Niin kiinnostas vaan tietää että onkos täällä No Shamea kuuntelevaa porukkaa?Itse oon aivan hurahtahtanut siihen kun kävin keikalla...
No Shame
7
566
Vastaukset
- AimoRapula
No onhan tuota tullu kuunneltua ja nähtyä livenäkin....Nykybändien parhaasta päästä..tosin ei taida olla tällä hetkellä kovin aktiivinen...kuulin että joku oli lähteny bändistä ja ovat ns. tauolla....
- ifeelnoshameatall
Rebound for Glory löytyy, ja keikalla oon kerran ollut. Hyvä bändi. ^^
- A.Fe
Kyllä sitä No Shamea tulee kuunneltua..Se on muuten totta ettei ole bändi aktiivisimmasta päästä kun noita keikkalistojakin vähän katselee.Kuitenkin kuuluu kotimasisten bändien kärkeen.
- muussiaivo
Hyvä bändi, livenä ei oo tullu nähtyy :/
- she72
mistä sitä löytää kun en oo löytäny?
- SilBo
-Vähä helevetin kova bändi!! Tuli kerran heiltä tilattua 'Schpunk'-levyn eikä maksanut kuin 20mk. Hyvää näköjään saakin halvalla, aivan tosi kiree levy nääs..
-Somastikin sattui että he lämmittivät jopa yleisönkin BAD RELIGIONin( - she72
redound for gloryn hyvä levy on joo!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996003
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963025Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262810Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764