Hei, osaatteko sanoa, että missä liikkuvat postin jouluapulaisten palkat ja entä lisät iltaisin, öisin? Millaisia työtuntimääriä on mahdollista tehdä 2-3 viikon aikana, joka joulukortteja lajitellaan?
Postin jouluapulaisen tuntipalkka + lisät?
5
5307
Vastaukset
- xxxx
7,86 €/t (pääkaupunkiseudulla 8,10). Iltalisä (klo 18-22) 20 %, yölisä (22-) 30 %. Tunteja mahdollista tehdä ehkäpä jopa 7 päivässä, keskimäärin nyt kai kuitenkin vähintään 4. Myös lauantaityöskentely mahdollista (lauantaikorvaus 25 %).
- alkuperäinen kysyjä
Kiitos tiedosta! Entä osaatko / osaatteko sanoa, millaista työ on muuten? Pidän reippaasta työotteesta ja olen täsmällinen, siksi ajattelin, että saattaisi sopia minulle.
- posteljooni...
Alle 18v palkka on jotain 6-7 euron välissä... Ainakin itselläni kun siellä ala-ikäisenä työskentelin.
- xxxx
alkuperäinen kysyjä kirjoitti:
Kiitos tiedosta! Entä osaatko / osaatteko sanoa, millaista työ on muuten? Pidän reippaasta työotteesta ja olen täsmällinen, siksi ajattelin, että saattaisi sopia minulle.
Jos reipas olet, niin takuulla saat purkaa energiaasi, ei sieltä joulun alla lajiteltava tavara
lopu. :-)
Niin, eiköhän jouluapulaiset tee lähinnä sitä karkealajittelua, jossa viskotaan lähetyksiä (pääasiassa joulukortteja) lajitteluhyllyyn postinumeroiden perusteella. Tuo ei kovin monimutkaista hommaa ole, olikohan siinä hyllyssä joku parisenkymmentä lokeroa, johon lajitellaan (pääasiassa postinumeron kahden ensimmäisen numeron perusteella, esim. 00xxx Helsinki tai 40xxx-44xxx Jyväskylä ympäristöineen jne.) ja sitten lopuksi asetetaan tavarat liukuhihnalle. Mekaanista toistotyötähän tuo on, mutta kyllä siinä työpäivän saa kulumaan, ei siinä mitään.
- Jouluapuri
Itsehän olin postilla joulun alla karkeassa lajittelussa ja tunti palkka oli 11,31€ tunnilta josta ei veroja vielä mennyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131703Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1391697Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2891286Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285965
- 130962
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3905Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49878- 10875