Olen huomannut, että moni varattu perheellinen mies ajattelee seuraavasti: Oma nainen on pihtari ja se jonka kanssa omaa naista pettää on kevytkenkäinen huora.
Mun mielestä se, joka tekee aviorikosta on huora ja pihtaamisen syyt voi johtua ihan miehestä itsestään.
Miehen tyypillinen ajatusmaailma
5
1106
Vastaukset
- ei voi voittaa
Jos haluat vähän seksiä tai olet neitsyt olet miehen mielestä kylmä pihtari.
Jos nautit seksistä ja haluat sitä paljon olet miehen mielestä huora.
Jos yrität tasapainoilla tässä välillä ja analysoida miestä ja haluta sen mukaan olet miehen mielestä tyhmä.- *?&%¤#
mikä teidän naisten kannattaa joka tapauksessa muistaa: huorasta ei saa vaimoa, pihtarista sen sijaan saa (vaikkei se erityisen hyvä vaimo olekaan).
- oikeassa
*?&%¤# kirjoitti:
mikä teidän naisten kannattaa joka tapauksessa muistaa: huorasta ei saa vaimoa, pihtarista sen sijaan saa (vaikkei se erityisen hyvä vaimo olekaan).
Pihtari vaimoksi että saa ns hyvän syyn käydä huorissa
- mies
ei meidän kaikkien.
- hällä väliä enää
sillon kun mies itse on kyllästynyt ja etsii uutta.Onneksi ei ole sitä riesaa elämässäni enää.Pettäköön ja halviksikoon muita vuorostaa koska luonnehhan ei muutu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m4085984- 815323
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484344- 523931
- 523719
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1653429Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1073188Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky533173- 432279
- 492205