Listani

mies-30+

Tuorein on 20.10.2005 klo 8:06, eli tänään.
Vanhin on 26.9.2005 klo 22:23

Listassa viisi on miehiä, joka vähän ärsyttää :/

Kiinnostas tietää, naisilla varmaan kaikki vierailiat ovat tältä päivältä?

9

1444

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anna olla

ne miehet ei oo homoja, vaan haluaa tietää miksi sä oot kirjottanut joittenkin naisten vieraskirjaan. tai sitten ne kattoo mallia miten sun profiili on tehty.

mitä listaa muuten tarkoitat? sitä kuka on kattellu sun sivuja? vai suosikkejasi? tulee mulle montakymmentä päivässä, jotka katselee mun profiilia. 99% miehiltä. josta syystä profiilini on joitakin aikoja kiinni.

• mies 30+

Onko siinä 30 profiilia, en ole laskenut. Aika aktiivista jos tulee kymmeniä päivässä. Paras tapa on vissiin lähettää se viesti, kun haluaa ottaa yhteyttä.

• :-(
        mies 30+ kirjoitti:

Onko siinä 30 profiilia, en ole laskenut. Aika aktiivista jos tulee kymmeniä päivässä. Paras tapa on vissiin lähettää se viesti, kun haluaa ottaa yhteyttä.

vierai..puhtaat vai ..liat?

..sori... :-)

• taustam

varmaan hirvee homofopia.
      mutta oletko varma ettet ole?
      toivottavasti nyt monet miehet käy sinun profiilia katsomassa. :=)

• mies 30+

Juu, jonkinsortin fobia enkä häpee sitä. En ole kaappihomofobistikko.

Olen varma, en ole. Olis sitä varmaan tähän ikään mennessä jo hatkahtanut väärälle puolelle edes kännissä ;)

• annu01

Olen jo vähän yli 40v ja mulla on kuvallinen profiili. Sivullani kävijämäärä tulee täyteen (mahtuuko 50 kävijää?) noin 2-3 tunnissa riippuen ajankohdasta ja kuinka kauan on online.

Flirttejä tulee 5-10 päivässä, viestejä enemmän riippuu taas siitä kuinka itse olen linjoilla.

Katselin tuossa suosikkilistaa, minut on laittanut suosikkeihinsa noin 60 kundii, mutta pari vain on ottanut yhteyttä.

Että näin mulla ja varmaan olen vain keskitasoa.

• piupaupiia

Valokuvallinen profiili.
        Muutamassa tunnissa kävijälista tulee täyteen. Joka päivä 2-5 uutta viestiä uusilta ihmisiltä. Suurin osa "mitä kuuluu" tai "miten syksy mennyt". Suurimpaan osaan vastaan jotakin, joskus ei vaan yksinkertaisesti juuri sillähetkellä ole aikaa vastailla ja seuraavan kerran kun menee koneelle, niin uudet viestit taas tupsahtaa.
        Flirtteihin olen jo aikaa sitten laittanut rajat että vain ihannekumppanit saavat flirttailla. Kun niitäkin tupsahti koko ajan.
        Tarjonnan paljous aiheuttaa sen että kenenkään kanssa ei voi oikein tosissaan alkaa kirjoittelemaan. Tai sitten pitää tylysti vaan sivuuttaa ne kaikki ei niin kiinnostavat...
        Raakaa peliä.
        Vielä noista profiilin kurkkijoista; käyn uteliaisuuttani katsomassa niin naisten kuin miestenkin profiileja, jotka vilahtavat etusivulla. Naisissa saatan kiinnittää huomiota poikkeukselliseen nimimerkkiin, joku kuvassa herättää uteliaisuuden. Miehillä paidattomia pullistelijoita on joskus iltojen iloksi kiva käydä naureskelemassa. Vieraskirjaan kirjoitan joskus jotakin koomista. Itsensä esittelijät ei kuitenkaan minulla kovin korkeita pistemääriä saa. Todella narsistisen kuvan kyllä sellaisista saa.

• mies 30+
        piupaupiia kirjoitti:

Valokuvallinen profiili.
        Muutamassa tunnissa kävijälista tulee täyteen. Joka päivä 2-5 uutta viestiä uusilta ihmisiltä. Suurin osa "mitä kuuluu" tai "miten syksy mennyt". Suurimpaan osaan vastaan jotakin, joskus ei vaan yksinkertaisesti juuri sillähetkellä ole aikaa vastailla ja seuraavan kerran kun menee koneelle, niin uudet viestit taas tupsahtaa.
        Flirtteihin olen jo aikaa sitten laittanut rajat että vain ihannekumppanit saavat flirttailla. Kun niitäkin tupsahti koko ajan.
        Tarjonnan paljous aiheuttaa sen että kenenkään kanssa ei voi oikein tosissaan alkaa kirjoittelemaan. Tai sitten pitää tylysti vaan sivuuttaa ne kaikki ei niin kiinnostavat...
        Raakaa peliä.
        Vielä noista profiilin kurkkijoista; käyn uteliaisuuttani katsomassa niin naisten kuin miestenkin profiileja, jotka vilahtavat etusivulla. Naisissa saatan kiinnittää huomiota poikkeukselliseen nimimerkkiin, joku kuvassa herättää uteliaisuuden. Miehillä paidattomia pullistelijoita on joskus iltojen iloksi kiva käydä naureskelemassa. Vieraskirjaan kirjoitan joskus jotakin koomista. Itsensä esittelijät ei kuitenkaan minulla kovin korkeita pistemääriä saa. Todella narsistisen kuvan kyllä sellaisista saa.

Nyt ymmärrän teitä naisia, kun tunkua näkyy olevan.

Mulla on joskus päiviä, ettei kukaan käy sivuillani. Viikonloppuisin ja lomilla enemmän kylläkin. Eniten varmaan on käynyt 6-8 päivässä. Pari flirttiä olen saanu ja pari viestiäkin on tullut.

• piupaupiia
        mies 30+ kirjoitti:

Nyt ymmärrän teitä naisia, kun tunkua näkyy olevan.

Mulla on joskus päiviä, ettei kukaan käy sivuillani. Viikonloppuisin ja lomilla enemmän kylläkin. Eniten varmaan on käynyt 6-8 päivässä. Pari flirttiä olen saanu ja pari viestiäkin on tullut.

Kuvaa etusivulle, niin alkaa kävijöitä tulla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      19
      2815
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2631
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      24
      2343
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1894
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1473
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1463
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1173
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1163
    9. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1005
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      958
    Aihe