karvainen

apina

Apinalta ainakin musta tuntuu. olen muuten nätti ja hoikka mutta niin helvetin karvainen ja karvat ovat tietenkin tummia!
En jaksaisi enää tätä. Karvoja on kaikkien "normaaleiden" paikkojen lisäksi paljon takapuolessa, reisissä, vatsassa, selässä, käsissä ja kaikki ovat tummia ja pitkiä.
Ja vielä sekin että kaikki karvat ovat liian ohuita niin että epilaattori ei niihin tartu, katkoo ne vain ja ne ovat runsaantuneet entisestään.
Tunnen oloni ihan mieheksi. Mitä olen lukenut noita kaikkia juttuja joistakin hormonihäiriöistä niin alan ihan oikeasti epäilemään että minulla on sellainen.
Ei rahakaan riitä noihin kalliisiin laaserhommiin tai edes vahaamiseen. olen vasta 15 v. kauheaa ajatellakin että vielä koko elämä edessä tällaista paskaa.

3

1258

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näppäimistö

Mikset kertonut sukupuoltasi? Mistä me voitais se tietää?

• Transbat

Hormoneista johtuvaa liikakarvaisuutta voi hoitaa lääkkein.

• pksn-hki

”olen muuten nätti ja hoikka mutta niin helvetin karvainen ja karvat ovat tietenkin tummia! ”
      Käytätkä jotain ehkäisypilleriä se ainakin tulee ensinnä mieleen?
      ”Tunnen oloni ihan mieheksi. Mitä olen lukenut noita kaikkia juttuja joistakin hormonihäiriöistä niin alan ihan oikeasti epäilemään että minulla on sellainen.
      Ei rahakaan riitä noihin kalliisiin laaserhommiin tai edes vahaamiseen. olen vasta 15 v. kauheaa ajatellakin että vielä koko elämä edessä tällaista paskaa.”
      Jospa menet nyt ensin lääkärin vastaanotolle se tutkiin missä mennään ja miten.
      Yksi vaihtoehto on juuri sähköiset menetelmät. Nykyaikana ei ole mitään ongelmaa olemassa ihokarvojen poistoon lopullisesti. On laitteet kehittynyt ja on myös olemassa ihokarojen ajoon kehittyneet välineet ja koneet.
      Lopulliseen luopumiseen ihokarvoista voi suositella sähköistä tapaa. On olemassa ihokarvojen poisto menetelmä joka perustuu selektiiviseen fototermolyysiin eli valon ja lämmönvalikoivaan kohdeistamiseen ihokarvan juureen. Se tuhoaa karvan juuren ja karva lopettaa kasvunsa.
      Samalla laitteella voidaan poistaa pikmettiläiskät, soveltuu finnien hoitoon, näkyvillä oleviin hiussuoniin, voidaan pehmentää jounteita iholla ja tasoittaa ryppyjä. Kyseessä on LHE-teknologia.
      Näitä valoimpulssihoitoja antaa kauneushoitolat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      49
      3295
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      34
      2945
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2751
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      40
      2491
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      51
      1945
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1589
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1297
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1231
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1070
    Aihe