täme prkl netti mahdollistaa uskottomuuden...suhdetta, avioliittoa ei samanlain enään arvosteta mitä joskus ennen vanhaan..tai mistäpä minä sen tosin tietäisin mutta tuntuu että nykyajan ihmisillä ei ole vähäänkään selkärankaa, vähän suhteessa jokin tökkii niin hankitaan jo uutta tilalle, salarakasta mikä nyt on niin muotia...mua ällöttää tuolla treffi-sivuilla juuri nämä selkärangattomat jotka eivät kunnioita omia puolisoitaan vaan hakevat muka "lohtua" kun suhde on niin sekaisin, on kai se sekaisin kun toinen ellei jopa molemmat puolisot hyppää muitten sängyissä..yök, sanon minä...lapset ovat ne jotka eniten kärsii...tuntuu että miten noilla pettäjillä pää kestää..hyh, sanon minä...missä on nykyajan ihmiset jotka vielä kunnioittavat perinteisiä arvoja?
ajatus vain...
sivusta seurannut
1
387
Vastaukset
- nainen
Jaa, että perkeleen netti on syyllinen syrjähyppyihin. Eiköhän ne aikuiset ihmiset itse tee sen lopullisen päätöksen syrjähypyistään. On niitä ollut syrjähyppyjä jo paljon ennen nettiäkin. Yksinkertainen tosiasia on se, että toista ihmistä ei voi eikä saa omistaa.
Tietysti netti mahdollistaa kotoa käsin yhteyden pidon kaltaisiinsa, mutta päätöksen tekee kuitenkin ihminen itse. Naiset/miehet eivät väkisin ketään vie. Ihan vapaehtosuuteen se kaikki perustuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1087070
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h945183Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1143443Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333342Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352484Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191826Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961461Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391412Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311316- 481084