Pintakuiva mutta epäpuhdas iho

kuivaepäpuhdas

Ilmojen viiletessä ihoni muuttui taas pintakuivaksi. Kuitenkin epäpuhtauksia pukkaa silloin tällöin, ei ehkä niinkään finnejä tai mustapäitä mutta jotain näppyä iho tykkää nostaa pintaan. Päivän mittaan iho rasvoittuu hieman.
Olen löytänyt jo sopivat puhdistus tuotteet mutta se sopiva kosteuttaja on edelleen hakusessa. Etenkin aamuisin meikki on erittäin vaikea levittää kuivalle pinnalle vaikka käytänkin kosteusvodetta. Kevyet voiteet eivät riitä mutta rasvaisemmat sotkee meikin hetkessä.
Suositteleppa jotain kosteuttajaa iholleni, kiitos etukäteen :)

9

9916

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö

Dermanordin Face Refining -voide viime talvena. Ainakin mun ihoa kosteutti tosi hyvin, tosin ihoni ei ole hirveän pintakuiva, jonkin verran kuitenkin. Se on siis kosteuttava voide, mutta tarkoitettu epäpuhtaalle iholle. Supisti jonkin verran myös ihohuokosia. Käy lukemassa tuotteesta lisätietoa www.cosmeshop.fi. En tiedä, myydäänkö niitä muualla Suomessa.

• gerri

näinkin edullinen versio kuin humektan, apteekista n. 6 euroa ja sitä jopa suositellaan pintakuivalle epäpuhtaalle iholle. kantsii koittaa, kosteuttaa hyvin.

• on ollut

aiemmin sama ongelma, joka talvi ihon pinta muuttuu melkein rutikuivaksi muttu silti rasvoittuu helposti. Löysin ongelmaiholleni vinkin tuolta terveysosastosta ja siirryin kesän aikana käyttämään Erisanin tuotteita. Enkä ole ainakaan vielä huomannut ihon pinnan kuivuneen eikä ne käy pahasti kukkarollekkaan.

• Adrian_N

..sitä oon ite monet talvet jo käyttänyt ja ollut ihan superhyvä. Sopii hyvin meikin alle, imeytyy heti mutta kosteuttaa tarpeeksi. Tuote apteekista noin 13 euroo 50ml puteli.

• BM-voide

BM-voide on ihan sairaan hyvää. Saa apteekeista ja kosmetologeilta. Aikas hintava n. 35 euroa purkilta, mutta imeytyy tosi hyvin.

• Kizu

Minulle sopii tosi hyvin Nuxen Crème Fraîchen Light-versio. Hiukan kallistahan se on, mutta tuo myös tipan ylellisyyttä päivän aloitukseen :)

• tätä

Loreal plenitude revele-A3. heleyden paljastava puhdistusemulsio, joka puhdistaa, pehmentää ja kosteuttaa ihon hellästi.

• FF

kuulostaa hyvältä minullkin on pintakuiva iho. ja varsinkiin nenä on aina tosi kuiva ja hilseilevä vaikka olen käyttänyt pintakuivalle iholle kosteusvoidetta. mitä kuorintaa käytätte?

• mrdjursm

Laitan aloe vera-geeliä ikään kuin seerumin asemasta ja sen päälle kookosöljyä ja juuri ennen meikkaamista taputtelen liiat öljyt paperiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      65
      17053
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      41
      4794
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      300
      2718
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      144
      2006
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      132
      1597
    6. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      397
      1530
    7. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      17
      1497
    8. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      22
      1306
    9. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1303
    10. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      11
      1203
    Aihe