Apinalta ainakin musta tuntuu. olen muuten nätti ja hoikka mutta niin helvetin karvainen ja karvat ovat tietenkin tummia!
En jaksaisi enää tätä. Karvoja on kaikkien "normaaleiden" paikkojen lisäksi paljon takapuolessa, reisissä, vatsassa, selässä, käsissä ja kaikki ovat tummia ja pitkiä.
Ja vielä sekin että kaikki karvat ovat liian ohuita niin että epilaattori ei niihin tartu, katkoo ne vain ja ne ovat runsaantuneet entisestään.
Tunnen oloni ihan mieheksi. Mitä olen lukenut noita kaikkia juttuja joistakin hormonihäiriöistä niin alan ihan oikeasti epäilemään että minulla on sellainen.
Ei rahakaan riitä noihin kalliisiin laaserhommiin tai edes vahaamiseen. olen vasta 15 v. kauheaa ajatellakin että vielä koko elämä edessä tällaista paskaa.
karvainen
3
1258
Vastaukset
- Näppäimistö
Mikset kertonut sukupuoltasi? Mistä me voitais se tietää?
- Transbat
Hormoneista johtuvaa liikakarvaisuutta voi hoitaa lääkkein.
- pksn-hki
”olen muuten nätti ja hoikka mutta niin helvetin karvainen ja karvat ovat tietenkin tummia! ”
Käytätkä jotain ehkäisypilleriä se ainakin tulee ensinnä mieleen?
”Tunnen oloni ihan mieheksi. Mitä olen lukenut noita kaikkia juttuja joistakin hormonihäiriöistä niin alan ihan oikeasti epäilemään että minulla on sellainen.
Ei rahakaan riitä noihin kalliisiin laaserhommiin tai edes vahaamiseen. olen vasta 15 v. kauheaa ajatellakin että vielä koko elämä edessä tällaista paskaa.”
Jospa menet nyt ensin lääkärin vastaanotolle se tutkiin missä mennään ja miten.
Yksi vaihtoehto on juuri sähköiset menetelmät. Nykyaikana ei ole mitään ongelmaa olemassa ihokarvojen poistoon lopullisesti. On laitteet kehittynyt ja on myös olemassa ihokarojen ajoon kehittyneet välineet ja koneet.
Lopulliseen luopumiseen ihokarvoista voi suositella sähköistä tapaa. On olemassa ihokarvojen poisto menetelmä joka perustuu selektiiviseen fototermolyysiin eli valon ja lämmönvalikoivaan kohdeistamiseen ihokarvan juureen. Se tuhoaa karvan juuren ja karva lopettaa kasvunsa.
Samalla laitteella voidaan poistaa pikmettiläiskät, soveltuu finnien hoitoon, näkyvillä oleviin hiussuoniin, voidaan pehmentää jounteita iholla ja tasoittaa ryppyjä. Kyseessä on LHE-teknologia.
Näitä valoimpulssihoitoja antaa kauneushoitolat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h493295- 342945
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv402491Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151589- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070