Tuli mieleen tossa kun luin muita juttuja niin mulla on älytön ikävä kokoaika mutta gimmalla ei tunnu sitä vaivaa olevan kun ei siitä puhu vaikka mä sanon joka päivä asiasta. Mistä tämä johtuu?
Ikävä minulla
6
1056
Vastaukset
- one sistah
Ikävöin maailman komeinta ja ihaninta miestä, sillä yhteydenpitomme tapahtuu vain kirjeitse, muutaman viikon välein. Mutta ikävä on suloista ikävää, joka saa mielikuvituksen laukkaamaan ihanasti... sitten kun... jne. :) Laitamme aina tuoksuamme kirjeisiin, jotta kokisimme toistemme läsnäolon konkreettisemmin. Usein kuuntelen häntä ajatellessani Jennifer Lopezin biisiä: "secretly"... siinä on sanottuna se, mitä haluaisin, mutta en (vielä) voi.
- ...
juu muaki vaivaa ikävä ja aina ku soi PMMP:n "Oo siellä jossain mun" nii heti tulee suru sisäl ja kaipuu käy vaa tuskasemmaks... :/
- Krazyyy
Voi helvata kun on hyviä vastauksia! ....Sori, on vaan hermot pinnassa... :(
- kun et sano enää
älä sano sille muijalle enää että ikävöit sitä jos VASTAKAIKUA EI TUU EIKä KUULU!
ehkä osat vaihtuu kuule!
saa se muijakin joskaus sanoa jotakin! ja jos sitä ikävöi toista niin kyllä se ilmaistaan ääneen! eihän toi muija enää mikään pentu ole eihän? vai?? - ikävä nainen
Itse voisin tuumata, ettei minulla aina ole sellainen ikävä miestäni, kun olemme erossa. Siis tietty välillä on ihan hirmu ikävä, mutta suurimman osan ajasta olen vain onnellinen, kun tiedän hänen rakastavan minua.
Kun mies sanoo ikävöivänsä, saattaa itselle tulla paha mieli siitä, että toinen sanojensa mukaan kärsii, minä en.
Eli jos tyttösi on jossain paikassa, missä hänellä on paljon tekemistä, ei sitä ikäväntunnetta tule, mutta se ei minun mielestä tarkoita, etteikö hän välittäisi.- piilotellen
Se on varmasti totta, että kun on kovasti tekemistä, ei yksinkertaisesti ole aikaa ajatella ikävää. Saman asian huomaan itsekin, vaikka meillä se on yleensä kyllä toisin päin. Mies ei paljon ikävästä puhelimessa puhu, vaan hänen ajatuksensa pyörivät lähinnä hänen työnsä ja rakennuksen kimpussa. Välillä tietysti se saa mielen surulliseksi, kun itsellä on niin kova ikävä ja haluaisi kuulla edes joskus hellän sanan siitä, kuinka hänkin kaipaa, mutta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h654242- 674241
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1092905Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv582796Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p212029Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551992Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151679- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1091353- 1801281