Miksi tässä iässä kaikki tietävät paremmin naisen puolesta, mitä hänen pitää ja ei pidä tehdä suhdeasioissa? Nythän vasta olen oppinutkin, ettei miehiin voi luottaa joten relaan ja opettelen iloitsemaan vähemmästäkin. Yritin löytää paikkani oravanpyörässä, vakionormaali veronmaksaja mieheksi ja vakautta rivitalonpätkässä. Mutta kun..Ehei, täytyy vielä hummailla..Että se veronmaksaja edes löytyisi, kun tähän mennessä törmätty vain pelimiehiin.Miksi 25v urbaani nainen ei saa tehdä mitä lystää..Vai häiritseekö muita senikäisen menovietti??
Nimittäin onhan se private issues.Meneehän ne miehetkin.Kuka nyt niiltä mitään kysyy eikä ketään kiinnostakaan.Joten nainenkin saa ostaa viinilasillisen ulkona.Ei tarvitse enää stressata mistään paineistakaan.Ehkä lyhentää tukkaa sopivammaksi.
25v ja yhä on the road
6
1157
Vastaukset
- alkup.
diagnoosini on konkreettisesti PUUTE.Olen PUUTTEESSA. Jos ja kun se on hoidettu, kykenen taas tiskaamaan/laittamaan ruokaa.Puutteeseen käy tällä hetkellä vain ulkomaalaiset, eksoottiset mustatukkaiset.Intiasta mies, jee!
- Urbuttaja
oikein naisilla kumpuaa siis tää "Nimittäin onhan se PRIVATE ISSUES" tyyli. Kaikki varmaan tajuaa? Onks toi joku uus muoti villitys, vai? Ei se ainakaan kauheen seksikkäältä kuulosta anteeks nyt vaan.
- alkup.
moraalisaarnat saavat nyt rajoittua turva-asioihin.
- paa-paa
kolmannellakaan lukukerralla, että mikä tässä oli asiana. Varmaan jotain tärkeää.
- ...
Oletan että epäselvä kirjoitus yritti sanoa 'luulin että minun pitäisi vain hankkia tylsä mies elämän maksajaksi, mutta sitten huomasin että EHKÄ haluankin jotain muuta kuin mitä vanhempani odottavat minulta'.
Joku teini siis koki myöhäisen valaistumisen. - huomasitteko vastaajat
tuo alkup. on eri kirjoittaja kuin oikea alkuperäinen. Alkuperäinen ei jättänyt välejä pisteiden jälkeen. Pientä tarkkaavaisuutta.
Niinhän se on. Nainen ilmeisesti ei saa omassa elämässään tehdä mitä haluaa kun heti on moralistit ja "syyttäjät" kannoilla. Miehiä taas ylistetään siitä, että he kohtelevat naista epäkunnioittavasti ja esineellistävät. En voi ymmärtää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m533837Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163685Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983481Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o813287Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363069Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582558- 502445
- 1032295
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142079Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182079