Helpompi tie?

Corona84

Oletteko koskaan välittäneet paljon jostain ihmisestä, mutta koska suhde hänen kanssaan olisi ollut alusta asti hyvin vakava olettekin päättäneet ottaa toisen ihmisen? Melkein koko viime vuoden poika jota ajattelen edelleen erittäin paljon ja jota tapailin hetken väitti miettineensä minua ja välittävänsä minusta todella paljon mutta sanoi haluavansa rakastaa minua ennen kuin tekee kanssani mitään. Hän sanoi harkitsevansa voisiko seurustella kanssani ja päättävänsä pian mitä hänen pitää tehdä. Poika ei kuitenkaan vastannut yhteydenottoihini ja kun noin kuukauden päästä näin hänet jälleen hänellä oli tyttöystävä, josta hän kiirehti selittämään ettei välittänyt tästä lainkaan. Parin viikon päästä törmäsimme taas toisiimme ja vietimme yön yhdessä. Poika seurusteli edelleen toisen tytön kanssa. Yön aikana hän myönsi suoraan, että hänellä oli tunteita minua kohtaan ja kuiskasi minulle ”kunpa voisin sanoa että voin alkaa seurustella kanssasi”. Koska poika ei ollut valmis seurusteluun, sovimme tämän jälkeen, ettemme pidä enää toisiimme yhteyttä, vaikka molemmilla selvästi oli tunteita. Noin pari kuukautta myöhemmin törmäsimme toisiimme jälleen viihteellä. Tällöin poika myönsi ajatelleensa minua mutta selitti minulle että ei ole nyt valmis sitoutumaan. Sitten hän suuteli minua. Halusin kuitenkin jutella asiat selviksi ja pari päivää myöhemmin näimmekin toisemme ja keskustelimme. Tällöin poika ilmoitti tapailleensa jo puolitoista kuukautta vakavasti uutta tyttöä, johon oli ihastunut ja haluavansa olla vain ystäväni.
Tämä sattui enemmän kuin voisi ikinä kuvitella ja vaikka kuinka yritän en saa asiaa mielestäni, se hämää minua edelleen kun yritän jatkaa elämääni. Pelkään että en koskaan unohda poikaa kun tiedän, että en saa milloinkaan tietää miksi hän valitsi mieluummin toisen tytön ja miksi hänen ei tarvinnut olla tähän tyttöön rakastunut ennen kuin alkoi seurustella tämän kanssa. Olen lopettanut yhteydenpidon poikaan mutta pelkään että viime vuosi jätti minuun elinikäiset arvet. Luottamukseni miehiin oli jo tätä ennen alhainen. Nyt tuntuu siltä, että pelkään entistäkin enemmän tavata uusia ihmisiä, pelkään että minuun sattuu uudelleen..Onko kenelläkään kokemuksia vastaavasta tilanteesta?

2

492

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DWDW

Olit hänelle helppo pillu ja leikkikalu noin muuten. Ei mies oikeasti susta tykännyt, halusi vaan pitää sut kuvioissa mukana.

• kokemuksia..

parasta vaan on, että unohdat. Toki hän sai sut ja suhteenne tuntumaan ainutlaatuiselta, mutta ei se sitä hänelle oikeasti ollut. Mieti nyt, haluaisitko sinäkään miestä, joka suutelee muita tai hyppii toisissa sängyissä samalla kun seurustelee kanssasi? Vaikka tietysti harmittaa, että ette koskaan seurutellen kokeilleet, mitä suhteesta olisi voinut tulla, niin ajattele mieluummin niin päin, että säästyit lisäharmeilta. Hienoa, että ette pidä yhteyttä. Minulla kesti paljon pidempään päästää irti, kun toinen aina sai sanoillaan minut luulemaan, että hän todella halusi minut.

Mullakin luottamuksen kerääminen on vielä vaiheessa, mutta pakkohan niitä aitoja miehiä on jossain oltava. Ehkäpä tän kokemuksen jälkeen oppii erottamaan sen, milloin mies on tosissaan ja milloin vaan hetken tunteiden vietävissä sanoo mitä sattuu. Koitetaan luottaa siihen, tsemppiä sulle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      35
      2875
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2681
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      32
      2403
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1914
    5. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      27
      1559
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1513
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1203
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1183
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1025
    Aihe