Hei!
voisko joku kertoo voinko mä ottaa mun napakorun pois yöks? mullon ollu se jo yli vuoden, mutta siinä on ollut pientä tulehdusta vähä väliä, vaikka mä oon desinfioinu sitä ohjeiden mukaa. nyt mä meen hakemaan maanantaina kuurin siihen, et kai se sitte on aivakunnos kohta. mä en oo sen tulehtumisen takii uskaltanu ottaa sitä yöks pois, mut nyt se lävistys on ruvennu kasvaan aika suureks ja olis kiva jos sei "kasvaas ulos" ja vaikka sei parantuuskaa siitä pienestä tulehduksesta niin voiko sen silti ottaa pois yöks? auttakaa ja kiitos jo valmiiks vastauksista! ! !
NaPaKoRuStA! ! ! auttakaa! ! !
2
353
Vastaukset
- tytsy
en suosittele, että otat sitä pois yöksi, koska vaarana on, että se reikä menee umpeen.. Oon kuullu, et joillain menee muutamassa tunnissa umpeen, mut sit taas jotku on ottanu napakorun pois raskauden loppuvaiheessa ja laittanu korun takas synnytyksen jälkeen. En kyllä usko, että pois ottaminen vaikuttaa paranemiseen. Toivottavasti lääkekuuri tepsii ja napa paranee pian..
- yjjjy
Saattaapi hyvinkin olla että menee umpeen yön aikana. Tarkoittaako tuo "desinfioiminen" sitten sitä että olet mennyt tunkemaan siihen jotain desinfioimisainetta, nimittäin jos näin on niin se saattaa olla syynä tuohon ärtymykseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11598Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061553- 121328
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2211038- 124871
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2816Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29797Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks43776- 9770