Olen tehnyt samoja töitä kahdella eri työnantajalla nyt yli 20 v ja olen ollut aivan kyllästynyt jo pitkän aikaa. Työ ei tarjoa haasteita, työtoverit on tylsiä, esimies nuorempi mies, joka ei osaa/halua motivoida meitä alaisiaan (3 keski-ikäistä naista 40 v:n paremmalla puolella, esimies alle 40-nen).
Palkka on ainoa syy käydä töissä ja uuden paikan saaminen tällä iällä (49 v.)aika toivotonta.
Hain juuri erääseen toiseen saman alan yritykseen aika lailla samoihin tehtäviin (lähinnä testatakseni markkinat) ja ei edes haastatteluun kutsuttu !
Mistä ihmeestä saatte puhtia jaksaa töissänne ?
Mikä estäisi tympiintymisen ?
5
1141
Vastaukset
- Per Saukko
Olet elämääsi kyllästynyt ja podet leipääntymisen syndroomaa. Itse olen sitä lääkinnyt Kossulla. En osaa antaa neuvoa, mutta ...
- vaihtaja
ja vaihda ammattia. Jotain ihmisläheistä, ajanvaraajaksi hammaslääkäriin, terkkariin, sairaala-apulaiseksi. Ota sapattivapaata ja mene akvarellikurssille jne. Irtiottoa!
- Pomps
1-Vuorotteluvapaalle, ja kouluun tai 2-töissä ei tarvii rehkiä, jos tulee lopputili pääsee liiton päiville. Otettaan aivan rennosti vaan, kyllä se siitä lutviutuu.
- kolleega
Jos ei kiinnosta säännöllinen kk-palkka,ota loparit! Pääset 500 pv ansiosidonnaiselle, käyt jonkun höpökurssin ja tiput perspäivärahalle. Sitten sossuun kerjuulle. Saat extremeä tarpeeksi.
Vieläkö kiinnostaa?- nnblokj
Meee ulkomaille työhön ihan summan mutikassa ota työpaikka alaltasi ja siinäki sulle vibinäää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m4126016- 825356
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484394- 523951
- 523739
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1723447Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1103209Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky623202- 432279
- 492205