jou.
Siis olisin laittamassa Oulussa ROMEOSSA JA JULIASSA rustoon korvakorua... siellähän laitetaan ampumalla, niin maksaako se suunnilleen saman verran, kuin nenäkorun laittaminen ampumalla kyseisessä paikassa ja sattuuko kans saman verran? :) Kiitos jo etukäteen!
Rustokoru [ampumalla]
19
4957
Vastaukset
- -M-
ei kai kasvoihin edes saisi ampua lävistyksiä.. vai?
- nimimerkki
En mää tiijä, mutta kyllä kait niitä on silti laitettu.. ainaki nenään.:D
- tinija
öö..en tiiä hinnasta ja niistä mut sen tiiän et ei satu.:)
- tuutujyk6i
Hinnoista en tiedä, sattuu kyllä huomattavasti vähemmän kuin nenä. Itse en kyllä menisi rustoa ammututtamaan jo pelkästään sen takia kun se korvanappi on ihan perseestä ja hankala puhdistaa eikä noita pyssyjä saisi käyttää rustoon mutta omapa on korvasi.
- Uskoo-ken-kokee
Miten niin ei saisi käyttäärustoon??? Taidat olla lävistäjien aivopesemä?
- Onttoko?
http://www.angelfire.com/jazz/piercing/images/keloid_neulalla.jpg
Kyl se patti onnistuu parhaiten tulemaan nimenomaan lävistämiseen suunnittelemattomalla härvelillä-neulalla! Puhumattakaan siitä edes-takaisin -vemputtavasta "hoitorenkaasta"-heh! Tyhmät uskoo kritiikittömästi kaiken mitä rahanahneet immeiset (=lävistäjät) suinkin suoltavat (ja enimmäkseen paskaa...) - nimimerkki
Onttoko? kirjoitti:
http://www.angelfire.com/jazz/piercing/images/keloid_neulalla.jpg
Kyl se patti onnistuu parhaiten tulemaan nimenomaan lävistämiseen suunnittelemattomalla härvelillä-neulalla! Puhumattakaan siitä edes-takaisin -vemputtavasta "hoitorenkaasta"-heh! Tyhmät uskoo kritiikittömästi kaiken mitä rahanahneet immeiset (=lävistäjät) suinkin suoltavat (ja enimmäkseen paskaa...)Menepä mainostamaan sitä pyssyäsi jonnekin muualle.
Tuo kuva oli kyllä aika hauska (eka piti vain korjata kirjoitusvirheesi jotta sen sai näkymään)
Kyllähän siitä selvästi huomasi että keloidin syynä oli se että korva oli lävistetty neulalla :D
Taidanpa laittaa vastaavan linkin pyssyllä tehdystä lävistyksestä. Itse korva oli pakko jättää pois kun oli niin karmeaa katsottavaa(oli tippunut kokonaan pois)
http://www.robert-fisk.com/1_147151_1_6.jpg
Viimeksi kun katsoin neulaa, niin kyllähän se oli ontto. - ihan itkettää
nimimerkki kirjoitti:
Menepä mainostamaan sitä pyssyäsi jonnekin muualle.
Tuo kuva oli kyllä aika hauska (eka piti vain korjata kirjoitusvirheesi jotta sen sai näkymään)
Kyllähän siitä selvästi huomasi että keloidin syynä oli se että korva oli lävistetty neulalla :D
Taidanpa laittaa vastaavan linkin pyssyllä tehdystä lävistyksestä. Itse korva oli pakko jättää pois kun oli niin karmeaa katsottavaa(oli tippunut kokonaan pois)
http://www.robert-fisk.com/1_147151_1_6.jpg
Viimeksi kun katsoin neulaa, niin kyllähän se oli ontto.Kuvassahan oli aivan selvästi näytetty lävistäjän tavallinen tunarointi. Ts."se inhimillinen erehdys" ei mtn muuta. Sitten vielä viitsivät puolustella säälittävää ansiotapaansa...LOL:D
- Tiili
Uskoo-ken-kokee kirjoitti:
Miten niin ei saisi käyttäärustoon??? Taidat olla lävistäjien aivopesemä?
Mä otin ampumalla ja hyvin on sujunu!Noi kauhujutut on kyl ihan muiden keksimiä...
- Elvenpath
rustoon EI voi, eikä saisi laittaa ampumalla reikää. se ei ole sama asia, kuin korvalehteen ampuminen. suosittelen ennemmin neulaa, jos aiot korun ottaa rustoon. ampuminen vain runnoo ihon.
- Jokuvaa
miten niin ruston ei kannata laittaa ampumalla? minulla se kävi ihan hyvin eikä ole tapahtunut mitää.
- ...
Voi helv...! 'Pyssy' runnoo tylsän nikkelikorun kudoksen läpi jolloin kudos vaurioituu tosi pahasti, etenkin rusto. 'Pyssyä' ei voi steriloida, koska se on muovia. Joten saat kaikki taudit jotka edellisellä on ollut, jos oikein säkä käy. Pyssyllä ampujien ensikorut ovat nikkelipitoisia, liian lyhyiä, ei turpoamis varaa. Paranee monta kuukautta jos ei tulehdu, lävitäjän laittamana pari viikkoa. Usein vinossa. Korvat hellänä monta viikkoa sen jälkeen. Tee nyt vaikka hakaneulalla ennemmin!! Se on huomattavasti terävämpi joten vähemmän kivulias. Nenään ampumalla!!?? voi LoL mitä juttua.. onnee vain.
- ...
Nykyään noissa pyssyissä on kertakäyttöosia, joten niistä ei saa mitään tauteja. Ja nykyään ei enää valmisteta niitä paskoja nikkelikoruja vaan titaanisia.
- Jokuvaa
Rustokoru ei mulla maksanut kun 10€ ja ampumalla se tehtiin. joten en usko että siellä se maksaaa ihan saman verran kun nenäkoru vaan on halvempi.
- ^nnu
minä itse otin myös rusto korun ja se laitettiin ampumalla jos sen osaa hyin hoitaa niin tuskin siitä tulee mitään
- joolol
^nnu kirjoitti:
minä itse otin myös rusto korun ja se laitettiin ampumalla jos sen osaa hyin hoitaa niin tuskin siitä tulee mitään
mäkin otin :D
- adsgjfogasjgoöjads
käykö se kun ammutaan rusto ? ja onko siinä neulassa terävä pää ? :)
- ...
Ei kun se neulan pää on tylppä... Eihän se olisi neula, jos se pää olisi terävä -.-
- tillalilla
Mullekkin (ja myöskin siskolle sekä kaverille) on tehty rustokoru ampumalla eikä ole ollut mitään ongelmia kun hoisin hyvin (dessasin ja vaihoin "tappikorviksen" renkaaseen muutaman viikon kuluttua). Sattu paljon vähemmän kun ns. normaali reijän teko eikä maksanut kun 5€.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h503395- 343045
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062761Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv422503Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511955Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151599- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731080