Haluton mies

Kaisa

Mitä olette tehneet, kun mies ei halua seksiä raskaana ollessanne? Itseä haluttaisi päivittäin mutta monta kuukautta on jo mennyt "hiljaiselossa". Syyksi hän sanoo ettei halua tökkiä vauvaa tai että raskausajan vaivani ahdistavat häntä.

6

2727

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bluesway

Muistan itse, kun vaimo oli raskaana, niin ei vaan tehnyt mieli. Ja se ei suinkaan johtunut siitä, että naiseni olisi millään tavalla ollut "vastenmielinen" - päinvastoin: hänhän oli kauniimpi kuin koskaan.
      Monelle meistä miehistä odottava nainen on eräällä tavalla "tabu". Hän on pyhä ja häneen ei kajota.
      Hellyyttä voi toki osoittaa niin monella muullakin tavalla, kuin tekemällä "sitä". Jos miehesi huomio sinut aidosti ja saa tuntemaan sinut vaimokseen ja lapsesi äidiksi, ole onnellinen. Kokemuksesta tiedän, että sen seksinkin aika vielä koittaa.
      Ja muistakaa sit kans: vaikka perheessä on pieni vauva, niin sitä arvokasta aikaa myös parisuhteen hoitamiseen pitää löytyä.
      Seksi on nimittäin nautittavaa, kun sitä sitten aikanaan pitkän tauon jälkeen taas aloittelee uudelleen. Tulee ihan nuoruus mieleen.

ps. Viestisti oli lähtenyt matkaan klo yksi yöllä. Yritähän nyt levätä kuitenkin.

• Nimetön

"Ja muistakaa sit kans: vaikka perheessä on pieni vauva, niin sitä arvokasta aikaa myös parisuhteen hoitamiseen pitää löytyä. Seksi on nimittäin nautittavaa, kun sitä sitten aikanaan pitkän tauon jälkeen taas aloittelee uudelleen."

Mielummin niin päin että raskaana harrastaa seksiä kun on aikaa olla kaksin ja sit kun on se pieni vauva niin sit ei tartteis ottaa mitään paineita. Mikä miehiä vaivaa? Miksei parisuhdetta tartte hoitaa sit raskausaikana? Miksi pitää olla pitkä tauko (paitsi nimenomaan synnytyksen jälkeen kun paikat palautuu)?????

Onneks meillä oli just toisinpäin, raskaana ollessa harrastettiin seksiä, vielä sinä päivänä kun synnytys sitten alkoi.. Ja sitten sain rauhassa toipua synnytyksestä ja keskittyä vauvaan eikä miehellä ollut paineita..

• ahkerasti

Lähes joka päivä.

• täällä

haluttomuus vaivaa ukkoa ja mä olen hermoromahduksen partaalla!! ahdistaa ja asia pyörii mielessä koko ajan, toivottavasti tästä aiheutava stressi ja masennus ei vaikuta mahassa makoilevaan vauvaan... :(

• ...päivä

No minä olen tehnyt niin, että nyt kun salarakkaani vaimo on taas raskaana niin hän tekee " pidempää päivää" ja se toimii tosi hyvin! Mies on iloinen ja niin on vaimokin, minusta puhumattakaan!

• Miisa

Raskaana ollessani masturboin joka päivä. Miehen kiinostus seksiin väheni selvästi raskauden edetessä. En ehkä ollut järin viehättävä... Tulin töistä ja heittäydyin sängylle. Puoli tuntia myöhemmin mieheni asteli sisään ja taas jaksoin yhden illan ilman seksiä. Lapsen syntymän jälkeen olemme harrastaneet seksiä 3-4 krt /kk:ssa. Eikä masturbointi ole kuulunut enää tapoihini. Raskausaikana koin elämäni voimakkaimmat orgasmit. Nykyään pärjään hyvin näillä laimeilla ja tosiaan seksiä on vain n. kerran viikossa. Sekin on tietysti kausiluontoista. Välillä huvitttaa ja välillä ei. Parisuhde toimii näinkin vähällä seksillä enkä usko että kumpikaan kärsii. Lapsi on nyt 4-vuotias. Uusi raskaus harkinnassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      57
      2960
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2741
    3. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      33
      2549
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      38
      2451
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1938
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1569
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1287
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1213
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1070
    Aihe