tuota mulla olis yks problemo...ostin äskettäin korsetin enkä osaa sitä yksin pukea päälle eikä mulla ole ketään joka avittais mua siinä hommassa joten haluaisin tietää miten sen pystyis laittaa yksin kiinni...
Korsetti
6
2550
Vastaukset
- Transbat
Korsetin nyörittäminen omin voimin voi olla vähän hankalaa, mutta se on mahdollista. Jos korsetissa ei ole plansettia (oletan että ei), nyörit on ensin laitettava vain löysästi kiinni ja sitten ujuttauduttava korsettiin alakautta. Tämän jälkeen aloitetaan kiristys tarttumalla nyörin lenkkeihin. Nyörit kannattaa hirttää siksi aikaa ovenkahvaan tms kun tasaa kiristystä. Nyörien sitominen selän takaa kiristyksen ollessa kohdallaan on hieman hankalaa, mutta onnistuu harjoittelemalla.
- yksinkin
jos plansettia ei ole niin pukeminen on vähän hankalaa yksin mutta onnistuu ihan hyvin kuitenkin=)
löysäät nyörejä vaan tarpeeksi paljon että mahdut pujottautumaan korsettiisi ja sit vaa peilin avulla kiristelemään. äläkä unohda ns. "sisään ajaa" korsettiasi ennen kunnon kiristystä (jos meinaat niin tehdä) - varaaomanimimerkki
- Claudia
Poistat ensin muutaman kylkiluun. Tämän jälkeen korsetti luiskahtaa päällesi kuin hanska Bela Lugosin käteen.
Jos et kykene tähän... Et vain ole gootti!- Runowin
Korsetti on jumalauta alusvaate. Miehetkään eivät kävele bokserit farkkujen päällä.
- Nimetön
Runowin kirjoitti:
Korsetti on jumalauta alusvaate. Miehetkään eivät kävele bokserit farkkujen päällä.
no niitä sellaisiakin joita käytetään vaatteitten päällä.. ohoo vitun törppö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h473143- 342855
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392476Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151589- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070