Kertokaas te.

Helppo nainen(ko)

Eli olenko helppo? Baarista voin lähteä miehen mukaan jatkoille, yleensä kuitenkin kyseessä suuremmat jatkot, eli paljon porukkaa. Saatan jopa mennä viereen nukkumaan. En anna ymmärtää missään vaiheessa enempää, enkä myöskään ymmärrä antaa. Jatkossa sitten jos olen ollut miehestä kiinnostunut olen saattanut ottaa yhteyttä, miehet eivät ole tehneet yhteydenpidolle aloitetta(nro:n antaneet kyllä). Joskus saman miehen kanssa sama kuvio toistunut useastikin. Eli odottaako vain hetkeä milloin heruu vai mitä?

6

956

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies40

tuohon voi vastata yksiselitteisesti. Jos helpolla tarkoitetaan sitä, että tekee mitä tahansa pikku humalassa kenen kanssa tahansa, niin sinä et ole helppo. Niitäkin on. Itse olen tapaillut jo toista vuotta erästä naista, yleensä baari-illan jälkeen, on nukuttu yhdessä monet kerrat, mutta ikinä ei olla "tehty" mitään muuta. Ehkä jotain olisi pitänytkin tehdä heti alussa, nyt tuntuu siltä, että koko juttu saattaa mennä piloille jos jotain tapahtuu... En tiedä. Tällaisiin kysymymyksiin on hankala vastata mitenkään absoluuttisesti.

• tbr

nukkumaan.. jos et ole harrastanut seksiä kuinka voit olla helppo? helppo on nainen/mies joka antaa heti ja helposti...seksiä siis.

• multa meni ton jutun pointti ohi,siis mikäs se sun ongelma sit loppujen lopuksi olikaan kultapieni??? Olikse se että kukaan ei oo ottanu jälkeenpäin yhteyttä vai mikä??

• Helppo nainen(ko)

Ei vaan siis se, että tuleeko naiselle helpon maine siitä, et lähtee yleensäkin miehen mukaan vai vain siitä, että antaa helposti?

• Helppo nainen(ko)
        Helppo nainen(ko) kirjoitti:

Ei vaan siis se, että tuleeko naiselle helpon maine siitä, et lähtee yleensäkin miehen mukaan vai vain siitä, että antaa helposti?

Sit näköjään pohdin sitäkin, että miksei yhteydenpidot jatku? Eikö sittenkään kelpaa ku kainalonlämmittimeksi. Jos on helppo, ni ei voi kuvitella mitään vakavaa, muttei näköjään mitään vakavempaa synny vaikkei oiskaan helppo. No joo, mulla näköjään puuttuu se logiikka ;).

• J-V

Sä et siis oikein tee mitään niiden miesten kanssa, joten missä suhteessa edes voisit olla helppo? Toinen juttu mitä mietityttää... Okei, ei ehkä ole joka tytön kunnia-asia olla "helppo", mutta en oikein tiedä, miksi pitäisi olla erityisen vaikeakaan. Elämä tosiaan on yllättävän lyhyt, eikä vähän käytetyn pimpin kanssa kuolemisesta saa uusintakierrosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      101
      6409
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      82
      4905
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      104
      3169
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      3002
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2215
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1606
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      94
      1181
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      338
      1175
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1086
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      864
    Aihe