Miehen ex

mustat sukat

Mies lähti kauppaan ja jätti kännykkänsä tapansa mukaan kotiin. Suhteessamme on lievä luottamuspula, enkä voinut vastustaa kiusausta selata hänen viestinsä. Taas oli ex viestitellyt, kyseli koska mieheni pääsee käymään hänen luonaan. Mieheni oli vastannut että töissä alkaa pikkuhiljaa helpottaa, lupasi mennä käymään heti kun vaan ehtii.

Joo tiedän että tein väärin selatessani mieheni kännyn ja sain p*skaa omaan niskaani, mitäs olin mennyt urkkimaan hänen puhelimensa! Ei, en kaipaa nyt tälläisiä kommentteja keltään vaan asiallisia neuvoja siitä mitä mun pitäisi nyt tehdä.

Näemme joka viikonloppu ja ainoa aika jolloin mies pääsisi käymään "salassa" exänsä luona olisi viikolla kun olen kaikki viikot toisella paikkakunnalla opiskelemassa.

Olemme riidelleet kyseisestä exästä useat kerrat ja lupasi mies pistää välit poikki naiseen jos heidän viestittelynsä niin kovasti minua häiritsee. Mies ei siis kunnioita minun mielipidettäni tässä asiassa lainkaan eikä ajattele yhtään sitä, miltä minusta tuntuu että hän menisi käymään naisen luona.

On vannonut että suhde on pelkästään kaveripohjalla, mutta en uskalla luottaa häneen. Itse en ole tekemisissä exäni kanssa. Perustelee kaveruutta sillä, että ex on niin yksinäinen. Helvetti soikoon, hankkikoon muija tukipilarinsa toisaalta kuin minun miehestäni!

Mies huomaa että jokin asia vaivaa minua nyt, mutta en voi myöntää hänelle että selasin hänen viestinsä.. Mitä tässä voi tehdä? En voi niellä kiukkuani koska ajatuskin siitä että hän on toisen naisen luona minun poissaollessani saa minut näkemään punaista!

Onko kellään hyviä neuvoja mitä tässä tilanteessa voisi tehdä? Mies on sanonut ettei ikimaailmassa pettäisi minua. Olemme seurustelleet puolisen vuotta.

12

1790

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olin samassa

tilanteessa pari vuotta sitten...ja miten meidän juttu loppu?! loppui siihen että hän sanoi haluavansa vielä olla vapaa että ei ole valmis parisuhteeseen... kyllä sattu kuulla tollainen ihmisen suusta joka on ensin vakuuttanut että ei sillä toisella ole mitään merkitystä että minun kanssa hän haluaa olla... ja mikä pahinta sain jälkikäteen tietää että hän oli eromme seuraavana päivä mennyt ex:änsä luokse "kahville"..

älä siis usko mitä hän sinulle sanoo..tai jos uskot niin älä ole sinisilmäinen ja joskus tarkista se tieto mitä sinulle syötetään...vaikka ei ole hyvä tarkistaa toisen viestejä!

• heila

no onpa kyllä vittumainen tilanne. ku ajattelee omalle kohdalle, niin hermot menis.

mutta siis, onko tää exä suhtautunu sinuun miten? kauan ne oli yhessä/kauan te ootte seurustelleet?

mieti asioita hetki ennenku meet raivoaan ukolles, tai syyttään pettämisestä. jos ukkos ja sen ex oli kauan yhessä nii voi olla että se nainen on oikeesti yksinäinen. onko se ujo luonteeltaan tms.? suosittelisin keskustelua miehes kans, ja koita olla raivoamatta. samalla tietenki paljastuu että oot lukenu viestejä ja sitten miehes voi suuttua ja koko homma voi kusta. vaikka homma on kyllä mennyt siihen jo siinä vaiheessa jos tää sun miehes on tapaillut exäänsä ja halunnut salata sen sulta. täydellinen mieshän kertoisi avoimesti tekemisistään ja sä ymmärtäisit ja haluaisit auttaa exää sen yksinäisyyden vuoksi, teistä ehkä tulis kavereita ja sä voisit ystävänä käskeä sitä ottaan itteään niskasta kiinni ja pysymään kaukana sun miehestä. hmm, harvoin näin. pahoittelen tätä viestiä, tuskin on mitään apua, mutta siis pohdi asioita ennenkuin pahennat tilannetta. voi olla että sun epäilyt ajaa miehen pois. mieti siis mitä mitä menetettävää on, ja jos olet menettämässä sen niin sun täytyy vain päättää millä tavoin haluat sen tapahtuvan.

• Jarski

Aika moni on sitä mieltä, että pakolla aikaansaatu sopimus ei ole oikea sopimus. Historia on täynnä tapauksia, joissa pakotetulla sopimuksella on lopulta aiheutettu enemmän haittaa kuin hyötyä. Miehesi lupaus pistää välit exän kanssa poikki oli myös tavallaan pakotettu sopimus. Ainakaan viestisi mukaan sinulla ei ollut yhtään hyvää syytä pakottaa miestäsi siihen. Luultavasti et ole jättänyt miehelle vaihtoehtoja, eli olet todellakin pakottanut hänet lupaukseen, jota hän ei halua pitää.

Tuota taustaa vasten salaiset tapaamiset eivät olekaan niin vääriä kuin aluksi voisi kuvitella. Sinä pakotit miehesi lupaamaan, eli luultavasti lupaus ei tullut aidosti miehestäsi. Toisaalta teko on kyllä ollut väärin, koska lupaus on lupaus, olkoonkin pakon alla annettu.

Ehdotan, että nostat kissan pöydälle. Ehdotan myös, ettet sanele miehellesi kaikkea. Yritä ymmärtää häntäkin ja sitä, että exän kanssa voi olla pelkkä ystävä. Ehkä voisitte yhdessä sopia siitä, miten usein exän tapaaminen olisi sopivaa. Tavallaan tekisitte molemmat kompromissin. Mies saisi tavata exää, muttei niin usein kuin ehkä haluaisi. Tai mistä sen tietää, vaikka mies ei kovin usein haluakaan tapailla.

Pitkän päälle tuo luottamuspula kuitenkin on se, joka saattaa tuhota suhteenne. Toisaalta luottamusta ei paranna muu kuin rehellisyys. Jos taas rankaiset miestäsi rehellisyydestä, eli jos kilahdat aina, kun hän tapaa exäänsä, ruokit vain epärehellisyyttä. Rehellisyyteen kuuluvat kipeätkin asiat ja erityisesti anteeksianto.

Muista yksi tärkeä asia: et sinä oikeasti voi pakottaa ja vahtia miestäsi koko ajan. Jos hän haluaa tavata exäänsä, hän myös tapaa tätä. Sitä et voi estää. Voit kuitenkin vaikuttaa siihen, tapaako hän exäänsä salassa vai avoimesti.

• mieltä

Juuri näin. Ja minusta, jos miehesi vastasi että menee käymään "kun kiireet hellittää" niin se jo kuvastaa ettei hän rampaa siellä kokoajan eikä ole heti sinne menemässä kun pyydetään, eli ei varmaankaan mitään kiihkeää suhdetta ole heidän välillään.

Minulla on ex-pokaystävä jonka kanssa olemme olleet hyviä ystäviä kaikki kolme eronjälkeistä vuotta. En suostuisi olemaan tapailematta häntä, joten en ole uusilta poikaystäviltä kysellyt lupaa vaan kertonut avoimesti että tämä exä on minulle tärkeä ystävä ja tapaan häntä sillointällöin, mutta että meillä ei ole ollut mitään meneillään eron jälkeen. Erosimme koska en enään rakastanut häntä sillä tavalla. Eli tiedän varmaksi että toisen sukukupuolen edustajan kanssa ja exän kanssa hyvinkin.

Nykyisessä suhteessa myös miheni on yhteydessä exäänsä. Olen siitä hieman mustasukkainen mutta tiedän että hänellä on sama tilanne kuin minulla, eikä muuta kuin ystävyystunteita tyttöä kohtaan. Tämä tyttö on myös toivnut tapaavansa minut ja kunhan aika on sopiva niin varmaan tapaammekin. Minua ainakin helpottaa tieto, että he keskustelevat myös minusta ja olen tervetullut mukaan heidään tapaamisille. Tämä myös osoittaa ettei heillä ole mitään vispilänkauppaa.

Tietenkin minäkin voisin kaikesta huolimatta epäillä etteikö he puuhaisi jotain selkäni takana, mutta mitä siitä hyötyisin. Suhteessa on pakko olla luottamus kohdallaan, ellei ole, niin mikä suhde se sitten on. Eli olen mielummin onnellinen ja otan sen riskin että minua kusetetaan täysillä. Näin en kuitenkaan siis usko käyvän.

Uskon, että miehesi tietää ettet voi hyväksyä heidän yhteydenpitoa, ja se on syy sille että hän salailee asioita. Itseasiassa mieheni myös salaili ensin osittain koska pelkäsi reaktiotani ja ajattelin että loukkaannuin. Keskustelimme asiasta ja hän pyysi anteeksi ja ymmärsi että on parempi kertoa suoraan ja että asioista voi keskustella. Mutta jos olet täysin kielteisllä kannalla, eikä sinulla ole muuta vaihtoehtoa, kuin että miehesi ei saa tavata exää, niin eipä asiasta paljoa voi sitten keskustella.

Nykyään, koska tiedän, että olen vähän mustis, vaikkei kunnon syytä olekaan, olen pyytänyt ettei hän kertoisi kun he tapaavat. Eli tiedän että he pitävät yhteyttä ja olen siihen antanut "luvan", mutta koska tiedän että vähän hermostun asiasta niin en halua sen enempää asiasta keskustella.

Luulisin että mun pieni mustasukkaisuus johtuu siitä, että näemme mieheni kanssa vain pari kertaa kuukaudessa ja toivoisin että minä olisin viettämässä aikaa mieheni kanssa eikä hänen exä.

Eli jotta tilanne olisi itsellesi ja miehellesi siedettävämpi, suosittelisin, että puhuisit asiasta miehesi kanssa, etkä kieltäisi häntä tapaamasta exää. Jos teillä on hyvä suhde niin siellä tuskin on mitään kiellettyä meneillään. Ja jos juttelette asiasta niin sinullekin tulee asiasta varmempi olo.

Puolet vastaajista on varmasti sitä mieltä että sinun pitäisi jättää miehesi. Luultavasti heille itselleen on käynyt köpelösti, mutta niin välttämättä käy sinulle. Luota mieheesi ja ole onnellinen! Tsemppiä! Ja kerro miten asia kehittyy.....

Enkä tarvitse yhtään kommenttia keneltäkään että olen tyhmä kun en ymmärrä että mieheni pettää minua. Jättäkää se minun arvioitavaksi. Emmehän me exän kanssakaan petetä nykyisiämme.

• Söpö

Jännä miten monessa parisuhteessa toisen kännyyn ei saa koskea. Meillä mieheni kanssa on lupa käyttää toisen puhelinta ja sähköpostin salasanatkin tiedetään, muttei niitä kyllä lueta, jollei toinen pyydä esim. tarkistamaan jotain. No, suhteet on erilaisia...

Ajattele sitä, että kai miehesi yhä olisi ex:nsä kanssa, jos heillä olisi suhde toiminut, mutta mies on sinun kanssasi.
      Tietenkään en voi sanoa vastausta sulle, koska en tunne miestäsi, mutta minä ainakin aiemmin pidin yhteyttä ex avomieheeni, ja ihan vain siksi, että tunsin hirveää syyllisyyttä hänen pahasta olostaan ja koska halusin yrittää auttaa häntä parhaani mukaan. Onneksi hän on nyt päässyt jaloilleen. Mieheni hyväksyi tämän yhteydenpidon sekä tapaamiset aivan täysin, koska luottaa minuun. Minullakaan ei ole mitään sitä vastaan, jos mieheni haluaa tavata ex tyttöystäväänsä, tosin nykyisin hän ei enää jaksa pitää tähän yhteyttä.

Sinulla on kyllä varmasti ahdistava tilanne, koska miehesi pitää salaa yhteyttä tähän naiseen. Toisaalta hänellä ei välttämättä ollut vaihtoehtoja... voihan tämä nainen olla oikeasti tosi yksinäinen ja masentunut. Vaikea sanoa.
      Meidän suhteessa on sellainen periaate, että oma puoliso menee aina kaikkien muitten edelle, mutta edellytyshän tälle on se, että molempien pitää ymmärtää, että maailmassa on muitakin, jotka saattavat joskus tarvita meitä tai jompaa kumpaa meistä. Kerroit, että teillä on luottamuspula. Mielestäni suhde on aika huonossa jamassa, jos luottamusta ei ole... valitettavasti. Mutta onnea ja tsemppiä sulle! Toivottavasti saatte asioista puhuttua, kannattaa olla rehellinen, ja luottamus tulee kuntoon!

• Se entinen

Meillä homma on exän kanssa mennyt vähän pidemmälle.Ei vaan malteta pitää toisistamme näppejä välillä erossa. Voi voi sitä tyttöparkaa, joka on lätkässä exääni.Minun luokseni pötkii säännöllisesti "kyläilemään", eikä minua haittaa asia yhtään, koska itse sinkku olen ihan omasta tahdostani. Sääliksi käy vain tätä tyttö parkaa.

Ehkäpä tämä tästä ajan kanssa loppuu, mutta nyt tilanne on tämä, enkä sille minkään mahda.

• Mustat sukat

Kiitos teille kaikille ihanille ihmisille asiallisista kommenteista. Valitettavasti ehdin lukea neuvot vasta riidan jälkeen. :(

Asia sitten meni niin, että varovasti aloitin puhumaan ja pyysin anteeksi sitä että olin mennyt lukemaan hänen viestinsä. Selitin hänelle että minua loukkaa se ettei hän kunnioita mielipidettäni asiassa, koska nimenomaan lupasi (vaikkakin sitten ehkä pakon alla!) katkaista välit exäänsä. He seurustelivat vain muutaman kuukauden kunnes kävi ilmi että nainen pettää miestä. Ihmettelen vain, miksi mieheni haluaisi olla tälle hyväkin ystävä; nainen tosin on yksinäinen mutta siltikin..

Mies kirjaimellisesti räjähti tästä. Huusi että kun kerta luit viestit, oliko niissä jotain havaittavissa jotain kaveruudesta poikkeavaa??! Valitettavasti tein hänelle selväksi etten halua jatkaa tätä enää, koska luottamuspula on niin suuri enkä pidä siitä että juuri sen exän kanssa kaveerataan niin läheisesti. Laitoin hänet tekemään valinnan. (Pakotettu sopimus, niinpä juuri...)

Juuri tämä ex saa mustat sukat jalkoihini, koska muut exät eivät tuolla tavalla viestittele ja "häiritse" elämäämme.

Mies yritti selittää ettei hänellä ole mitään taka-ajatuksia exää kohtaan, ex on hänelle pelkkä kaveri. Hmm.. miksi ihmeessä tapailut sitten tehdään salassa.. Enpä olisi koskaan saanut tietää että mieheni oli hänen luokseen menossa.

Mies lähetti exälleen viestin ettei pääse tulemaan ja oli selittänyt tilannetta. Epäluuloisena ihmisenä minun on vaikea luottaa tähän; ei kai mies vain minua rauhoitellakseen sanonut lähettävänsä vai lähettikö oikeasti..(?) Mies oli aika vihainen seuraavan päivän.

Tästä yritetään jatkaa eteenpäin. Mutta pakko myöntää, että jossain vaiheessa on pakko katsoa miehen puhelimeen. Tosin en ihan pian sitä aio tehdä, ehkä hänkin seuraa tilannetta. Ja tästä lähtien taitaakin poistaa sellaiset viestit joista minä hermoistuisin...

• Jarski

"Mies yritti selittää ettei hänellä ole mitään taka-ajatuksia exää kohtaan, ex on hänelle pelkkä kaveri. Hmm.. miksi ihmeessä tapailut sitten tehdään salassa.. Enpä olisi koskaan saanut tietää että mieheni oli hänen luokseen menossa."

Koita nyt hyvä ihminen ymmärtää, että sinä itse aiheutat salailun. Miehen ja exän tapaamisessa ei ole mitään väärää. Ihmiset voivat olla hyviä ystäviä, vaikka ovatkin exiä. Koska olet pistänyt ehdottoman kiellon tapaamiselle, ei miehelläsi ole muuta vaihtoehtoa kuin salata tapaaminen - jos siis haluaa tavata exää, ja miksipä ei haluaisi.

Sinä itse aiheutat ehdottomuudellasi salailun. Koita nyt ymmärtää se, että parisuhteessa asioista sovitaan. Ei homma toimi niin, että toinen vain sanelee säännöt ja toisen on nyökyteltävä jees-ihmisenä mukana. Sopikaa ehdot ja rajat exän tapaamiselle, niin miehesi ei tarvitse salailla. Siis SOPIKAA, älä ole diktaattori.

• Mustat sukat
        Jarski kirjoitti:

"Mies yritti selittää ettei hänellä ole mitään taka-ajatuksia exää kohtaan, ex on hänelle pelkkä kaveri. Hmm.. miksi ihmeessä tapailut sitten tehdään salassa.. Enpä olisi koskaan saanut tietää että mieheni oli hänen luokseen menossa."

Koita nyt hyvä ihminen ymmärtää, että sinä itse aiheutat salailun. Miehen ja exän tapaamisessa ei ole mitään väärää. Ihmiset voivat olla hyviä ystäviä, vaikka ovatkin exiä. Koska olet pistänyt ehdottoman kiellon tapaamiselle, ei miehelläsi ole muuta vaihtoehtoa kuin salata tapaaminen - jos siis haluaa tavata exää, ja miksipä ei haluaisi.

Sinä itse aiheutat ehdottomuudellasi salailun. Koita nyt ymmärtää se, että parisuhteessa asioista sovitaan. Ei homma toimi niin, että toinen vain sanelee säännöt ja toisen on nyökyteltävä jees-ihmisenä mukana. Sopikaa ehdot ja rajat exän tapaamiselle, niin miehesi ei tarvitse salailla. Siis SOPIKAA, älä ole diktaattori.

Tuo kuulosti varsin järkevältä.. mutta miten ihmeessä saan hillittyä itseni jos sopisimme että mies saa tavata exäänsä? Se, että he ovat olleet joskus yhdessä ja tehneet ties mitä (en halua edes tietää...) ja se että mies päästää naisen vielä lähelleen, saa minut todella voimaan pahoin.

Onko kyse sitten pohjimmiltaan huonosta itsetunnostani, sitä en tiedä, kun en kerta kestäisi heidän tapailujaan.

Mutta mielestäni exät ovat myrkkyä, joiden kanssa ei olla läheisissä tekemisissä jos se loukkaa nykyistä. Ja miksi niiden kanssa pitäisi edes olla tekemisissä jos elää uudessa suhteessa? Eikö menneisyyden voi jättää taakseen? Mies on nyt minun kanssani, miksi minun pitäisi jakaa hänet exän kanssa? Naispuoliset ystävät ovat asia erikseen mutta ex!

Kirjoitat niin järkevästi, että saat tuntemaan itseni hulluksi ja että poljen miestä tossun alle.. Asia ehkä onkin niin, mutta exät saavat mielestäni siltikin jäädä menneisyyteen.

Ehkä en osaa luottaa mieheen juuri siksi, että taannoin eräänä lauantai-iltana olimme lähdössä mieheni kanssa ulos ja tämä viestitteli exälleen koko illan. Pyysi tosin anteeksi käyttäytymistään, selitti myöhemmin ettei tajunnut mikä häneen meni. Mahtoiko vanha suola vähän alkaa janottaa vai mistä oli kyse, siitä en tiedä. Sen takia pelkäänkin, että jos hän menisi naisen luokse, nainen osaisi käyttää viehätysvoimaansa ja niin siinä miestä taas vietäisiin... Aargh!

Tuntuu vaan siltä, etten kykene tähän suhteeseen, kun en halua hyväksyä exää miehen nykyisiin kuvioihin..

• kolehmainen
        Jarski kirjoitti:

"Miehen ja exän tapaamisessa ei ole mitään väärää. Ihmiset voivat olla hyviä ystäviä, vaikka ovatkin exiä"

Eihän siinä VÄÄRÄÄ olekaan, mutta miksi se pitää salata? Miksi mies tekee sellaista selän takana? Mieti nyt vähän itsekin... hyviä ystäviä ei piilotella. Hyvän ystävän voi pyytää kotiinsa vaikka kahville SILLOIN kun uusi kumppanikin on paikalla. Eikö totta?

Alkuperäiselle: pyydä miestä kutsumaan tuo "ystävä" kahville, että sinäkin voit häneen tutustua. Sitten huomaat miten mies suhtautuu. Jos "ystävä" sitten tuleekin kahville, niin huomaat kyllä heidän käytöksestään onko siinä muutakin kuin ystävyyttä.

Mies vastatkoon rehellisyydestään, olkoon avoin ja luotettava. Minä en miehenä noin käyttäytyisi ellei olisi jotain salattava. Tiedän sen, koska on ollut sellainen suhde jossa salalilin suhdettani myös exään.

• kolehmainen
        kolehmainen kirjoitti:

"Miehen ja exän tapaamisessa ei ole mitään väärää. Ihmiset voivat olla hyviä ystäviä, vaikka ovatkin exiä"

Eihän siinä VÄÄRÄÄ olekaan, mutta miksi se pitää salata? Miksi mies tekee sellaista selän takana? Mieti nyt vähän itsekin... hyviä ystäviä ei piilotella. Hyvän ystävän voi pyytää kotiinsa vaikka kahville SILLOIN kun uusi kumppanikin on paikalla. Eikö totta?

Alkuperäiselle: pyydä miestä kutsumaan tuo "ystävä" kahville, että sinäkin voit häneen tutustua. Sitten huomaat miten mies suhtautuu. Jos "ystävä" sitten tuleekin kahville, niin huomaat kyllä heidän käytöksestään onko siinä muutakin kuin ystävyyttä.

Mies vastatkoon rehellisyydestään, olkoon avoin ja luotettava. Minä en miehenä noin käyttäytyisi ellei olisi jotain salattava. Tiedän sen, koska on ollut sellainen suhde jossa salalilin suhdettani myös exään.

Jos ei tilanne ala muuttua luottavaiseen suuntaan, niin kannattaa miettiä haluatko jatkaa suhdetta sellaisen miehen kanssa. Ei muuten, mutta ajan mittaan muutut hermostuneeksi ja kiukkuiseksi, epäluuloiseksi, petetyksi, katkeraksi... Älä ota sitä riskiä, voit menettää kyvyn luottaa ja rakastaa. Tiedät kyllä varmasti itse oletko turhanhysteerinen vai toimitko vaiston ohjaamana. Tsemppiä, maailmassa on kunnon miehiäkin, ja sitten meitä paskiaisia ;)

• Mustat sukat
        kolehmainen kirjoitti:

Jos ei tilanne ala muuttua luottavaiseen suuntaan, niin kannattaa miettiä haluatko jatkaa suhdetta sellaisen miehen kanssa. Ei muuten, mutta ajan mittaan muutut hermostuneeksi ja kiukkuiseksi, epäluuloiseksi, petetyksi, katkeraksi... Älä ota sitä riskiä, voit menettää kyvyn luottaa ja rakastaa. Tiedät kyllä varmasti itse oletko turhanhysteerinen vai toimitko vaiston ohjaamana. Tsemppiä, maailmassa on kunnon miehiäkin, ja sitten meitä paskiaisia ;)

Mielipiteitä on monia, mutta olen edelleen sitä mieltä, että exät saavat jäädä menneisyyteen. Kiitos sinullekin asiallisesta kommentistasi. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      60
      3639
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      43
      3546
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2811
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      46
      2546
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1629
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    8. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1469
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1317
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1251
    Aihe