Mun tekee edelleen mieli joka päivä, oikein odotan, että taas pääsen hyväilemään häntä ja esittelemään, mitä uutta on mieleeni juolahtanut seksin suhteen... Mutta yhä useammin hän valittaa olevansa väsyny työstä ja milloin mistäkin. Ei sitä kuulemma aina jaksa.

Meilläkin on asiasta ollut jopa pieniä riitoja. Olen kysynyt, että onko liikaa vaadittu, jos haluan edes kerran päivässä rakastella rakastamani miehen kanssa. Hän on myöntänyt, ettei ole. Hän on myöntänyt myös, että ilmeisesti olen häntä kuumempi pakkaus.

Minulle kyllä riittäisi välillä pelkät hellittelytkin, vaikkei joka päivä olisi seksiä. Mutta hän ei aina jaksa sitäkään. Tosin, kun hän on huomannut, miten loukkaannun torjutuksi tulemisesta, hän yrittää välillä jaksaa seksiä vaikka väkisin. Hellyyttävä ele, mutta sellainen seksi ei aina ole täyspainoista.

Olen pohtinut samaa kuin sinä. Ehkä olemme seksin suhteen liian erilaisia ja suhteemme ei toimi. Rakastan häntä, mutta toistuvat torjutuksi tulemiset syövät rakkautta. Ja seksuaalinen yhteensopivuus on elämänmittaisessa suhteessa mielestäni yksi tärkeimpiä asioita. Tuntuu, että on tullut kuin huijatuksi, koska suhteen alussa luulin kerrankin löytäneeni miehen, joka haluaa seksiä yhtä paljon kuin minä. Mutta hänelle se oli ilmeisestikin alun huumaa, kun kerrankin oli halukas tyttöystävä sängyssä. Nyt tuntuu, että hänen todellinen minänsä on paljastunut ja aiempioli vaan näyttelyä.

Vaikea kysymys. Ikävää jättää joku seksin vuoksi, varsinkin kun tietää, että se voisi sujua loistavasti, jos molemmat antaisivat itsensä peliin.

• nami

että just miehen suoritekyky ON rajallinen! eli jossei sillä hyrrää hormoonikset ihan yhtä lujaa kun MEILLÄ niin ei auta itku mäessä :) me paikattiin mun nymfoutta ja ostettiin sauvoja. niillä mieheni tyydyttää mut ennen ja jälkeen aktin ja joskus ihan muuten vaan ilman aktia.. se on joskus mukava herätä kun peiton alla surraa ja takaapäin joku työntää sitä haaroihin :P saatan olla sairas, mutta mulla ON uskomaton mies!

• Epätoivoinen

Olisin voinut kirjoittaa TÄYSIN SAMAN TEKSTIN! Näin tämä meilläkin menee, paitsi että naiseni ei kyllä varmasti ala väkisin seksiä harrastamaan. Sen verran luja tyyppi. Väsymyksellä hänkin asian perustelee...
        Olen tosissani miettinyt eroa. Tää asia kaivelee jo niin pahasti, enkä halua olla enää toistuvasti onneton...

• nami
        Epätoivoinen kirjoitti:

Olisin voinut kirjoittaa TÄYSIN SAMAN TEKSTIN! Näin tämä meilläkin menee, paitsi että naiseni ei kyllä varmasti ala väkisin seksiä harrastamaan. Sen verran luja tyyppi. Väsymyksellä hänkin asian perustelee...
        Olen tosissani miettinyt eroa. Tää asia kaivelee jo niin pahasti, enkä halua olla enää toistuvasti onneton...

että jos tarpeet on NIIIN erilaiset että toinen on yö ja toinen päivä, niin kannattaahan sitä ajatella eroa jo. itselleni seksi on niin tärkeä osa suhdetta etten voisi elää ilman sitä. jos ei toimi makkarissa, ei toimi olohuoneessakaan..
        itselläni ei ongelmia ton suhteen ole, saan ihan tarpeeksi ja joskus liikaakin *punastus*. eli kyllä vakka kantensa valitsee, meri ON täynnä kaloja ja meille nymfoillekin löytyy ihan varmasti auttaja. samanlainen sielu. onnea matkaan, ei kenenkään tarvitse olla onneton suhteessa. ei se ole silloin suhde enää.

• nami

no ei todellakaan ole :P itse harrastaisin useimminkin! on tietysti varmaan jokaisella aikoja jolloin ei kiinnosta tippaakaan ja niitä tulee sinullekin varmasti! ei kai seksi ole ainoa asia miksi olet kihloissa? jos on kannattaa alkaa miettimään vakavasti. teillä ON ongelma jossette voi sitä purkaa yhdessä, se paisuu valtavaksi. kokeile itsekin hiukan hellittää, suuntaa ajatus seksistä vaikkapa pyöräilyyn tms. aina kun alkaa panettaa ja näät ettei toista kiinnosta koita tehä jotain muuta..tiedän ettei se onnistu, kunhan neuvon ;) ollaan kai yliaktiivisia..

• Epätoivoinen

Niin. Muutenhan nainen on TÄYDELLINEN! Seksiä vaan on 80% liaan vähän. En todella ole kihloissa seksin takia. Pahinta tässä on vaan tämä hylätyksitulemisen tunne, joka miehillä syö itsetuntoa. Sit kun meillä alkaa vihdoin tapahtua, niin mä huomaan välillä olevani STRESSAANTUNUT! Siitä siis, että mites tää nyt menee, kun mä vihdoin saan! En mä halua suunnata seksuaalisuuttani johonkin muualle. Mä kärsin siitä! Jos mä taas PUHUN siitä, mä saan kuulla, että mä PAINOSTAN!

• nami
        Epätoivoinen kirjoitti:

Niin. Muutenhan nainen on TÄYDELLINEN! Seksiä vaan on 80% liaan vähän. En todella ole kihloissa seksin takia. Pahinta tässä on vaan tämä hylätyksitulemisen tunne, joka miehillä syö itsetuntoa. Sit kun meillä alkaa vihdoin tapahtua, niin mä huomaan välillä olevani STRESSAANTUNUT! Siitä siis, että mites tää nyt menee, kun mä vihdoin saan! En mä halua suunnata seksuaalisuuttani johonkin muualle. Mä kärsin siitä! Jos mä taas PUHUN siitä, mä saan kuulla, että mä PAINOSTAN!

mieti tarkkaan mitä teet.hylätty olo on kamalin maailmassa. olen elänyt samanmoisen parisuhteen ja se meni siihen ettei harrastettu koskaan seksiä ja oltiin 9 kk sillai yhessä..ei onnistu. toivotan onnea sulle.

• Epätoivoinen
        nami kirjoitti:

mieti tarkkaan mitä teet.hylätty olo on kamalin maailmassa. olen elänyt samanmoisen parisuhteen ja se meni siihen ettei harrastettu koskaan seksiä ja oltiin 9 kk sillai yhessä..ei onnistu. toivotan onnea sulle.

...musta tuntuu, että toipuminen erosta olis liikaa mulle. Kuten sanottu, nainen on muuten täydellinen...
        Oon ajatellu sitäkin, että olenko mä yhdessäasumisen myötä menettänyt kiinnostavuuttani? Onko musta tullut tylsä? Onko siihen lääkettä...?

• nami
        Epätoivoinen kirjoitti:

...musta tuntuu, että toipuminen erosta olis liikaa mulle. Kuten sanottu, nainen on muuten täydellinen...
        Oon ajatellu sitäkin, että olenko mä yhdessäasumisen myötä menettänyt kiinnostavuuttani? Onko musta tullut tylsä? Onko siihen lääkettä...?

voin kokemuksesta sanoa että jos seksi on aina "pussipäässätakaapäinpimeessä" niin ei pitemmänpäälle hotsita.. eli kai teillä on kaikkea säpinää? leikkejä, juttuja, välineitä tms? onko seksi SINUN mielestäsi onnistuessaan tylsää?
        ei tällasissa jutuissa MUN mielestä oo vaan toisessa vikaa, ei kukaan yksin pane. tarvitaan kaksi että jo jommallakummalla on onkelma. ensiaskel tässä on keskustelu. älä anna naisen suuttua sulle tosta, se on tärkeä asia. nainen helposti kokee asiasta puhumisen painostuksena." taasko sä jauhat samasta, eikö me olla jo puhuttu tästä ja etkö sä voi ajatella mitään muuta"-tyyliin. paukautat vaan että et voi, tämä on teidän yhteinen asia ja toivot että hän ymmärtäisi että sä kärsit. tai oikeemminkin tee vaikka näin: kirjoita kirje, oikeen hellä ja asiallinen, kirjettä ei joka mimmi kullaltaan saa.. ja tästä asiasta voi olla jopa kummankin helpompi kirjoittaa. jätä aamulla kirje hänelle ja pyydä vastausta kirjeitse seuraavaksi aamuksi, älkää puhuko muuten siitä asiasta, älä kysele mitään. olkaa kirjeenvaihdossa siihen asti kunnes asia on "lauennut" ja luulette kykenevänne puhumaan naamatusten, ilman hermostumista! tää oikeesti toimii, me tehtiin tää kirjeenvaihtojuttu kun ei pystytty puhumaan lapsen kasvatuksesta.

• Epätoivoinen
        nami kirjoitti:

voin kokemuksesta sanoa että jos seksi on aina "pussipäässätakaapäinpimeessä" niin ei pitemmänpäälle hotsita.. eli kai teillä on kaikkea säpinää? leikkejä, juttuja, välineitä tms? onko seksi SINUN mielestäsi onnistuessaan tylsää?
        ei tällasissa jutuissa MUN mielestä oo vaan toisessa vikaa, ei kukaan yksin pane. tarvitaan kaksi että jo jommallakummalla on onkelma. ensiaskel tässä on keskustelu. älä anna naisen suuttua sulle tosta, se on tärkeä asia. nainen helposti kokee asiasta puhumisen painostuksena." taasko sä jauhat samasta, eikö me olla jo puhuttu tästä ja etkö sä voi ajatella mitään muuta"-tyyliin. paukautat vaan että et voi, tämä on teidän yhteinen asia ja toivot että hän ymmärtäisi että sä kärsit. tai oikeemminkin tee vaikka näin: kirjoita kirje, oikeen hellä ja asiallinen, kirjettä ei joka mimmi kullaltaan saa.. ja tästä asiasta voi olla jopa kummankin helpompi kirjoittaa. jätä aamulla kirje hänelle ja pyydä vastausta kirjeitse seuraavaksi aamuksi, älkää puhuko muuten siitä asiasta, älä kysele mitään. olkaa kirjeenvaihdossa siihen asti kunnes asia on "lauennut" ja luulette kykenevänne puhumaan naamatusten, ilman hermostumista! tää oikeesti toimii, me tehtiin tää kirjeenvaihtojuttu kun ei pystytty puhumaan lapsen kasvatuksesta.

Tottapuhuen toi kirjehomma juolahti mun mieleen heti, kun olin ton edellisen vastauksen sulle kirjoittanut. On kokemusta siitäkin. Tosiaan.
        Susta vois tulla hyvä vakioterapeutti mulle... ;)

• nami
        Epätoivoinen kirjoitti:

Tottapuhuen toi kirjehomma juolahti mun mieleen heti, kun olin ton edellisen vastauksen sulle kirjoittanut. On kokemusta siitäkin. Tosiaan.
        Susta vois tulla hyvä vakioterapeutti mulle... ;)

luulis ;) anna tulla vaan rohkeesti! [email protected] jos onpi asiata lisää :)

• nainen 45

Keskustelupalstoilla näkyy usein kirjoituksia, joissa valitetaan puolison haluttomuutta. Sekä miehet että naiset kirjoittelevat. Toiset ovat huolissaan kun seksiä ei saa joka päivä, toiset kun seksiä harrastetaan kerran kuussa.
      Ihmiset ovat toiveineen ja tarpeineen hyvin erilaisia. Eläköön se pieni ero ja erilaisuus, mutta kyllähän se parisuhdetta rassaa.
      Itse olen siinä onnellisessa asemassa, että haluamme molemmat seksiä kerran, kaksi kertaa, kolme kertaa päivässä. Pari vuotta tätä on jo jatkunut, eikä intohimon hiipumista ole havaittavissa satunnaisia uupumuksia lukuunottamatta.
      Muuten olemme hyvinkin erilaisia, mutta asiat selvitetään keskustelemalla, toisinaan suurillakin kirjaimilla.
      Älä painosta kihlattuasi äläkä aiheuta hänelle tästä syyllisyydentunnetta. Puhukaa asiasta, ehkä löydätte uusia "temppuja" ja hassutuksia rakasteluun. Älkää unohtako hellyyttä ja toisen huomioimista, ei sen aina tarvitse johtaa yhdyntään. Kokeilkaa käsipeliä ja kielitemppuja.
      Ja voihan sen yhteisen ajan käyttää muutenkin mukavasti, jos toista ei kerta kaikkiaan seksi kiinnosta joka päivä.
      Tsemppiä!

• gem

omassa suhteessa ollaan päästy niin pitkälle, että ei enää mietitä mikä on liikaa ja mikä sopiva... joskus on viikonkin tauko ja sitten taas viikkoja jolloin mikään ei riitä... yllättäen tämä on aivan suhteutettuna työn, harrastusten ja muiden menojen suhteen. Välillä on enemmän aikaa ja välillä vähemmän...

Olemme molemmat liikkuvaa sorttia ja käymme treeneissä useamman kerran viikolla, kun on koko illan vaikka urheillut on aika loppu ja pieni suukottelu ennen nukku-matin tuloa on kaikki mitä toiselta tarvitsee. Elämässä on ehkä hyvä olla muitakin harratuksia kuin seksi :)

Niin kuin joku sanoi, että ihmiset on erilaisia ja erilaiset elämänintensiteetitkin vaikuttaa haluamisiin. Välillä tulee tilanteita ja ajanjaksoja jolloin vaiheet ei täsmää, Jos toista rakastaa oikeasti niin pystyy luopumaan seksistä hetkeksi tällaisen asian takia. Kuten esim. silloinkin joutuu pitämään luovaa taukoa kun toinen on kipeä tai poissa.

Musta on muuten hölmöä yleisestikkin tehdä galluppeja montako kertaa kuukaudessa tai viikossa tai päivässä on normaalia.... *huokaus*

• Anne

mieheni mielestä kerta päivässä on liikaa. Voipi olla, että meille tulee vielä suuria riitoja aiheeseen liittyen, sillä minulle hädin tuskin riittää tämä kertakaan...

• seiri

mitenköhän sä kysyit ihan kiltisti? jos naista vaivaa itseään se, ettei halua yhtä usein kuin sinä, voi ihan kiltistikin kysyminen kuulostaa painostukselta.. siis ihan vain siksi, että se lisää ahdistusta.

mieti minkälaiset tilanteet teillä yleensä johtavat rakasteluun asti, eli mitä sä teet ja mitä nainen tekee.. kumpi aloittaa, kuuluuko siihen joitain tiettyjä "rituaaleja".. ja sitten mietit minkälaisissa tilanteissa sut varmasti torjutaan.

löytyykö joitain yhdistäviä tekijöitä? tiedätkö varmasti mistä kihlattusi vuoteessa pitää? kuulostaa siltä, että hän ei ole samalla tavalla riippuvainen seksistä kuin monet muut.. miksi ei?

olin joskus itsekin usein haluton seksiin poikaystäväni kanssa, koska pelkäsin hiukan joitain osa-alueita.. tiesin että mua ei pakoteta ikinä mihinkään, eikä edes painosteta, mutta ajattelin miehen silti odottavan multa jotain sellaista, mitä en uskalla tehdä. vasta kun mä opin todella luottamaan siihen, että tilanne etenee vain siihen asti, mihin haluan, uskalsin useammin edetä rakasteluun asti. eli onko mahdollista, että jossain pohjalla kihlattusi on epävarma omasta asemastaan seksissä? pelkää ehkä pettävänsä sinun odotuksesi, ja valitsee siksi helpomman tien ja torjuu sinut kokonaan?

jos on todella kyse vain siitä, että vaikka nainen tulee seksistä täysin tyytyväiseksi ja tuntee olevansa vapautunut, muttei siltikään halua edes kerran päivässä, eikä fyysisiä ongelmiakaan ole, on pakko uskoa että elätte erilaisten kellojen ohjaamina.. ei sen tarvitse silti tarkoittaa eroa.

• Judy

Mikset sä vois vaikka runkata jokatoinen päivä? Minkä ihmeen takia seksihaluista pitää nostaa tommoinen haloo?

Harvat muutkaan asiat elämässä ja toisen ihmisen kanssa tapahtuu niinku just nappiin ja oman mielen mukaan. Niitä mieliä on aina just niin monta ku ihmistä. Lisäksi sun omat halut muuttuu: luuletsä vielä haluavas vähintään kerran päivässä 20v päästä?

Jos sun tyttöystäväs haluais 4 kertaa päivässä, kirjoittelit taas tänne, että kuinka monta kertaa pitää jaksaa.. Joopajoo. Tämmöstä on elämä.

• Epätoivoinen

Ei 4 kertaa päivässä ole paha lainkaan. On tullut sellaistakin elämää vietettyä yhden naisen kanssa. Siitä vaan ei muulla tasolla tullut mitään... Siks mä välillä mietinkin, löytyiskö mulle jostain parempi vaihtoehto.
        Ja kyllä mä runkatakkin osaan.

• Judy
        Epätoivoinen kirjoitti:

Ei 4 kertaa päivässä ole paha lainkaan. On tullut sellaistakin elämää vietettyä yhden naisen kanssa. Siitä vaan ei muulla tasolla tullut mitään... Siks mä välillä mietinkin, löytyiskö mulle jostain parempi vaihtoehto.
        Ja kyllä mä runkatakkin osaan.

Jos osaat runkatakin niin älä ihmeessä vaihda muuten hyvää naista!

Pistän nimittäin pääni pantiksi, että aina löydät naisen, joka haluaa 4xpäivässä, muttet sellaista yhdistettynä suhteen muihin hyviin puoliin ja eri tasoihin...

Oletan myös, että olet melko nuori epätoivoinen: Mitä vanhemmaksi sinä tulet sitä vähemmän jaksat "painaa" ja HUOM mitä vanhemmaksi tyttöystäväsi tulee sitä enemmän HÄN haluaa (näin ne tutkijat väittää ja on omakohtaistakin kokemusta..) Niin, että esim. 10v päästä voit olla kauhuissasi pitääkö sinun aina vaan jaksaa...

• Epätoivoinen
        Judy kirjoitti:

Pistän nimittäin pääni pantiksi, että aina löydät naisen, joka haluaa 4xpäivässä, muttet sellaista yhdistettynä suhteen muihin hyviin puoliin ja eri tasoihin...

Oletan myös, että olet melko nuori epätoivoinen: Mitä vanhemmaksi sinä tulet sitä vähemmän jaksat "painaa" ja HUOM mitä vanhemmaksi tyttöystäväsi tulee sitä enemmän HÄN haluaa (näin ne tutkijat väittää ja on omakohtaistakin kokemusta..) Niin, että esim. 10v päästä voit olla kauhuissasi pitääkö sinun aina vaan jaksaa...

Saatat olla oikeassa! Iän myötä asiat varmaan muuttuvat!
        Kaikille vaan tiedoksi, että neidillä oli eilen vapaapäivä ja sain LOISTAVAA seksiä. Vieläkin hymyilyttää. :D
        Ikää mulla on 24v. ja hänellä 20v. En tiedä minkä ikäisiä te vastaajat olette, mutta jotenkin kuvittelisin, että hieman vanhempia.

• Tiikerityttö
        Judy kirjoitti:

Kehotit runkkaamaan aina, kun tekisi mieli rakastella. Mitä ihmettä itsetyydytys auttaa siihen, kun tekee mieli käytännössä toteuttaa rakkautta sen ihmisen kanssa, josta eniten maailmassa välittää? Laiha lohtu.

Kyllä mun kohdalla seksissä ainakin on paljosta muustakin kyse kuin vaan jostain tarpeen tyydyttämisestä. Nälkääkin kestää paremmin, kuin rakkauden torjumista. Ja jos kieltäytyy seksistä rakastamansa ihmisen kanssa, niin mitä muuta se on kuin rakkaudettomuuden osoitus?

Sitä pettyy sydänjuuriaan myöten, kun on jo suunnitellut, miten ensin vaikka ottaa rakkaaltaan suihin ja mitä kaikkea yllätystä yrittää sen jälkeen keksiä... Ja sitten toinen lässähtääkin tvn ääreen ja työntää pois. Ei siinä paljon auta, jos menee yksin makuuhuoneeseen hieromaan itseään.

Onneksi mun kohdalla tilanne on kai korjaantumaan päin. Rakkaani ymmärtää, että loukkaannun hänen torjumisestaan. Mutta edelleen kaipaan häneltä enemmän intohimoa, hän on vuoteessa/suihkussa/sohvallakin kuin puolinukuksissa.

Vaikka toinen olisi kuinka ihmeellinen ja hyvä, niin mitä se auttaa, jos rakkaus puuttuu?

• mikko

Kuulostaa tutulta. Sitä kun toista rakastaa niin pirusti mut sit ku haluais seksiä useemmin ku se toinen niin tulee ihan surkee olo. Mä ainaki tunsin itteni ihan luuseriks... Oot kyllä saanu namilta jo hyviä neuvoja, meillä hommaan autto pitkä ja perusteellinen keskustelu * monta. lisäks kun oikeen vitutti niin kirjotin hänelle pari kirjettäki, ihan hyvä keino seki. Mut keskustelles pitää päästä yhteisymmärrykseen muuten ongelmat jatkuu. Vaadi naistas keskustelemaan aiheesta. Seksitön parisuhde on vähä niinku elelis hyvän kaverin kanssa, paitti että ollaan riidoissa koko ajan.

• Epätoivoinen

Pakko on yrittää, kun ero tuntuu aivan liian tuskalliselta vaihtoehdolta...

• Ninnu

ei mun mielestä mut jokaisella on omalaisensa tarpeet ja niitä pitää kunnioittaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      200
      2911
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      63
      2790
    3. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      23
      2142
    4. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      69
      1705
    5. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      143
      1503
    6. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      185
      1442
    7. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      112
      1408
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      152
      1387
    9. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      90
      1314
    10. Martinan bisnekset rajusti tappiolla

Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      229
      1211
    Aihe