70kg PITÄISI laihduttaa

älytön kasa

hei vain..

en tajua että miten olen ollut niin ääliö, että olen päästänyt itseni tähän kuntoon.. vaikka koko ikäni olen tiedostanu ylipainoni, ja ajatellut laihdutusta joka perkeleen päivä jo melkein 15vuoden ajan.. silti laihduttaminen ei onnistu.. kahdesti olen saanut laihdutettua -7kg,
mutta sittenpä ne on tullut tuplana takaisin..

makean syömistäni on aina vauhdittaneet kaikki ikävä mitä minulle on sattunut elämänvarrella.
jo teini-iässä jouduin menettämään kaksi parasta ystävääni.. ja alamäki jatkui tasaisesti, kun menetin ystäviä ja muita läheisiä..
sitten päästyäni elämästä jotenkin kiinni, minua käytettiin henkisesti ja fyysisesti todella raukkamaisesti hyväksi.. minulla oli useita miessuhteita, mutta yksi kusetus oli ylitse muiden..

yksi hyvä puoli minulla on, en näytä läheskään niin läskiltä mitä puntari näyttää. Tämä ei ole vain minun mielipide, lääkäri ei ollut uskoa painoani, kun kerroin luvun.. hän sanoi arvioineensa ainakin 30kiloa vähemmän...

6

2011

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minunkin pitäisi laihduttaa

Minulla on ylipainoa n.30kg, mutta tosissaan aina kun jotain ikävää sattuu niin rupean syömään makeata,,ja sitten ajattelen, että minä rupean ensi viikon maanantaina..olenkin saanut pudotettua painoa 5 kg, mutta nytten taas on sellainne olo, että ei yhtään huvittais ruveta painonpudotusta edes ajattelemaan ennenkuin ensi viikon maanantaina ja silloin minä sen oikeasti aloitan.

Eikä vaikka mikä perhekriisi olisi päällä, niin syöpöttelemään en rupea.

Tulisitko kanssani tuekseni?

Voit kirjoitella mulle:[email protected]

• Oho

kannattaa tutustua karppaus.info/
        2300 suomalaista joilla on sama ongelma ja toimiva ratkaisu...eikä maksa mitään.

• jonna

Tarpeeksi paha jojoilija kumminkin. Löysin itselle hyvän ohjelman siinä laihtuu kilon viikossa syömällä ruokaa. Weight Wise se on suomalainen ja varmasti paino putoaa. Tuskin kuitenkaan jos sinun on pakko ahmia nameja.

• Ammu

Tuolla karppaus.info palstalla on yksi nainen, joka on laihduttanut vähähiilihydraattisella ruokavaliolla melkein 70 kg, joten se näyttää toimivan. Kannattanee tutustua.

• chubby_mama

pilko tavoitteesi pienemmäksi. Älä ajattele tuota koko määrää vaan aluksi tähtäät vaikka kymmenen kilon pudotukseen. Urakka tuntuu muuten aika toivottomalta. Itsellänikin ensimmäinen etappi on päästä siitä lähtölukemastani eli 83,6:sta alle 80 kilon. Sitten siitä alle 75 kilon jne.

• Tintti 154

154,5 kg oli lähtö paino tän vuoden alussa, nyt 143,4 eli alaspäin tullaan vaikkakin hitaasti :)

Seuraava tavoite on rikkoa tuo 140 kilon raja ja mieluusti tämän vuoden puolella!

Kamala terveysriskihän tämä järkyttävä ylipaino on, että vaikka ei nyt niin 'painavalta' näytäkään, kyllä sitä on hyvä sille tehdä jotakin, ennen kun on liian myöhäistä.

Pienin askelin, pikku tavoitteiden avulla, onnistuu jokainen, joka vain haluaa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      21
      10935
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      40
      8207
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      125
      5245
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      143
      3646
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      69
      3558
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      35
      3514
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      33
      3157
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      55
      2519
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      35
      2011
    10. Miltä mahtaa tuntua

Sitten kun näet hänet pitkästä aikaa?
      Tunteet
      28
      1786
    Aihe