kaikille. Typy pitää nyt huuhaa-vapaan viikonlopun. Ja olen sen kyllä anasinnut :=)))))
Mutta olkaa kiltisti täällä. Ei mitään älyttömiä pirskeitä saa pitää, ettei vaan satu mitään katastrofaalista. Ihan vaan rauhassa ottakaa tekin viikonloppu vastaan. Niin aion tehdä minäkin.
Istun keinutuolissa ja kudon sukkaa. :=)))))))))))))))))
HYVÄÄ VIIKONLOPPUA
20
678
Vastaukset
- TrueLady
viikonloppua ja tavataan sit huuhaalla.. ööö.. tänä iltana? =)))))
- quistis
Mä ajattelin tehdä jotain samankaltaista kuin sinäkin...Voihan...mä en osaa neuloo:o/
No ehkä mä sit istun vain kiikkustuolissa .....;o) - *kolli1* evk
Sinulle Typy.
Vai jätät sinä meidät heitteille viikonlopuksi.
Mikäli olisit huuhaillut kanssamme niin sitten olisin toivottanut hyvää viikonloppua.
:-ö)))- *kolli1* evk
Ja pöh sanon minä.
Heh minä ja Köpä mennään tänään Typyn luo ouluun.
Pidetään siellä aikas pirskeet.
Ja minä annan Typylle sellaisen "pöllytyksen" että muistaa lopun ikäänsä.
Köpän ajan tiehensä/kotimatkalle heti kun se saapuu paikalle.
Sit olen vaan kirjoittelevanani tänne huuhaalle ihan muina miehinä, vaikka olenkin Typyn luona pirrastamassa.
Kyllä näin on hiljaa tosi!!!
;-ö))) - yksitypy
*kolli1* evk kirjoitti:
Ja pöh sanon minä.
Sit olen vaan kirjoittelevanani tänne huuhaalle ihan muina miehinä, vaikka olenkin Typyn luona pirrastamassa.
;-ö)))Miks menit paljatamaan salaisuuden :=)))
Mä odotan täällä teitä. Nyt baanalle. Moikaa..... - *kolli!* evk
yksitypy kirjoitti:
Miks menit paljatamaan salaisuuden :=)))
Mä odotan täällä teitä. Nyt baanalle. Moikaa.....Niiinn.
Naapurin mies tuuraa minua sitten tämän viikonlopun, sillä aikaa kun olen oulussa pitämässä hauskaa Typyn kaa.
Eli.
Kaikki jutut mitkä viikonlopun aikana tulee "Kollin" kirjoittamina.
Niin ne onkin "naapurin" miehen kirjoittamia.
Pal-kaksi annan hänelle kossupullon.***
:-ö))) - takkunen
*kolli1* evk kirjoitti:
Ja pöh sanon minä.
;-ö)))ja kutoo sukkaa.Joinakin vuosina 60-100 paria,eikä mitään killerikokoo,vaan osa oikeen juhlavan kokosia,kun ei oo kaupasta saaneet.Kun tuota aikaa on,paitti mitä nyt täällä huuhailen,mut sehän ei oo hukkaan heitetyä aikaa.Mut pitäsköhän mun opetella kutoo jonkinmoisia verkkoja,ees vaikka vähän harvempaaki,kokeeks,josko vaikka jäis kala pyydykseen,ja jos ei ota pyydykseen,niin sit vähän tiheempää verkkoo.Onnistuskohan se...pitää harkita,kunhan en vaan päätäni harmaaks mieti.
- yksitypy
yks vitsi ennen pidän taukoa :=))))
Vanha mies ja nainen asuivat kahden. Mies teki sängyssä kuolemaa. Eli oli jo "toinen jalka haudassa". Vaimo leipoi pullaa. Mies huusi toisesta huoneesta: "Tuo minulle pullaa". Vaimo takaisin: "En tuo". Mies lähti konttaamalla keittiöön, kun oli niin huonossa kunnossa jo ja sanoi taas vaimolleen:
"Anna nyt sitä pullaa". Ja yritti pöydältä ottaa pullan. Vaimo näpsäytti miestä kynsille ja sanoi:
" Et koske, ne tulee hautajaisiin". :=)))))))))))
Eikös ollutkin aikamoinen muori :=)))))- quistis
kauhia muori olikin:o)
- TrueLady
ja vanhaks eläis.. jaa mutta ei oo miestä... Kikakika.. kiitos hauskasta jutusta. =))
- AMR-52
TrueLady kirjoitti:
ja vanhaks eläis.. jaa mutta ei oo miestä... Kikakika.. kiitos hauskasta jutusta. =))
...siul, tippatäti..))) lentsupiikkii ois vailla täs. eih,tekosyy,tuntuu mukavalt ko sie pistät..))
- TrueLady
AMR-52 kirjoitti:
...siul, tippatäti..))) lentsupiikkii ois vailla täs. eih,tekosyy,tuntuu mukavalt ko sie pistät..))
nuih.. ja spriitä päälle.. eiiih se piti laittaa alle.. no sit tuoo viel jäykkäkouristus varmuuven vuoks.. tuiks =)))
ja hyvää viikonloppua kaikille......=:8)))))
- AMR-52
...samaa siulle..)) mie maanantai-aamun tarkastan,onko kaik pensaat pihal talles...)))
- varatartsan
Hyvät huomenet! :o)))
t. tartsan...varatartsan. ;o) >Typy pitää nyt huuhaa-vapaan viikonlopun.<
- milläs sen todistat: kurkit tänne kuitenkin, kerran - ehkä toisenkin........
No - leppoisaa viikonloppua nyt joka tapauksessa.
>Ei mitään älyttömiä pirskeitä saa pitää, ettei vaan satu mitään katastrofaalista.<
- ei tietenkään, olenhan minä täällä, ja Sinulla kone käytössä, jos täällä joku menee mielestäsi överiksi..............!
Terveisin, MM.- kippari
viikonloppua sinulle myös:=)Niin kipparikin taitaa tässä lähtee kohta viettämään viikonloppua tuolla.... :=)
- AMR-52
...kippar ja Typy..)) miul täs aamutoimii runsaanlaisest. laskunmaksuu muuta hauskaa..
- kippari
AMR-52 kirjoitti:
...kippar ja Typy..)) miul täs aamutoimii runsaanlaisest. laskunmaksuu muuta hauskaa..
antza mä tulinkin juuri koiran kanssa lenkiltä ja nyt sit koti hommia pikkusen tekemään:=)
- perskuti
Vai meinaa typy pitää viikonloppuvapaata näiltä "areenoilta"?
Saas nähdä?:=))
Yks oikein kaks väärin, vai miten se menikään?
Älä typy viellä aloita sellaista,...sen ehtii myöhemminkin:=))
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks2014281Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t583052Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per891658Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu181296Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va121284Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi81076Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20231067- 481028
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt2371024- 49956