Minua puraisi jazz-kärpänen, kun löysin Winamp-soittimesta http://www.sky.fm -sivustoon kuuluvan Modern Jazz -nettiradioaseman! Sivustosta näkee soittolistan ja siellä Now Playing. Biiseistä voi keskustellakin. Toinen tie asemalle on Shoutcastin numero-osoite: http://205.188.234.65:8018/index.html.
Aaaah, miten nautin ja jalka vipattaa, koho keho lähtee mukaan! :)
Modern Jazz
3
286
Vastaukset
- Cecil Taylorista
Ihastuin jo Modern Jazz -nettiaseman Cecil Taylorin musiikkiin. Tietääkö joku teistä paremmin, mikä asema hänellä on ollut ja on jazzin maailmassa?
Pidän tällaisesta modernista jazzista, mutta ei ainakaan pienen Anttilan musiikkiosastolla ollut yhtään Taylorin musiikkia. Pitää kai etsiä suuremmista levykaupoista. Tietenkin löysin nettisivuja hänestä, mutta en paikkaa, josta voisi kuunnella, muuten kuin odottamalla nettiradion listalle tulevaksi.
Tätä haluan hankkia, koska on hermoja raastavaa odottaa nettiradion ääressä, milloin tulee Tayloria! On ovelasti aina piilossa tulevat biisit soittolistalta! Mitä mä niillä jo soitetuilla tiedoilla teen, en mitään.- Late
Mainiota musiikkia kerrassaan. Haepa Googlesta `Cecil Taylor´. Sieltä löytyy kaikenlaista hänestä. CT:hän oli 60-70-luvulla pianojatsin kärkinimi.
- not furious
Late kirjoitti:
Mainiota musiikkia kerrassaan. Haepa Googlesta `Cecil Taylor´. Sieltä löytyy kaikenlaista hänestä. CT:hän oli 60-70-luvulla pianojatsin kärkinimi.
On kaunis kuva Cecil Taylorista ja haastattelu esim. Furious.com -sivuilla: http://www.furious.com/perfect/ceciltaylor.html
Haastattelut ovat aloittelijalle mukavaa kevyempää luettavaa, koska niistä näkee, miten jazzmuusikot saavat vaikutteita toisiltaan. Itse asiassa noilla sivuilla on linkkejä moniin tämän Modern Jazz -aseman muusikoihin.
Kuuntelen FM-kuulokkeilla, ja pääni sisällä soittelee toisesta korvasta rumpali, toisesta saksofonisti, tai pianisti, miten milloinkin, aivan kuin olisin konsertissa. On tämä ainakin halvempaa kuin April Jazz -lipun hinta, mutta ajatella, että tämä Cecil on nyt n. 75-vuotias, sillä tuossa haastattelussa hän oli 70, 45-vuotinen ura takanaan. Ensi kesänä on kai pakko päästä Poriin. Mun poikani on muuten jonkinlainen mutta innokas rumpali, on perinyt isältään taipumusta musiikkiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123620MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar701915Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja641027Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60843- 171834
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768